با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: آینده سازان
  • تاریخ راه اندازی: آبان 97
  • مشاهده سایت: www.ilstone.com

در طراحی این لوگو(نشانه) سعی شده است از فرم یک قطعه مربع سنگ اسفاده شود که مخفف نام شرکت آینده سازان ماندگار ایران (AMI) به صورت کوه هایی متوالی در داخل این مربع به تصویر کشیده شده است. زاویه ی طراحی حروف AMi  و فاصله ی بین آنها به گونه ای است که حساس چیدمان چند قطعه سنگ کنار هم را به نمایش بگذارد و قسمت هایی از نوشته در یک کادر طراحی مایل به اُکر (همانطور که گفته شد یک قطع مربع سنگ) که از نظر روانشناسی رنگ، این رنگ ارزش بصری زیادی دارد و از رنگ های ارزشمند و سلطنتی دنیای شرق به حساب می آید، استفاده شده است که در نوع خود رنگی است معدنی که از گرده ی نوعی سنگ همراه با ورق طلا استفاده می شود و از طرفی این رنگ، اهمیت فعالیت و ارزشمند بودن این شرکت را نشان می دهد.

 

Artboard 1

 

رنگ طلایی مایل به اُکر که در وبسایت شرکت آینده سازان ماندگار ایرانیان استفاده شده است، از نظر روانشناسی رنگ، این رنگ ارزش بصری زیادی دارد و از رنگ های ارزشمند و سلطنتی دنیای شرق به حساب می آید، استفاده شده است که در نوع خود رنگی است معدنی که از گرده ی نوعی سنگ همراه با ورق طلا استفاده می شود و از طرفی این رنگ، اهمیت فعالیت و ارزشمند بودن این شرکت را نشان می دهد. نوشتار این لوگو از فونت شبنم استفاده شده است که از نظر بصری فونتی با ساختار ساده و هندسی می باشدکه این هندسه ی ساختاری علاوه بر خوانایی راحت شباهت نزدیکی به ساختار هندسی لوگوی تصویریشرکت MAi  می باشد.

امتیازی ثبت نشده است.

سوالات متداول در رابطه با تیم سئو

اعضای تیم سئو را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟

تیم سئو متشکل از مدیر سئو، تولید کننده محتوا، طراح گرافیست، سازنده لینک، متخصص فنی سایت، توسعه دهندگان وب و مدیر حسابداری است. 

قیمت خدمات سئو چقدر است؟

سئو را نمی توان به عنوان یک محصول در نظر گرفت و یک قیمت مشخص ارائه داد. هر مجموعه و پروژه به نسبت خدماتی که نیاز دارد هزینه متفاوتی خواهد داشت. چرا که سئو مجموعه ای از خدمات است. البته می توان خدمات سئو را در دسته بندی های مختلفی قرار داد و برای هرکدام هزینه مشخصی اعلام کرد.

درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.