با ما در ارتباط باشید: 0314566
گواهینامه ssl رایگان

اگر شما دارنده یک وب سایت فروشگاهی می باشید مسئولیت حفظ اطلاعات شخصی کاربران مخصوصا اطلاعات بانکی آن ها بر عهده شما میباشد و وجود کوچترین مشکلی در این خصوص علاوه بر از بین رفتن اعتماد مشتری، برای وجه شما درست نمیباشد.

وجود سایت ناامن، امکان سرقت و شنود اطلاعات ارسالی را افزایش می دهد در نتیجه وجود این مهم برای جلوگیری از دست رفتن اطلاعات بسیار مهم میباشد و راه حل شناختن سایت های امن از ناامن توجه به آدرس اینترنتی آن ها در url می باشد. سایت های امن اصولا با https آغاز می شوند و نشان دهنده استفاده از پروتکل سوکت امن ssl جهت رمز گذاری وب سایت میباشد. شما با دریافت گواهینامه ssl رایگان و سپس تائید این گواهی می توانید سایت امنی داشته باشید.

فضای مجازی و حضور در شبکه های وای فای فروشگاه ها و تبادل اطلاعات در این فضا به اندازه ای می تواند دردسر ساز باشد که کافی است تنها از تکنولوژی کمی آگاهی داشته باشید تا اطلاعات دیگران را ردگیری نمایید. پس کافی است با رمز نگاری کردن وب سایتتان از تمامی فرآیند سایتتان محافظت نمایید.

گواهینامه ssl رایگان

اما اینکه بدانید چه سایتی از پروتکل https استفاده می کند یا خیر تنها کافی است به url آن توجه داشته باشید. در مرورگر موزیلا عدم استفاده از گواهینامه ssl با نمایش یک قفل که روی آن خط کشیده شده است در ابتدای نوار آدرس میباشد و در مرورگر های کروم به صورت کاملا واضح اعلام می کند که این سایت امن نمی باشد پس قبل از اینکه کاربران وب سایت شما با چنین مواردی روبرو شوند بهتر است در مورد تامین امنیت وب سایتتان فکری کنید و با فعال سازی گواهینامه ssl رایگان نشان دهید که به امنیت آنها در فضای مجازی توجه می کنید چرا که تنها نوشتن https در ابتدای آدرس سایت کافی نمیباشد و اگر به دنبال سایتی سریع و در عین حال مفید هستید بهتر است گواهینامه ssl را برروی هاستتان فعال کنید و اگر قادر به خریداری انواع گواهینامه های ssl موجود نمیباشید، گواهینامه ssl رایگان بهترین انتخاب می باشد.

Let’s Encrypt یک مرکز گواهی دیجیتال جدید است که بر پایه‌ی همکاری و بازبودن، بناشده است و توسط گروه پژوهشی ISRG تامین می‌شود. هر کسی که صاحب یک نام دامنه است می تواند let’s Encrypt را برای به دست آوردن گواهینامه ssl رایگان و معتبر استفاده کند. نرم افزاری که در وب سرور در حال اجرا می باشد می تواند با let’s Encrypt برای بدست آوردن یک گواهی بدون دردسر تعامل داشته باشد و پیکربندی امن را استفاده کند و به طور خودکار مراقبت ها را تجدید کند.

برای ایجاد این زیرساخت، شرکت‌های Mozilla, Cisco, Akamai, Electronic Frontier Foundation, Identrust و محققین دانشگاه میشیگان تحت عنوان Internet Security Research Group همکاری می‌کنند.خوشبختانه در Let’s Encrypt امکان نصب SSL بر روی دامنه های .ir نیز وجود دارد.

 

امتیازی ثبت نشده است.