با ما در ارتباط باشید: 0314566
راههای افزایش ویو ، لایک، سابسکرایب و اشتراک یوتیوب

راههای افزایش ویو ، لایک، سابسکرایب و اشتراک یوتیوب از جمله موضوعاتی هستند که وقتی کانالی در یوتیوب داشته باشید برای شما جذاب خواهند بود. اگر یوتیوب را برای دیجیتال مارکتینگ انتخاب کرده‌اید یا به هر دلیل دیگری در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنید، نیاز دارید روز به روز توسط افراد بیشتری دیده شوید و لازمه دیده شدن در یوتیوب این است که اصطلاحا سابسکرایبر‌های زیادی داشته باشید. در این مطلب می‌خواهیم چند راه عملی به شما پیشنهاد دهیم که به کمک آن‌ها سابسکرایبر‌های شما افزایش پیدا کنند. بنابراین نه هکی در کار است نه قرار است الگوریتم‌های یوتیوب را دور بزنید، تنها تاکتیک‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهیم که واقعاً کارآمد هستند. همان‌طور که می‌دانید در سال‌های اخیر، شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام، حجم بالایی از ویدئو‌های کاربران را آپلود کرده و به اشتراک می‌گذارند با این حال، یوتیوب همچنان قدرت خود را حفظ کرده و مهم‌ترین شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن ویدئو‌ها است. برای اثبات این موضوع کافی است نگاهی به آمار رسمی بازدیدکنندگان یوتیوب داشته باشیم. حالا اگر شما به تازگی کانالی در یوتیوب ایجاد کرده‌اید یا قصد دارید بعد از مدت‌ها جان تازه‌ای به کانال خود بدهید، ادامه مطلب را مطالعه کنید. همان‌طور که گفتیم با ارائه تاکتیک‌های عملی به شما کمک می‌کنیم تا راههای افزایش ویو ، لایک، سابسکرایب و اشتراک یوتیوب را یاد بگیرید و با استفاده از آن‌ها در یوتیوب، فعالیت موفقی داشته باشید.

افزایش فالوئر‌های کانال یوتیوب

افزایش فالوئر‌های کانال یوتیوب، از ابعاد مختلفی می‌تواند شبیه به افزایش فالوئر در اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری باشد. هر چند که در این میان نباید از تفاوت‌های حیاتی هم غافل شویم. برای مثال توجه داشته باشید برای اینکه در این زمینه موفق شوید لازم است کاربران زیادی پست‌های شما را دنبال کنند یا به عبارتی، محتوایی که توسط شما تولید شده است آنقدر جذاب باشد که کاربر بی‌حوصله فضای مجازی را جلب کند، آنقدر که او فرصتی به شما بدهد و محتوای شما را مطالعه یا تماشا کند. پس این یک نکته مشترک بین تمام شبکه‌های اجتماعی است که برای جذب مخاطب بایستی محتوای جذاب تولید کنید. یکی دیگر از موارد مشترک این است که پروسه افزایش فالوئر‌ها، زمانبر است و گاهی بعد از مدتی که هیچ موفقیت چشمگیری نداشتید، به صورت ناگهانی سیر صعودی را طی خواهید کرد. پس لازم است که کمی صبور باشید و فقط در زمان تولید محتوا و انجام تنظیمات دیگر، به خوبی عمل کنید. و اما تفاوت‌هایی که تولید محتوا در یوتیوب با شبکه‌های اجتماعی دیگر نظیر اینستاگرام و فیسبوک دارد این است که قرار است شما ویدئو‌هایی تولید کنید که مخاطبان را به خود جذب کند بدیهی است که تولید محتوای ویدئویی نیاز به هزینه‌های بیشتری دارد هم از نظر زمانی و هم از نظر مالی. پس لازم است با برنامه‌ریزی دقیق پیش بروید و عمل کنید. در ادامه تعدادی از راهکار‌های عملی برای افزایش فالوئر‌های کانال یوتیوب را نام می‌بریم. با به کار بستن این موارد می‌توانید در مدتی نه چندان طولانی، تعداد اعضای کانال یوتیوب خود را افزایش دهید.

افزایش فالوئر‌های کانال یوتیوب

کانال یوتیوب خود را معرفی کنید

کانال یوتیوب خود را معرفی کنید. شما برای محتوایی که در یوتیوب ایجاد می‌کند، هزینه‌های مختلفی متحمل شده‌اید پس خجالت نکشید و کانال یوتیوب خود را معرفی کنید. بسیاری از افرادی که به تازگی کانال یوتیوب خود راه انداخته‌اند، می‌خواهند اعضای بیشتری را به خود جذب کنند و نهایتاً ویدئوی آن‌ها آنقدر محبوب باشد که توسط الگوریتم‌های یوتیوب تشخیص داده شده و در لیست پیشنهادها قرار بگیرد. متأسفانه برخی از این افراد در راه افزایش فالوئر‌های کانال یوتیوب خود به دنبال هک‌هایی هستند که با دور زدن اینستاگرام بتواند یک شبه هزاران سابسکرایبر برای آن‌ها پیدا کند. یک توصیه جدی برای شما داریم و آن هم اینکه به جای صرف وقت برای پیدا کردن هک‌ها، کانال خود را معرفی کنید و منتظر ترافیک‌های طبیعی بمانید. الگوریتم‌های یوتیوب، روز به روز پیشرفت می‌کنند و تقریباً غیر ممکن است که از راهی غیر از راه طبیعی بتوانید برای خود سابسکرایبر پیدا کنید. به علاوه حتی اگر بعد از هک موفق شدید این کار را انجام دهید ممکن است توسط یوتیوب بلاک شوید. بنابراین بهترین کار این است که ارزش محتوای تولیدی خود را حفظ کنید و به معرفی کردن کانال یوتیوب خود بپردازید. برای مثال اگر در شبکه‌های اجتماعی دیگری مانند فیسبوک و اینستاگرام، فعال هستید از دوستان و فالوئر‌های خود بخواهید که از کانال یوتیوب شما دیدن کرده و آن را به دیگران معرفی کنند.

از امکانات یوتیوب استفاده کنید

از امکانات یوتیوب استفاده کنید.همچنان که الگوریتم‌های یوتیوب در حال پیشرفت هستند، امکاناتی هم به آن اضافه می‌شود. بعضی از این امکانات به شما کمک می‌کنند تا اعضای کانال یوتیوب خود را افزایش دهید. برای مثال به جای استفاده از پلی لیست‌های معمولی می‌توانید از Power Playlistها استفاده کنید. Power Playlistها به جای اینکه بر اساس عنوان‌ها مرتب شده باشند بر اساس خروجی‌ها مرتب شده‌اند. یعنی یک عنوان اصلی وجود دارد که تمام ویدیو‌هایی که به این عنوان پرداخته‌اند در Power Playlist موجود می‌باشند. در تصویر زیر می‌توانید ببینید که یک Power Playlist در یوتیوب چگونه است:

Power Playlist

بر اساس زمانبندی ویدئو تولید کنید

اگر امکانی وجود داشته باشد تا عمل‌کرد یوتیوبر‌های موفق را مورد بررسی قرار بدهید متوجه خواهید شد که این افراد در کانال‌های خود، به صورت مستمر، ویدئو‌ها را منتشر می‌کنند. برای مثال به مدت ۷ سال، هر هفته یک ویدئو! وقتی شما بر اساس یک زمانبندی، ویدئو‌ها را منتشر کنید به مخاطبان این پیام را می‌دهید که فعال هستید و به علاوه در ذهن آن‌ها باقی می‌مانید. بنابراین حتماً سعی کنید که بین زمان‌های تولید محتوا در کانال یوتیوب وقفه نداشته باشید و در صورت امکان انتشار ویدئو‌ها را بر اساس زمانبندی خاص انجام دهید. البته هرگز کیفیت را فدای کمیت نکنید زیرا صرف انتشار ویدئو، کانال شما را جذاب نخواهد کرد.

در ویدئو‌ها، کانال یوتیوب خود را تبلیغ کنید

اگر شما یک ویدئوی موفق و پر بیننده، تولید کرده باشید شانس این را پیدا می‌کنید که ویدئو‌های دیگر خود را نیز به کاربران پیشنهاد دهید. کافی است در انتهای ویدئو‌ها، تبلیغی از دیگر ویدئوی خود قرار دهید به این ترتیب، کاربر را تشویق می‌کنید که ویدئوی بعدی را هم ببیند. فقط توجه داشته باشید که به درستی این پیشنهاد را انجام دهید تا کاربر حس نکند مجبور است ویدئوی پیشنهادی شما را ببیند. همچنان ویدئویی که پیشنهاد می‌دهید بهتر است موضوعی مرتبط با ویدئوی جاری داشته باشد.

به کامنت‌ها پاسخ دهید

به نظراتی که کاربران درباره ویدئوی شما دارند پاسخ دهید. پاسخ دادن به کامنت‌ها به‌خصوص وقتی تازه ویدئو منتشر شده باشد، ارتباط شما را با مخاطبان قوی‌تر خواهد کرد و باعث می‌شود پرسونای مخاطبان خود را هم بهتر بشناسید.

از جذاب‌ترین ویدئوی کانال خود استفاده کنید

از جذاب‌ترین ویدئوی کانال خود استفاده کنید تا کاربران بیشتری را برای عضو شدن در کانال تشویق کنید. یوتیوب امکانی دارد که به شما نشان می‌دهد هر کدام از ویدئو‌ها، چه تعداد سابسکرایبر به کانال اضافه کرده‌اند. یک بررسی انجام دهید و وقتی متوجه شدید کدام ویدئو، محبوب‌تر از بقیه است از آن استفاده کنید تا اعضای کانال را افزایش دهید. وقتی این ویدئوی به‌خصوص توانسته است تعداد اعضا را افزایش دهد پس باید بیشتر جلوی چشم باشد. اگر به خاطر داشته باشید گفتیم که در انتهای ویدئو‌ها، تبلیغاتی از ویدئو‌های دیگر خود را قرار دهید. حالا این ویدئوی پیشنهادی می‌تواند همان ویدئوی محبوب باشد که تعداد اعضای کانال را افزایش داد. همچنین می‌توانید این ویدئوی محبوب را در ابتدای Playlist کانال قرار دهید.

لوگویی جذاب برای کانال یوتیوب بسازید

بسته به سرمایه‌گذاری که برای کانال یوتیوب خود انجام داده‌اید، یک لوگوی مناسب هم برای آن تهیه کنید. یعنی اگر برای شما مقدور نیست لازم نیست که این لوگوی حرفه‌ای باشد ولی حتماً باید خاص باشد و در طول پخش ویدئو، نمایش داده شود. با این کار به کانال خود شخصیت می‌دهید و در ذهن کاربران بیشتر می‌مانید.

چگونه بازدید یک ویدیو در یوتیوب را بالا ببریم؟

چگونه بازدید یک ویدیو در یوتیوب را بالا ببریم؟ برای اینکه بتوانیم به این هدف برسیم چند راه حل یا بهتر بگوییم تاکتیک وجود دارد. که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. توجه داشته باشید راهکار‌هایی که پیشنهاد می‌دهیم لازم نیست که همگی برای یک ویدئو به کار برده شوند. قرار است شما مخاطبان خود را بیابید و آن‌ها را تشویق کنید که ویدئوی جدید شما را تماشا کنند. پس چگونه بازدید یک ویدیو در یوتیوب را بالا ببریم، همیشه پاسخ یکسانی ندارد چون پرسونای مخاطبان هر کانال با کانال دیگر، متفاوت است. بنابراین بر اساس شناختی که از مخاطبان خود دارید یک یا چند تا از راهکار‌ها را عملی کنید.

از عنوان‌های جذاب استفاده کنید

گاهی با استفاده از عنوان‌های جذاب می‌توانید کاربران را تشویق کنید که ویدئوی شما را بازدید کنند. اینکه چه عنوانی می‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد بستگی به پرسونای مخاطبان هر کانال دارد. آیا شما کانالی دارید که در آن به زندگی خصوصی سلبریتی‌ها می‌پردازید؟ معمولاً پیدا کردن عنوان‌های جذاب برای چنین کانال‌هایی چندان سخت نیست! البته این یک مثال بود و قطعاً هر چقدر موضوعی که به آن می‌پردازید تخصصی‌تر باشد، انتخاب عنوان برای آن نیاز به تمرکز بیشتری خواهد داشت.

در شبکه‌های اجتماعی دیگر تبلیغ کنید

اگر به موازات فعالیتی که در یوتیوب دارید در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم فعالیت می‌کنید، می‌توانید ویدئوی جدید خود را در آنجا تبلیغ کنید و از دوستان یا فالوئر‌های خود بخواهید که آن را بازدید کنند.

در شبکه‌های اجتماعی دیگر تبلیغ کنید

از اینفلوئنسر‌ها کمک بگیرید

در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید قطعاً اینفلوئنسرهایی را هم می‌شناسید. می‌توانید با آن‌ها مصاحبه‌ای انجام دهید و سپس قرارداد ببندید. این افراد تأثیر گذار، تعداد بالایی فالوئر دارند که با تشویق آن‌ها به تماشای ویدئوی شما، بازدید آن را بالا می‌برند.

محتوای جذاب تولید کنید

هدف شما این است که تعداد بازدید از ویدئوی شما بالا برود، باید بدانید تا زمانی که ویدئوی شما جذاب نباشد، در این راه موفق نخواهید بود پس قبل از هر چیز به کیفیت ویدئو و محتوای آن بپردازید.

خرید بازدید یوتیوب

خرید بازدید یوتیوب یکی از آن کسب و کار‌های جدید است که در فضای مجازی طرفداران خاص خود را دارد. ما توصیه می‌کنیم برای اینکه تعداد بازدید یا حتی اعضای کانال خود را بالا ببرید از راه‌های درست این کار را انجام دهید و برای کانال خود یک ترافیک طبیعی داشته باشید. با این حال برای خرید بازدید یوتیوب می‌توانید به سایت‌های ایرانی یا خارجی مراجعه کرده و در ازای مبلغی، بازدید ویدئو‌های خود را بالا ببرید. معمولاً خرید بازدید یوتیوب توسط یوتیوب تشخیص داده می‌شود به‌خصوص که روز به روز الگوریتم‌های مربوط به آن پیشرفت می‌کنند پس ممکن است با این کار نهایتاً باعث بن شدن کانال یوتیوب خود شوید. 

خرید سابسکرایب یوتیوب

خرید سابسکرایب یوتیوب دقیقاً مانند خرید بازدید یوتیوب است. یعنی برای این کار کافی است به سایت‌هایی مراجعه کنید و در ازای مبلغی این سابسکرایب‌ها یا اعضا را خریداری کنید. خرید سابسکرایب یوتیوب به این شکل است که مبلغی که پرداخت می‌کند بسته به تعداد سابسکرایب‌ها و مدت زمانی که کانال شما را دنبال خواهند کرد، متفاوت خواهد بود. مانند مورد قبل به شما توصیه می‌کنیم که برای افزایش اعضای کانال یوتیوب خود از راهکار‌های طبیعی استفاده کنید به این ترتیب، کانال شما پرسونالیتی خود را خواهد داشت و مخاطبانی خاص را آن را دنبال می‌کنند که کاربران واقعی هستند. پس به جای خرید سابسکرایب یوتیوب، اعضای کانال خود را به مرور و از راه‌های درست افزایش دهید.

افزایش ویو یوتیوب

افزایش ویو یوتیوب به این معنی است که تعداد بازدید ویدئو‌هایی را که در کانال یوتیوب خود، منتشر کرده‌ایم بالا ببریم. هر چقدر بیشتر شاهد افزایش ویو یوتیوب باشیم، می‌توانیم امیدوار باشیم که یوتیوب ویدئوی ما را در لیست پیشنهادی نمایش دهد. همچنین افزایش ویو یوتیوب باعث می‌شود که آن ویدئو توسط موتور‌های جستجو زودتر ایندکس شده و در لیست نتایج جستجو نمایش داده شود. افزایش ویو یوتیوب یا همان افزایش بازدید ویدئو به کمک راه‌هایی که پیش از این در همین مطلب نام بردیم، ممکن است. توصیه می‌کنیم که برای رسیدن به این هدف از روش‌های صحیح استفاده کنید تا کانال شما هم یک ترافیک طبیعی داشته باشد.

چگونه در یوتیوب بازدید بزنیم؟

چگونه در یوتیوب بازدید بزنیم؟ این پرسش دقیقاً مانند سر صفحه‌هایی است که قبلاً در این مطلب به آن پرداختیم. شاید حالا فرصت مناسبی باشد تا دقیق‌تر به این سؤال پاسخ بدهیم که چگونه در یوتیوب بازید بزنیم؟ توجه داشته باشید که در ابتدا یوتیوب برای تعیین تعداد بازدید‌های یک ویدئو به تعداد دفعاتی که ویدئو دانلود شده است، بسنده می‌کرد. اما با وجود آمدن هک‌ها و ربات‌هایی که بازدید‌های غیر واقعی ایجاد می‌کردند، یوتیوب روند و الگوریتم خود را تغییر داد. حالا زمانی بازدید یک ویدئو شمرده می‌شود که ویدئو توسط کاربر، play شده باشد. چگونه در یوتیوب بازدید بزنیم؟ کافی است ویدئویی با کیفیت و محتوایی جذاب تولید کرده و برای تبلیغ کنید.

چگونه یوتیوبر شویم؟

چگونه یوتیوبر شویم؟ حتماً با دیدن یوتیوبر‌های موفق و مشهور این سؤال به ذهن شما خطور کرده است که چگونه یوتیوبر شویم؟ اولین قدمی که برای این کار می‌توانید انجام دهید، ایجاد یک کانال یوتیوب است. سپس باید تعیین کنید که در چه موضوعی می‌خواهید محتوای ویدئویی تولید کنید. برای اینکه یوتیوبر شوید و در این راه موفق باشید نیاز به برنامه‌ریزی و مطالعه دارید ولی بیش از همه این‌ها لازم است که ایده‌های تازه و خلاقانه را برای تولید ویدئو‌های خود به کار بگیرید. چگونه یوتیوبر شویم؟ یک پرسش ساده است ولی پاسخ ساده‌ای برای آن نمی‌توان یافت. موضوعاتی که در یوتیوب دنبال می‌شوند بسیار گسترده هستند و همان‌طور که گفتیم باید در این راه خلاقیت داشته باشید تا کاربران را به خود جذب کنید.

هشتگ گذاری در یوتیوب

هشتگ گذاری در یوتیوب دقیقاً مانند هشتگ گذاری در اینستاگرام است. یعنی وقتی که در حال بارگذاری ویدئوی جدید هستید کافی است که در انتهای متنی که برای توضیح ویدئو می‌نویسید از هشتگ‌های مد نظر خود استفاده کنید. این هشتگ‌ها باعث می‌شوند که کابران ویدئو‌های مورد جستجوی خود را سریع‌تر پیدا کنند. پس متوجه شدیم که هشتگ گذاری در یوتیوب هم دقیقاً مانند اینستاگرام است و از همان قوانین تبعیت می‌کند. در حال حاضر، یوتیوب به صورت مناسب و کارآمدی از امکان هشتگ گذاری استفاده نمی‌کند ولی قطعاً در آینده این ویژگی پیشرفته‌تر خواهد بود. بنابراین توصیه می‌کنیم که در هنگام بارگذاری ویدئو جدید خود، از هشتگ گذاری در یوتیوب غافل نشوید.

نرم افزار افزایش بازدید یوتیوب

نرم افزار افزایش بازدید یوتیوب یا در‌واقع بد افزار افزایش بازدید یوتیوب یکی از آن محصولاتی است که متأسفانه بازار داغی دارد. به‌خصوص در سال‌های اخیر که قدرت شبکه‌های اجتماعی بیش از قبل شده است، عده‌ای از افراد سعی می‌کنند با خرید نرم‌افزار افزایش بازدید یوتیوب، تعداد بازدید ویدئو‌های خود را بالا ببرند. ما به طور قطعی به شما توصیه می‌کنیم که از نرم‌افزار افزایش بازدید یوتیوب استفاده نکنید زیرا در حال حاضر الگوریتم‌های یوتیوب بسیار پیشرفت کرده‌اند و متوجه می‌شوند که بازدید‌ها واقعی هستند یا خیر. به جای تمام این هک‌ها و نرم‌افزار افزایش بازدید یوتیوب، با تولید محتوای مفید و جذاب و همچنین معرفی آن به کاربران بیشتر، تعداد بازدید از ویدئو‌های خود را افزایش دهید.

5 از 5
3 سال قبل
نظر
سلام
چطور میتونم تو یکی از شبکه های مجازی باهاتون در ارتباط باشم؟فرقی نمیکنه کدوم باشه
ممنون میشم راهنماییم کنید
نمایش بیشتر
16 از 19 نفر این نظر را مفید دانسته اند
4 سال قبل
نظر
برای اینکه ویدیو شما در یوتویوب داخل سرچ دیده شود باید چند کار ساده انجام دهید:
هنگامی که ویدیو داخل یوتویوب آپلود کردید ابتدا یک عنوان جذاب برای فیلمتون در نظر بگیرید.
1. سعی کنید از عنوان هایی استفاده کنید که مهمترین کلمه شما در عنوان قرار داده شود حداقل 50 کاراکتر بنویسد
2. در قسمت دیسکریپشن باید توضیحات تکمیل و کاملی در مورد ویدیو شما نوشته شود در این قسمت سعی کند از کلماتی که داخل عنوان به کار بردید هم استفاده کنید. حداقل 360 کاراکتر در مورد ویدیو بنویسید. استفاده از کلمات مهم که در سرچ یوتویوب مربوط به ویدیو شما هست را داخل دیسکریپشن بیاورید.
3. کلمات مهم را در قسمت تگ ها بنویسید - این کلمات باید داخل دیسکریپشن هم آورده شود یا حداقل کلمات هم معنی نوشته شود.
نمایش بیشتر
44 از 50 نفر این نظر را مفید دانسته اند
4 سال قبل
نظر
سلام من حدود ۹ ویدئو در یوتیوب گذاشتم ولی یک نفر هم دیدن نکرده ایا ممکنه جایی مشکل داشته باشد چطوری میتونم در صفحه اول یوتیوب قرار بدهم ممنون
نمایش بیشتر
43 از 61 نفر این نظر را مفید دانسته اند
  • محمد عارف 3 سال قبل
    انتخاب حوزه ی فعالیت خیلی مهمه.
    باید حوزه ی که انتخاب کردین بهش علاقه داشته باشید که تا رسیدن به نتیجه دلخواه دلسرد و نا امید نشید.