با ما در ارتباط باشید: 0314566
بک اوردر دامنه (Backorder domain) چیست؟

برای دانستن مفهوم بهتر بک اردر دامنه (Backorder domain) به صورت جز به جز به بررسی آن می پردازیم.

Backorder در معنای کلمه به مفهوم در دسترس نبودن یک کالا و خدمات در لحظه میباشد و سپس دریافت درخواست سفارش آن خدمت به محض در دسترس قرار گرفتن مجدد میباشد و Domain هم را عنوان نام دامنه میشناسیم و راهی جهت دسترسی به اطلاعات سایت میباشد.

با توضیحاتی که گفته شد بک اردر دامنه (Backorder domain)  به معنای آن می باشد که دامنه ای قبلا توسط شخص دیگری ثبت شده باشد و در حال حاضر امکان ثبت آن دامنه وجود ندارد و شما با ثبت سفارش خود بصورت بک اردر دامنه (Backorder domain) در سایت های ارائه دهنده این سرویس درخواست خود را اینگونه ثبت می کنید که به محض آزاد شدن دامنه آنرا به نام شما ثبت کند.

این روش اصولا برای پسوند هایی مانند  com،.net و... در ازای 49.95 دلار انجام میبشود و بک اردر دامنه (Backorder domain) در قبال دریافت چنین مبلغی در بازه های زمانی مختلف به بررسی دامنه شما میپردازد اما آیا چنین چیزی امکان پذیر میباشد؟

بک اوردر دامنه (Backorder domain) چیست؟

سایت هایی که چنین سرویسی را ارئه می دهند بااستفاده از ربات های مخصوصی در فواصل زمانی مشخص و البته مناسب به بررسی آزاد بودن و یا نبودن دامنه می پردازند تا در اولین فرصت که دامنه آزاد می شود نسبت به ثبت آن اقدام کنند و دامنه را به طور خودکار به نام شخص درخواست دهنده ثبت نمایند اما خرید چنین سرویسی به منزله قطعیت در ثبت دامنه درخواستی نمی باشد و زمانی در خصوص ثبت دامنه درخواستی موفق خواهید بود که صاحب قبلی دامنه به دلایلی نسبت به تمدید دامنه اقدام نکرده باشد.

اما آیا ثبت یک دامنه آنقدر ارزشمند می باشد که شما حاضر به پرداخت 5 برابر قیمت یک دامنه در حالت معمولی میباشید در حالی که احتمال عدم تمدید دامنه توسط صاحب قبلی دامنه بسیار ضعیف میباشد.

نتیجه کلی که از مطالب گفته شده می توان گرفت احتمال بسیار ضعیف در موفقیت سیستم بک اردر دامنه (Backorder domain) میباشد و به جرات می توان گفت عدم کارایی این سیستم 95% میباشد و باتوجه به تمام گفته شده در استفاده از این سیستم جدی فکر نمایید.

امتیازی ثبت نشده است.