با ما در ارتباط باشید: 0314566
استارت آپ های مورد نیاز ایران

استارت آپ های مورد نیاز ایران که در این مطلب از پونه مدیا خدمت شما معرفی میکنیم، به طور کلی در دو دسته تقسیم شده اند که دسته اول استارت آپ هایی هستند که برای راه اندازی آنها باید هزینه زیادی را متحمل شوید، این ایده ها قطعا برای شما سودآورتر و بهتر خواهند بود، اما این موضوع را باید در نظر داشته باشید که سرمایه اولیه زیادی لازم دارند. دسته دوم ایده های مربوط به استارت آپ هایی هستند که برای راه اندازی آنها نیاز به هزینه اولیه کمتری دارید و برای رسیدن به سود بالا باید زمان و انرژی زیادی صرف کنید. قبل از شروع این نکته را در نظر داشته باشید که بخشی از این استارت آپ‌ها در کشورهایی انجام شده است که فعالیت بسیار قوی در زمینه کسب و کار دیجیتال دارند.

استارت آپ های پرهزینه اجرا نشده در ایران

کفش های هوشمند

این کفش ها مانند سایر وسایل تکنولوژیکی پوشیدنی دارای سنسور هایی است که اطلاعاتی را به کاربران دیگر میفرستد. این کفش ها گزینه های بسیار خوبی برای کودکان و افراد سالمند هستند که امکان گم شدن آنها وجود دارد.

سیستم وام دهی به جوان حرفه ای

این استارت آپ اولین بار در سال 2015 راه اندازی شد و با استفاده از الگوریتم های خاصی، میزان حرفه ای بودن افرادی که نیازمند وام برای راه اندازی کسب و کار بودند را اندازه گیری میکرد و در صورتی که این افراد از این آزمون سربلند بیرون می آمدند، آنها را به سرمایه گذاران دیگری ارجاع می داد. این استارت آپ توانست در 2 سال رشد بسیار بالایی داشته باشد و به عنوان یکی از استارت آپ های قوی در سال های اخیر شناخته شود که ایده بسیار سازنده و جالبی هم داشت.

 راه اندازی داروخانه آنلاین

یکی از استارت آپ های خلاقانه ای که در سال های اخیر در کشور هند انجام شد و توانست موفقیت بسیاری کسب کند، داروخانه آنلاین بود. این داروخانه آنلاین 10 دقیقه بعد از ثبت سفارش دارو را درب خانه تحویل می دهد. برای راه اندازی این ایده باید در نظر داشته باشید که اگر قصد انجام چنین کاری را دارید باید مجوز ها مربوط را اخذ کنید و برای رساندن محصولات خریدارای شده به دست مشتری، برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

آماده سازی نرم افزار مدیریت لجستیک

شما می توانید با این کار به تمامی کسب و کارها برای ساده سازی بخشی از عملیات مربوط به کسب و کارشان کمک کنید. به عنوان مثال شما می توانید پرسنل فروش حرفه ای که قبلا آنها را استخدام کرده اید به شرکت های دیگر متصل کنید. این استارت آپ در سال 2014 با نام FarEye استارت زده شد و توانست توجه سرمایه گذاران زیادی را در سال 2016 به خود جلب کند. در حال حاضر این شرکت در صدد رشد جهانی است و قصد دارد که خدمات خود را در تمام نقاط دنیا گسترده کند.

 تحلیل اطلاعات و داده های بزرگ

یک شرکت به نام Peelworks که در سال 2010 در بمبئی تاسیس شد با در اختیار داشتن 3000 خرده فروش در کل کشور هند در سایر استارت آپ ها مشارکت کرد تا بتوانند تجربیات خود را در خصوص عملکرد و مهارت کارکنان، تبلیغات و مشوق های موجود برای مشتری را در اختیار کسب و کارهای مختلف بگذارند و اطلاعات مربوطه را تجزیه و تحلیل کنند و راه حل های علمی و عملی مناسب پیش روی آنها قرار دهند. این استارت آپ توانسته تا امروز 5 میلیون دلار سرمایه جذب کند و قصد دارد که به درآمدی برابر سرمایه یعنی 5 میلیون دلار برسد. با توجه به این که کسب و کارهای نوپا در ایران در رقابت شدیدی هستند، این استارت آپ می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

 استارت آپ های پرهزینه اجرا نشده در ایران

 یک پلتفرم برای به اشتراک گذاشتن داستان های سفر

مسافرت برای همه جالب است و تقریبا همه به دنبال کشف مکان های جدید و دیدن دنیای جدید هستند. شما با راه اندازی استارت آپ مناسبی در این زمینه می توانید افراد زیادی که به مسافرت علاقمند هستند را به سمت خود جذب کنید و این امکان را به آنها بدهید که تجربیات سفر خود را با سایر خوانندگان شما به اشتراک بگذارند. برای اینکه در این زمینه موفق شوید باید حتما روی سئو و سایر روش ها (مانند استفاده از شبکه های اجتماعی و اینفلوئنسر) به صورت جدی کار کنید تا مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشانید. در ضمن سایت هایی هستند که فعالیتی مشابه با چیزی که گفته شد دارند، اما کیفیت کاری این گروه ها به صورتی است که رقابت با آنها "فعلا" راحت می باشد.

اجاره لباس

در شرایط فعلی که خرید لباس برند و شیک تا حدودی سخت شده، استفاده از سیستم های کرایه لباس می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. برای این کار شما می توانید با برند های مختلف و طراحان لباس یا حتی فروشگاه های لباس قرارداد ببندید و از طرفی با تبلیغات و سایر ترفندها مشتریان این بازار را جذب کنید. 

ترویج سبک زندگی خوب

شما می توانید با طراحی یک وب سایت و اپلیکیشن به استفاده کنندگان از خدمات خود کمک کنید که موارد مهمی مانند میزان کالری غذاها، خواص مختلف خوراکی ها، مشاوره های لازم برای تغذیه را دریافت کنند. یک شرکت در هند که این استارت آپ را شروع کرده به این صورت عمل می کند که بخشی از خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران میگذارد و در صورتی که بخواهید از امکانات پیشرفته آن استفاده کنید باید هزینه های مربوط به آن را پرداخت کنید.

سیستم توصیه محصولات آنلاین و بررسی کالاهایی که در دنیای دیجیتال عرضه می شود

کلیت این استارت آپ بسیار ساده است، چرا که کاربران سایت شما به سایر بازدیدکنندگان برای خرید محصولات مختلف کمک میکنند. البته باید در نظر داشته باشید برای ترویج استفاده از چنین پلتفرمی باید زیر ساخت های لازم را فراهم کنید و از طرفی با استفاده از تکنیک های بازاریابی دیجیتال تعداد زیادی مخاطب فعال را به سمت استفاده از سایت خود بیاورید. 

فروشگاه گوشت و ماهی آنلاین

چنین استارت آپ هایی در ایران انجام شده و بعد از مدتی با شکست مواجه شده اند. ماهیت کلی این کار نیاز به توضیح بیشتری ندارد، اما نکته مهمی که شما باید در نظر داشته باشید این است که حتما تحقیق کنید که سایر استارت آپ هایی که در ایران بوده به چه دلیل شکست خورده اند و از اشتباهات آن ها درس بگیرید.

استارت آپ با هزینه کم در ایران

استارت آپ با هزینه کم در ایران ممکن است در کوتاه مدت نتوانند برای شما سود قابل توجهی به همراه داشته باشند، اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر ایده خوبی را انتخاب کنید و انرژی و زمان خود را در مسیر درستی مصرف کنید، می توانید در طولانی مدت به سود برسید. در ادامه این قسمت ایده هایی که می توانید با هزینه مالی کم در آنها فعالیت کنید را با هم به صورت مختصر بررسی می کنیم

مشاوره در زمینه مصرف انرژی خورشیدی

برای انجام این کار نیاز دارید که آموزش های لازم را ببینید و نسبت به اخذ مجوزهای لازم برای این کار اقدام کنید. با استفاده از یک سایت و صفحات شبکه های اجتماعی می توانید مشتریان خود را به مرور زمان پیدا کنید و در زمینه مصرف انرژی خورشیدی برای قسمت های مختلف خانه یا مکان مورد نظرشان، به آنها مشاوره دهید. در نظر داشته باشید که شما در کنار مشاوره می توانید در زمینه تهیه تجهیزات و نصب آنها نیز فعالیت کنید.

تعمیر موتورهای کوچک

همیشه تعمیر موتور وسایلی مانند ماشین چمن زنی، ژنراتورهای تولید برق، اره، تخته های برف نوردی و... برای دارندگان این وسایل مشکل و پیدا کردن یک تعمیر کار مناسب برای گرفتن سرویس های لازم بسیار سخت و زمان بر بوده است. شما می توانید با دریافت آموزش های لازم و گرفتن مجوز مربوط به این کار، یک وب سایت ساده و یا صفحاتی را در شبکه های اجتماعی مختلف آماده کنید تا مشتریان به سمت شما هدایت شوند. البته در این زمینه نباید از روش های بازاریابی فیزیکی نیز غافل شوید.

استارت آپ با هزینه کم در ایران

 مدیریت املاک

شما می توانید به عنوان یک واسطه بین دارندگان ملک و خریداران یا کسانی که قصد اجاره ملک دارند عمل کنید و در این میان پورسانت خود را دریافت کنید.

مربی شخصی آنلاین

در صورتی که شما تخصص و دانش کافی برای انجام مربیگری (به خصوص در زمینه تناسب اندام و تغذیه) را دارید، می توانید با آماده کردن یک وب سایت و صفحات موجود در شبکه های اجتماعی، کسب و کار آنلاین خود را کم کم راه اندازی کنید. برای این کار باید در نظر داشته باشید که در قدم اول اعتماد مخاطب را به عنوان یک مربی خوب و مطمئن به خود جلب کنید.

نویسنده متن های بازاریابی

برای انجام این کار شما باید داری اطلاعاتی در خصوص برانگیختن مخاطب، ذوق و سلیقه، خلاقیت و استعداد در نوشتن باشید. در صورتی که این فاکتورها را دارید می توانید در سایت های کاریابی به عنوان نویسنده ثبت نام کنید و به دنبال شغل مناسب خود باشید. شرط اولیه ورود به این عرصه به روز بودن و قدرت یادگیری بالاست، چرا که در بازار رقابتی امروز همیشه شاهد ترفندهای جدیدی از سوی تولید کنندگان محتوای بازاریابی هستیم.

طراحی دکوراسیون داخلی

برای انجام این کار شما باید دانش کافی و مجوز های لازم را داشته باشید و با سلیقه و استعداد خود نمای داخلی یک ساختمان را طراحی کنید. شما می توانید از طریق وب سایت یا صفحه خود در شبکه های اجتماعی مشتریانتان را جذب کنید. همچنین در نظر داشته باشید که اگر می خواهید در این زمینه پیشرفت کنید باید نسبت به رقیبان خود خلاقتر و بهتر عمل کنید.


نکته پایانی که باید حتما مد نظر داشته باشید این است که هیچ کسی نمیتواند تمامی ایده های ناب برای استارت آپ های مورد نیاز ایران را در یک مطلب به طور خلاصه برای شما توضیح دهد و در نهایت این خود شما هستید که با خلاقیت، تحقیق و آینده نگری در خصوص بازار می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و با پشت کار و جدیت آن را در مسیر موفقیت قرار دهید.

 

در صورتی که استارت آپی سراغ دارید که فکر می کنید ایده خوبی است و ما از قلم انداخته ایم موضوع را با ما در میان بپذارید و اجازه دهید تا با هم در مورد ش حرف بزنیم ما در پونه مدیا خوشحال می شویم در این مورد با شما حرف بزنیم.

5 از 5
4 سال قبل
نظر
ترجمه فوری انواع متن، مقاله، کتاب و ... در کوتاه‌ترین زمان و بهترین کیفیت در تیم حرفه‌ای ترجمه آنلاین انجام می‌شود.
نمایش بیشتر
3 از 4 نفر این نظر را مفید دانسته اند