با ما در ارتباط باشید: 0314566
لندینگ پیج دیجی کالا

یکی از کارامد ترین ابزار در بازاریابی اینترنتی که از ابزار های پر کاربرد محسوب می شود صفحه فرود گفته می شود. این ابزار در وب سایت های موفق و بزرگ برای رسیدن به اهداف مشخص زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. لندینگ پیج دیجی کالا نمونه ای از این صفحات می باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

لندینگ پیج دیجی کالا

لندینگ پیج دیجی کالا در حال حاضر در تعداد زیادی از سایت ها به فروش می رسد. این لندینگ پیج ها قالب های تک صفحه ای هستند که برای فروش محصولات ویژه دارای تخفیف به کار می رود. این کار به مشتریان شما کمک می کند تا با حضور در صفحه ای متمایز از فروشگاه اقدام به خرید محصولات مد نظرشان کنند. برای خرید این لندینگ پیج ها می توانید با توجه به اینکه در چه مکانی از سایت قصد استفاده از آن را دارید نوع لندینگ پیج را مشخص کنید. در ادامه به بررسی نقاط ضعف و قوت نمونه ای از این لندینگ پیج ها می پردازیم.

قالب html دیجی کالا

قالب html دیجی کالا در طرح های مختلف طراحی شده است. نمونه ای از قالب html دیجی کالا یک ویدئو در پس زمینه خود دارد تا اثر گذاری این قالب بر روی ذهن مخاطب بیشتر شود. شما به راحتی می توانید این ویدئو را متناسب با کسب و کارتان تغییر دهید و ویدئو خود را جایگزین آن کنید. فونت های زیبا، ترکیب رنگ های روانشناسی شده، کدنویسی ساده و استاندارد و ریسپانسیو بودن این قالب از ویژگی های ممتاز قالب اچ تی ام ال دیجی کالا می باشد. با توجه به ساده و استاندارد بودن کدنویسی لندینگ پیج ها سرعت بارگذاری صفحه تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
دانلود لندینگ پیج html

بررسی نقاط ضعف و قوت لندینگ پیج یلدای دیجی کالا

در این مطلب به بررسی کمپین یلدا دیجی کالا می پردازیم. پس از ورود به این صفحه و با مشاهده ظاهر صفحه شما در همان نگاه اول متوجه مفهوم صفحه می شوید. همه این المان ها به گونه ای طراحی شده اند که با مفهوم یلدا همراه باشند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید عنوان شب های شگفت انگیز با نام صفحه فرود کاملا تناسب دارد. در طراحی صفحه تمام بخش های به کار گرفته شده کاملا واضح و گویا هستند و شما با حضور در صفحه با مطالعه هر بخش می توانید آن صفحه را درک کنید.
در طراحی لندینگ پیج دیجی کالا بعد از بیان شرایط شرکت در قرعه کشی جوایز آن به کمک تصاویر به خوبی به نمایش در آمده است که این امر می تواند کاربر را برای شرکت در قرعه کشی ترغیب کند.
در این صفحه 3 زمان برای ارائه کالا های شگفت انگیز مطرح شده است که کاربران را به دنبال کردن محصولات در این زمان ها ترغیب می کند.

لندینگ پیج دیجی کالا

نکات منفی لندینگ پیج دیجی کالا

با توجه به تست سرعتی که در سایت gtmetrix.com صورت گرفته است سرعت لود این صفحه بالا می باشد که برای لندینگ پیج زیاد است. سرعت بالای این صفحه می تواند موجب خسته شدن کاربر شود و موجب افزایش Bounce rate سایت شود. ابعاد تصاویری که در این لندینگ پیج به کار گرفته شده است زیاد است و بهتر بود از تصاویر با اندازه های کوچکتر استفاده می شد. همچنین اسپانسر های این کمپین در وسط متن معرفی شده اند که این امر می تواند توجه کاربر را از هدف اصلی اش دور کند.

 

پرسش و پاسخ

منظور از بالا بودن Bounce rate در صفحه لندینگ دیجی کالا چیست؟
نرخ پرش یا Bounce rate معیاری برای سنجش میزان جذابیت صفحه از دید بازدیدکننده می باشد. این نرخ به معنی تعداد کاربرانی است که بعد از ورود به صفحه، بدون مشاهده صفحات دیگر، از سایت خارج می شوند.

در قالب ... دیجی کالا چگونه می توان سرعت بارگذاری را افزایش داد؟
در صورتی که تمام منابع صفحه به سرورهای CDN منتقل گردد، سرعت بارگذاری لندینگ پیج بیشتر می شود.

برای بهینه کردن کد قالب ... دیجی کالا چه کارهایی می توان انجام داد؟
با ابزارهای مختلف باید تعداد HTTP request را کاهش داد و تصاویر را با CSS Sprite تبدیل به یک فایل کرده تا کد بهینه تر شده و سرعت لود شدن صفحه بیشتر گردد.

فونت های استفاده شده در لندینگ پیج دیجی کالا چه فونت هایی هستند؟
این لندینگ پیج از فونت های ایران سنس و ایران یکان استفاده کرده است.

نتیجه گیری:
استفاده از لندینگ پیج دیجی کالا می تواند به شما در هدفگذاری بهتر روی مخاطبانتان کمک کند در نتیجه باید طراحی صفحات را به گونه ای تغییر دهید که جذاب باشد و بتواند توجه کاربران را جلب کند. با توجه به اینکه در دنیای تجارت الکترونیک امروز تمام اهداف بر جذب مشتری بیشتر است می توان با طراحی یک لندینگ پیج مناسب گامی در جهت اهداف خود بردارید. در صورتی که از لندینگ پیج دیجی کالا استفاده کرده اید و در کسب و کار شما تغییراتی ایجاد شده است در این قسمت با ما در میان بگذارید. همچنین در صورتی که برای داشتن یک لندینگ پیج هدفمند به مشورت نیاز دارید می توانید با مشاوران پونه مدیا در تماس باشید. پونه مدیا قادر است تا با طراحی لندینگ پیج های بهینه به شما کمک کند تا بیشترین نرخ تبدیل کاربر به مشتری را داشته باشید.

5 از 5
4 سال قبل
نظر
سلام مرسی از بازبینی که در مورد صفحه لندینگ پیج دیجی کالا قرار دادید.
البته سرعت لودینگ صفحه لندینگ پیج دیجی به نظرم خیلی مناسب بود ولی این تست بستگی به سرعت اینترنت و میزان وجود کابران آنلاین در همان بازه زمانی در صفحه لندینگ پیج میتونه داشته باشد.
نمایش بیشتر
5 از 6 نفر این نظر را مفید دانسته اند