با ما در ارتباط باشید: 0314566
چگونه در لینکدین پست بگذاریم

لینکدین یکی از شبکه های اجتماعی می باشد که راه های مختلفی برای ارسال پست در این شبکه اجتماعی وجود دارد. هر یک از آنها به شما کمک می کند تا به مخاطبان خاصی دسترسی داشته باشید. زمانیکه بتوانید در لینکدین پست ارسال کنید بدون شک می توانید گزینه هایی را انتخاب کنید تا بیشترین ارزش را برای حرفه و کسب و کار خود فراهم آورید.

چرا ارسال پست در لینکدین در اولویت اول باید باشد؟

لینکدین یک شبکه اجتماعی بیزینسی می باشد که خیلی از افراد آن را برادر بزرگ دیگر شبکه های اجتماعی معرفی کرده اند. اجازه ندهید دیگر افراد در این خصوص، به اشتباه شما را راهنمایی نمایند، زمانی که افراد از من می پرسند که چرا با لینکدین خود را عذاب می دهی و دیگر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام را جایگزین آن نمی کنی با آن ها در مورد شیوه به دست آمدن مشتری های خود می گویم:

حداقل 60 درصد درآمد سالانه من به صورت مستقیم و غیرمستقیم به دلیل اتصالات یا connections من با دیگران است. به نظر من لینکدین یک پلتفرم تکی می باشد که به صورت موثر در راستای فروش به من کمک شایانی می کند.

نتایج و میزان فروش به دست آمده از لینکدین به صورت شانسی نمی باشد. در این شبکه اجتماعی شانس بیشتری جهت اتصال با تصمیم گیرندگان نهایی دارید و بیش از 50 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی از لینکدین استفاده می کنند که تمایل دارند میزان درآمدشان از این شبکه اجتماعی نسبت به دیگر کاربران در شبکه های اجتماعی بالاتر باشد.

اهمیت گذاشتن پست در لینکدین؟

بسیاری از کاربران لینکدین درباره اطلاعات مرتبط با کسب و کار خود در این شبکه اجتماعی جست و جو می کنند. در واقع برای اطلاعات و محتوای نوع b2b لینکدین بیش از 50 درصد از ترافیک کل را جذب می کند. با ارسال پست در این شبکه اجتماعی شما توانایی این را دارید که چشم اندازهایی را برای کسب و کار خود ایجاد نمایید.

اهمیت پست گذاشتن در لینکدین

نحوه ارسال پست در لینکدین با استفاده از صفحه شخصی

اگر با اشتراک گذاری و ارسال پست در لینکدین آشنا نمی باشید. ممکن است ارسال پست در لینکدین را یک مهارت چالشی بدانید که قصد یادگیری آن را دارید. دراین مقاله تصمیم داریم نحوه نوشتن پست در لینکدین را به صورت مرحله به مرحله آموزش دهیم.

ارسال پست شخصی در لینکدین یکی از آشناترین قسمت ها در این شبکه اجتماعی می باشد. درست مانند فیس بوک و توییتر نیز می توانید مطالب و محتوای خود رابه اشتراک بگذارید. تجربه و آزمایش انواع پست ها این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ارزیابی کنید که کدام نوع محتوا برای شما بهتر پاسخ می دهند.

چگونه در لینکدین پست بگذاریم

نحوه ارسال پست در لینکدین - پست متنی 

محتواهای متنی در لینکدین طولی تا 3000 کاراکتر دارند. احساس نکنید که همانند مطالب بلاگ سایت مجبور هستید آنها را پرکنید. در یک پست شما زمان لازم برای شرح دادن و بیان جزئیات حول یک موضوع را خواهید داشت. در ین قسمت می توانید آموزش گذاشتن پست در لینکدین از نوع متنی را فرا بگیرید.

دکمه ارسال پست در لینکدین

1- به صفحه خانه home page در لینکدین بروید در قسمت بالای صفحه یک لینک با عنوان “start a post” را مشاهده می کنید. این گزینه برای انتشار پست در لینکدین می باشد گزینه دیگری که برای ارسال مقالات مورد استفاده قرار می گیرد Write an article on LinkedIn می باشد.

2- وقتی بر روی گزینه مربوط به ارسال پست کلیک می کنید کادری برای شما باز می شود که می توایند متن مربوط به پست خود را در این قسمت نوشته و عکس مورد نظر خود را اضافه کنید ما در پونه مدیا برای تمام پست های خود در لینکدین عکس اضافه می کنیم و ابعاد استانداردی که برای عکس ها توصیه می کنیم 698x 400 می باشد. فرآیند اضافه کردن عکس در پست نیز بسیار ساده است تنها کافی است بر روی گزینه آپلود تصویر از روی کامپیوتر کلیک کنید.

 

نوشتن پست متنی در لینکدین

3- درمرحله بعدی یک تیتر جذاب بنویسید، تیتری که سوال خوب یا کنجکاوی خاصی را در ذهن مخاطبان خود ایجاد می کند بهترین راه برای آن است که افراد را در لینکدین وادار کنید تا بر روی پست شما کلیک کنند و آن را بخوانند.

4- هم اکنون که اولین پست خود را می نویسید به ابزاری که لینکدین در اختیار شما قرار می دهید توجه کنید در پایان نیز فراموش نکنید که بر روی گزینه next کلیک کنید.

5- اطمینان حاصل نمایید که پست شما بر روی صفحه نمایش، خوب باشد. اطمینان حاصل کنید که بر روی صفحه نمایش دارای فضای سفید به اندازه کافی می باشد. هدف از این کار این است که کاربران هرچه راحت تر بتوانند متن مورد نظر شما را بخوانند. این به این معنی طول هر پاراگراف نباید بیشتر از 3 الی 4 خط در صفحه نمایش باشد و با یک الی دو خط سفید از پاراگراف بعدی جدا شده باشد. انجام این کار کمک شایانی به خوانندگان پست های شما می کند تا به راحتی بتوانند کل متن مورد نظر شما را بخوانند.

نوشتن پست در لینکدین از نوع تصویری

در لینکدین علاوه بر ارسال پست متنی می توانید تصاویر نیز ارسال نمایید. سایز ایده آل عکس برای نوشن پست در لینکدین 627*1200 می باشد. توجه داشته باشید تصاویری که در لینکدین به اشتراک می کذارید باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • کیفیت بالا
  • حرفه ای و طبیعی
  • واضح و مربوط به موضوع

ارسال پست تصویری در لینکدین

برای ارسال پست تصویری در صفحه خانه در لینکدین بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.

ارسال تصویر در لینکدین

نحوه ارسال پست در لینکدین از نوع ویدئویی

بسیاری از افراد برای ارسال پست در لینکدین از ویدئو همانند دیگر شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنند و ممکن است این بهترین کار برای شما باشد که با ارسال ویدئو در لینکدین نسبت به تعامل هر چه بیشتر مخاطبان خود اقدام نمایید.

قبل از اینکه اقدام به ارسال پست در لینکدین نمایید، اطمینان حاصل نمایید که تمام نکات لازم در خصوص ارسال ویدئو را می دانید:

  • شما مجاز به ارسال ویدئو با فرمتهای ASF, AVI, FLV, MPEG-1, MPEG-4, MKV, QuickTime و فرمت هایی که در وب پشتیبانی می شود می باشید.
  • حداقل حجم برای ویدئو 75KB و حداکثر حجم نیز 5GB می باشد.
  • حداق طول ویدئو می بایست 3 دقیقه و حداکثر آن می بایست 10 قیقه باشد.
  • توجه به کیفیت محتوا 

اگر چندین شبکه اجتماعی را برای کسب و کار خود مدیریت می کنید لازم نمی باشد برای ارسال پست در لینکدین و سایر شبکه های اجتماعی وارد پروفایل خود در این شبکه های اجتماعی شوید ابزاری مانند Agorapulse کار را برای شما راحت کرده است، با استفاده از این ابزار می تونید در یک محیط تمام شبکه های اجتماعی خود را مدیریت نمایید.

بهترین روش نوشتن پست در لینکدین

برای آنکه بدانید چه نوع محتوایی برای کسب و کار شما در لینکدین مناسب است باید تمام نوع محتوا را به نحوی امتحان نمایید. محتواهایی که توانسته اند تعامل بیشتری را با کاربران داشته باشند بدون شک بهترین نوع پست ها در لینکدین خواهند بود.

چطور در لینکدین پست بگذاریم؟ با استفاده از صفحه شرکتی

 ارسال پست در لینکدین با استفاده از صفحه شرکتی

محیطی که در تصویر بالا مشاهده می کنید متعلق به برنامه Agorapulse می باشد. 

ارسال پست در صفحه شرکت در لینکدین همانند ارسال پست در صفحات شخصی لینکدین می باشد. مانند پست متنی در صفحه شخصی 3000 کاراکتر در اختیار دارید و می توانید اقدام به ارسال عکس، ویدئو و متن نمایید.

اهمیت پست های خود را در صفحه شرکتی بیایید سعی کنید برای نوشتن و ارسال پست های خود از خلاقیت استفاده نمایید و اهمیت آن را درک کنید سعی کنید از صفحه شرکتی خود برای بازاریابی و معرفی برند خود استفاده تا اینکه از آن برای استخدام استفاده نمایید.

نوشتن مقاله در لینکدین

ارسال مقاله در لینکدین نوع خاصی دیگر از پست ها در لینکدین می باشد، برای ارسال مقاله در لینکدین می توانید اقدامات زیر را دنبال نمایید.

ارسال مقاله درلینکدین

1- در صفحه اصلی بر روی گزینه write a article کلیک کنید. بعد از کلیک کردن بر روی این لینک صفحه ای همانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد.

چگونگی ارسال مقاله در لینکدین

همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید در این قسمت می توانید اقدام به ارسال مقاله نمایید که با ارسال پست در لینکدین دارای تفاوت های چشمگیری می باشد. برای اینکار به ترتیب کارهای زیر را انجام دهید.

  • تصویری مناسب با پست خود در قسمت بالایی آپلود نمایید.
  • سعی کنید تیترهای جذاب و مرتبط با موضوع خود در قسمت headline بنویسید.
  • با استفاده از نوار بالایی نیز میتوانید متن خود را برجسته تر و... نموده اگر می خواهید لینک نیز در مقاله خود اضافه کنید می توانید از نوار بالایی استفاده نمایید.
  •  سعی کنید در نوشتن مقاله از انواع تگ های هدینگ h1 -h5 استفاده نمایید. اگر هم در متن خود از نقل قول استفاده می کنید به یاد داشته باشید متن نقل قول را در درون تگ blockquotes استفاده نمایید. برای برجسته کردن برخی از متن ها نیز می توانید از تگ bold استفاده نمایید.

 

 

5 از 5
1 سال قبل
نظر
دم شما گرم با این مطالب مفید . احتمالا جبران که نمیتونیم بکنم این محبت رو ولی خدا برکت بهتون بده . ممنونم
نمایش بیشتر
4 از 4 نفر این نظر را مفید دانسته اند
  • پونه مدیا 1 سال قبل
    سلام دوست عزیز
    خوشحالیم که مطلب براتون مفید بوده. ممنون که نظرتون رو با ما درمیون گذاشتید.
4 سال قبل
نظر
با سلام چطوری تو پروفایل لینک سایت خود را بگذاریم؟
نمایش بیشتر
8 از 9 نفر این نظر را مفید دانسته اند
4 سال قبل
نظر
ممنون از آموزش بسیار خوبی که به اشتراک گذاشتید
نمایش بیشتر
0 از 1 نفر این نظر را مفید دانسته اند
4 سال قبل
نظر
بسیار عالی و کاربردی
نمایش بیشتر
0 از 1 نفر این نظر را مفید دانسته اند
4 سال قبل
نظر
مطالب بسیار خوب و مفیدی بود
نمایش بیشتر
0 از 1 نفر این نظر را مفید دانسته اند
5 سال قبل
نظر
چطوری تو پست خودمون لینک بزاریم به یه سایتی
نمایش بیشتر
5 از 6 نفر این نظر را مفید دانسته اند