با ما در ارتباط باشید: 0314566
جشنواره وب ایران

جشنواره وب 1396

در سال 96 نیز جشنواره وب همانند سال های پیش  برگزار می شود. وب سایت ها می بایست تا 96/09/26 در جشنواره ثبت نام کنند. و بعد از برگزاری مراحل داوری برنده های مسابقه اعلام شده و به آنها جوایزی اهدا می شود. در جشنواره وب امسال منتظر رای های شما برای سایت پونه مدیا هستیم. 

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد.
این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

اختتامیه جشنواره وب ایران

مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران و اعلام برندگان در اواخر هر سال، تحت عنوان کنفرانس وب و موبایل ایران و با استقبال چشمگیر فعالان حوزه فناوری اطلاعات در تهران برگزار می‌شود.

این رویداد شامل سخنرانی چهره های برجسته، کارگاه های آموزشی و میزگرد های مباحثه پیرامون موضوعات داغ روز می‌باشد. در پایان نیز برترین وبسایت ها و نرم‌افزار های موبایل ایران معرفی می شوند و تندیس جشنواره وب و موبایل ایران به آنها اهدا خواهد شد

امتیازی ثبت نشده است.