با ما در ارتباط باشید: 0314566
کتاب تجربه کاربری ناب (Lean UX)

كتاب تجربه کاربری ناب یا (lean UX) کتابی است از کتاب جامعه های استارتاپی یکی از کتابهایی است که به هر کار آفرین ، طراح و مدیر محصول پیشنهاد میشود آن را مطالعه کند.

نویسنده کتاب تجربه کاربری ناب (Lean UX)  کیست ؟

تجربه کاربری ناب یا (lean UX)  از مجموعه سری های ناب است که توسط جف گتلف (Jeff Gothelf) و جوش سیدن (Josh Seiden) از اساتید تجربه کاربری ،در سال 2013 در هشت فصل و  152 صفحه نوشته شده است. ناشر این کتاب O'Reilly Media می باشد. این کتاب به عنوان یکی از بهترین کتابهای سال شناخته شد و توسط ژورنال Dr. Dobb's مفتخر به کسب جایزه گردید. کتاب تجربه کاربری ناب در دو نسخه در سالهای 2013 و 2016 به چاپ رسیده است و استقبال زیادی از آن در جامعه استارتاپی صورت گرفت.

کتاب تجربه کاربری ناب (Lean UX) در مورد چیست؟

جف گتلف در این کتاب سعی کرده است تا اصول اولیه تجربه کاربری ناب را آموزش بدهد. با این کتاب شما یاد خواهید گرفت که چگونه طراحی خود را مطابق با نیازهای مشتری پیش ببرید. کتاب تجربه کاربری ناب (lean UX)  یکی از کتابهایی است که هر برنامه نویس  برای بهبود عملکرد خود باید ان را بخواند.رویکرد  تجربه کاربری ناب به شما اجازه می دهد که با اصول تجربه کاربری محصولتان را طراحی کنید نه اینکه یک محصول را صرفا ارائه و تحویل دهید. این کتاب به شما آموزش می دهد که چگونه با دیگر اعضای تیم تولید محصول همکاری کارامدی داشته باشید. با این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه طرح خود را در کوتاه مدت  هدایت کنید و کارهایی که به بهتر شدن کسب و کارتان کمک می کند را آموزش می دهد.تجربه کاربری ناب نشان می دهد شما چگونه تغییراتی را برای بهتر شدن انجام دهید.

 محتوای کتاب تجربه کاربری ناب

* فهم هر چه بهتر مفاهیم تجربه کاربری ناب و اصلاح روابط اعضای تیم با یکدیگر

*چگونگی حل مشکلات شما و هدایت تیم در جهت درست

* کارامدتر کردن تیم با ترکیب تجربه کابری ناب و چارچوب Agile’s scrum

* درک تغییرات سازمانی مناسب برای ادغام شدن با تجربه کاربری ناب

* نحوه استفاده کردن بهینه از ابزارهای طراحی ناب

*نحوه به اشتراک گذاری نظرات ، بین تیم طراحی و مدیر محصول

بخش های کتاب تجربه کاربری ناب 

این کتاب به سه بخش کلی تقسیم می شود که به به صورت مختصر ان ها را توضیح می دهیم.

بخش اول کتاب تجربه کاربری ناب 

این بخش یک خلاصه و مرور کلی از تجربه ناب و روی روش های ان تمرکز دارد. در مورد اصول تجربه کاربری ناب و هر انچه که باید بدانید بحث میکند.

بخش دوم کتاب تجربه کاربری ناب 

 بخش دوم کتاب بر روی فرایند تمرکز دارد. و هر فصل ان به مرحله ای از اجرای فرایند چرخه تجربه کاربری  ناب ، نحوه اجرای ان و اهمیت ان را بیان می کند.و مثالهایی می زند که دیگران چگونه آنرا انجام داده اند.

بخش سوم کتاب تجربه کاربری ناب

 بخش سوم يا موسوم به بخش اجرایی از ابزارهای ادغام تجربه کاربری ناب با کسب و کار ، نقش تجربه کاربری ناب در پیشرفت تدریجی محیط و تغییرات سازمانی مورد نیاز در سطح کلان و خرد وحتی نحوه همکاری افراد صحبت می کند. 

دیگر کتاب های UX

از دیگر کتابهای خوب UX ميتوان به كتاب UX برای روش‌های نوپای ناب اشاره کرد.

دیگر کتابهایی که مدیران استارت آپ باید ان را بخوانند

از دیگر کتابهایی که کارآفرینان و مدیران استارت آپ باید بخوانند می توان به نوپای ناب، نوشته اریک رایز و The lean entrepreneur واجرای ناب و آنالیز ناب  اشاره کرد. 

دانلود کتاب تجربه کاربری ناب 

برای دانلود کتاب تجربه کاربری ناب به زبان انگلیسی روی " دانلود کتاب تجربه کاربری ناب " کلیک کنید.

 

 

 

 

 

امتیازی ثبت نشده است.