با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: الفبای آگهی
  • تاریخ راه اندازی: 1397
  • مشاهده سایت: www.abcagahi.ir

طراحی سایت تبلیغاتی

(1397)

طراحی سایت تبلیغاتی الفبای آگهی  پیاده سازی شده است. در این پروژه می توانید آگهی رایگان خود را ثبت کنید و سایر آگهی و تبلیغات موجود را جستجو کنید.

در طراحی سایت تبلیغاتی، شما می توانید کنار صفحه تبلیغات بنری و آگهی مربوط به هر دسته را داشته باشید، طراحی سایت تبلیغاتی الفبای آگهی به صورت کاملا سفارشی انجام شده است.

راه اندازی وب سایت تبلیغاتی

راه اندازی سایت تبلیغاتی به این دلیل مورد استقبال مردم واقع شده که امروزه شاهد موفقیت و کسب درآمد سایت های تبلیغاتی بزرگ همچون دیوار، ایستگاه هستیم. راه اندازی سایت تبلیغاتی دسته بندی های دارد که تمامی اهداف کسب و کار را پوشش می دهد
از جمله موارد مورد نیاز برای راه اندازی سایت تبلیغاتی:
• مشخص کردن دسته بندی های اصلی و فرعی کلیۀ تبلیغات(عنواین استاندارد بر اساس اصول سئو)
• قابلیت پرداخت برای استفاده از امکانات پیشرفته سایت تبلیغ
• امکان ارائه نمایش تبلیغات به صورت ویژه، ستاره دار، لینک دار و ...
• امکان ارتباط و نمایش تبلیغ های مشابه به کاربر در سایت تبلیغات
• امکان ارسال پیام یا ایمیل جهت آگهی کاربر در مورد با تأیید، رد و یا نیاز به اعمال تغییر در تبلیغ
• و بسیاری امکانات دیگر که سایت تبلیغاتی را به یک سایت جامع و کامل تبدیل می کند.

ساخت سایت تبلیغاتی رایگان

ساخت سایت تبلیغاتی رایگان و راه اندازی سایت تبلیغاتی کاری است که نیاز به دانش فنی بالایی در زمینه سئو و کدنویسی استاندارد دارد. سایت های تبلیغاتی اغلب از صفحات و دسته بندی های متعددی تشکیل می شوند که بهینه سازی آنها برای موتورهای جستجو به گونه ای که صفحات با یکدیگر تداخل پیدا نکنند کاری است که نیاز به دانش فنی، تخصص و تجربه در این زمینه دارد. تیم پونه مدیا سایت های تبلیغاتی بسیاری را راه اندازی کرده است. یکی از این سایت های تبلیغاتی الفبای آگهی است که در مقابل تصویر آن را مشاهده می نمایید

راه اندازی سایت تبلیغات اینترنتی

راه اندازی سایت تبلیغات اینترنتی به دلیل تأثیر تبلیغات بر مردم و هزینه اندک آن نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی مخاطبین ویژه ای دارد. بویژه اینکه بسیاری از امکانات سایت های تبلیغات اینترنتی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد و همین موضوع باعث استقبال مردم از سایت های تبلیغات اینترنتی به منظور درج تبلیغات در آنها شده است.

هزینه راه اندازی سایت تبلیغاتی

هزینه راه اندازی سایت تبلیغاتی وابسته به امکاناتی که انتخاب می کنید متفاوت است. سایت تبلیغاتی می تواند مشمول امکانات متعددی باشد که بتواند جبران هزینه های اولیه اعمال شده باشد. راه اندازی سایت می تواند شامل امکانات پیشرفته ای همچون تبلیغات لینک دار، تبلیغات ویژه، تبلیغات ستاره دار، تبلیغات فوری و ... باشد که در مقابل آن از آگهی دهنده مبلغی را دریافت نمایید و هزینه راه اندازی سایت را در بازۀ زمانی کوتاهی برگشت می شود.

هزینه طراحی سایت تبلیغاتی اگر درست و اصولی طراحی گردد قطعا بعد از مدت کوتاهی چندین برابر آن بازمی گردد. در حقیقت هدف نهایی از طراحی سایت تبلیغاتی کسب درآمد است. با توجه به استقبال مردم از سایت های تبلیغات اینترنتی، جامعۀ هدف بزرگی در انتظار شماست. بنابراین نگران قیمت طراحی سایت تبلیغاتی نباشد، چراکه اگر بدست افراد متخصص آن را بسپارید به زودی هزینه اولیه از طریق چرخۀ درآمد زایی که برای شما خواهد داشت، جبران می گردد.

قیمت طراحی سایت تبلیغاتی

قیمت طراحی سایت تبلیغاتی متناسب با امکانات مورد نیاز آن برآورد می شود. از آنجا که در تیم پونه مدیا برای هر فرد سایت جداگانه و به صورت کاملا اختصاصی مطابق با سلیقه فرد طراحی می گردد، بنابراین نسخه یکسانی برا تعیین قیمت وجود ندارد. طراحی سایت تبلیغاتی شامل دو دسته امکانات پایه و امکانات پیشرفته است. امکانات پایه برای تمامی سایت های تبلیغاتی یکسان بوده، اما امکانات پیشرفته بسته به انتخاب افراد و وسعت دید آنها برای امکانات مورد نیاز آینده سایت برمی گردد که از عوامل تأثیر گذار در قیمت طراحی سایت تبلیغاتی است.

 
امتیازی ثبت نشده است.