با ما در ارتباط باشید: 0314566
سئو سایت شخصی | بهینه سازی وبسایت اشخاص

امروزه خیلی از افراد با اسم خود کسب در آمد میکنند. سئو شخصی یا سئو سایت شخصی در اینجاست که اهمیت خود را نشان میدهد. فرض کنید شما یک بیوتی بلاگر هستید که تازه وارد کار شده اید شما میخواهید در زمینه کاری خود در نتایج گوگل، اینستاگرام و تویتر نشان داده شوید. برای موفقیت در این زمینه باید سئو کردن را بلد باشید یا آن را برون سپاری کنید. برای سئو سایت شخصی تمرکز سئو روی نام افراد و حرفه ی آنها است که در ادامه این متن به آنها خواهیم پرداخت. 

سئو سایت شخصی چیست؟

سئو شخصی یا سئو سایت شخصی یعنی دیده شدن اسم شما در نتایج گوگل برای زمینه ای که در آن فعالیت دارید. برای مثال شما یک گرافیست معروف هستید این موضوع را میشه با یک جستجو نشان داد. وقتی کسی اسم شما را سرچ میکند میتواند در وبسایت شخصی شما تمام اطلاعات مورد نظر را پیدا کند.
یک سایت شخصی باید برای اسم و حرفه شما سئو باشد. در سئو سایت شخصی شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک، لینکدین و اینستاگرام هم در نظر گرفته میشوند. سایت های شخصی میتوانند از یک صفحه تا چندین صفحه باشند.
در یک سایت شخصی شما باید زمینه فعالیت، نمونه کارها و نحوه ای که مشتری میتواند با شما تماس بگیرد را به مشتری ارائه بدهید. 

اهمیت سئو سایت شخصی

سئو سایت شخصی برای سه گروه اهمیت دارد :
- افرادی که به دنبال شریک کاری، استخدام و یا برقراری ارتباط با همکاران گذشته خود میگردند.
- کارفرما هایی که برای استخدام به دنبال یک فرد کار بلد در زمینه فعالیت خود میگردند
- کارفرمایی که میخواهد رزومه متقاضیان کار را بررسی کنند

مهمترین کلمه کلیدی در سئو سایت شخصی : اسم شما

کلمات کلیدی مهمترین فاکتور در سئو هستند. در سئو سایت شخصی مهمترین کلمه کلیدی اسم شماست. یک مطالعه موردی در سال 2010 نشان داد که 79% از کارفرماها قبل از استخدام فرد اسم وی را در گوگل جستجو میکنند. این موضوع برای متقاضیان کار هم صادق است. آنها قبل از اینکه شغلی را قبول کنند میخواند در مورد آن مکان، کارفرما و ... اطلاعات بدست بیاورند.
این جستجوها یکی از دلایلی است که سئو سایت شخصی اهمیت زیادی پیدا کرده است. اما سئو سایت شخصی باید به درستی انجام بشود. شما باید از اسم خود به درستی و در مکان های مختلف استفاده کنید. افراد مختلف اسم خودشان را به روش های مختلف استفاده میکنند. این موضوع به خصوص در لاتین اسم خیلی اتفاق می افتد. مثلا یک فرد با اسم ویلیام (William) میتواند از مخفف اسم خود (Will) برای پروفایل اینستاگرام استفاده کند. اما اگر همین فرد در فیسبوک خود باز از اسم ویلیام استفاده کند برای شما سخت است که بفهمید این دو صفحه به هم مرتبط هستند. پس همیشه به یاد داشته باشید که نوع املای اسم خود را به یک صورت استفاده کنید از ایمیل شما گرفته تا وبلاگ و صفحات شبکه های اجتماعی.
این موضوع جایی برای شما مشکل بوجود می آورد که یک کارفرما باید برای پیدا کردن شما در محیط وب زمان زیادی را جستجو کند کارفرما ممکن با دیدن اطلاعات متفاوت از استخدام شما منصرف بشود و سراغ کاندید بعدی برود.

مشکلات سئو سایت شخصی

در سئو سایت شخصی وقتی اسم خود را جستجو میکنید ممکن است به موارد زیر برخورد کنید: 

- افرادی که با اسم مشابه شما مشکلاتی بوجود آورده اند (از لحاظ قانونی یا اخلاقی)
- مکان هایی که شما به طور اشتباه تصاویر نامناسب از خودتان گذاشته اید یا رفتار غیر حرفه ای از خود نشان داده اید  
- هم نام های معروف و بدنام خود را شناسایی خواهید کرد.

بهترین پاسخ برای مواجه شدن با این مشکلات Defensive Googling است. 

برای اینکه حضور خودتان در اینترنت را بررسی کنید من روش Defensive Googling را بهتون پیشنهاد میدم در این روش شما به صورت هفتگی یا ماهیانه در گوگل و بینگ اسم خودتان را جستجو میکنید چرا که اگر ندانید مردم موقع جستجوی اسم شما چه نتیجه ای پیدا میکنند به مشکل برخواهید خورد.اگر تازه قصد دارید سئو شخصی را شروع کنید برای نوع نوشتن اسم خود از این روش استفاده کنید.  اگر اسم شما با یک بازیگر یا خلافکار معروف یکی باشد این موضوع شما را به صفحات اخر نتایج میبرد پس بهتر است اسم خود را ایمیل، رزومه و .... متفاوت با این فرد بنویسید. 

استراتژی سئو سایت شخصی

برای سئو سایت شخصی از سئو نام خود شروع کرده و بعد از آن به سمت شبکه های اجتماعی بروید. تاریخچه کوتاهی در مورد روندکار خود بنویسد و نمونه کارهای خود را به اشتراک بگذارید.

 سئو اسم برای سایت شخصی

همانطور که در ابتدا گفتیم برای سئو شخصی اسم مهمترین بخش کار است چرا که شما با استفاده از اسم خود باید در صفحه نتایج گوگل بهتر دیده بشوید پس ما به شما پیشنهاد میدهیم قدم های زیر را دنبال کنید.
1. ساخت پروفایل های آنلاین و بهینه سازی آنها (google+, Twitter,Linkedin,Youtube,…)
2. ساخت وبسایت شخصی (در سایت شخصی حتما نام دامنه با نام خودتان یکی باشد)
3. بلاگ کردن (در مورد زمینه کاری ، علایق و استعدادهای خود پست وبلاگ بنویسید. با نوشتن وبلاگ شما کاربرانی را برای لایک و اشتراک گذاری محتوا پیدا خواهید کرد)
4. با استفاده از Google Authorship Markup نرخ کلیک خود را بالا ببرید

google authorship Google Search1

(حتما دیده اید که وقتی اسم یک نفر را جستجو میکنید عکس آنها در کنار نتایج ظاهر میشود. این عمل با استفاده از Google Authorship Markup امکان پذیر است و باعث بالا رفتن نرخ کلیک میشود چرا که وقتی شما عکس فردی را ببینید این لینک جذابیت بیشتری خواهد داشت)

 

شرکت پونه مدیا با توجه به فعالیتی که در زمینه سئو دارد قادر است شما را در تمام مراحل سئو شخصی همراهی کند. گروه سئو پونه مدیا به شما کمک میکند نه تنها با اسم خود بلکه با کلمات کلیدی مربوط به حرفه خود در گوگل رتبه بالاتری به خود اختصاص دهید.

امتیازی ثبت نشده است.

سؤالات متداول سئو سایت

بعد از شروع سئو، چقدر طول می‌کشد تا به صفحه اول گوگل برسم؟

پروژه سئو، یک فرایند پیوسته است که به تلاش، مداومت و صبر نیاز دارد. علاوه بر این عواملی مانند میزان رقابت در حوزۀ کاری شما، سختی کلمات کلیدی، بودجه و ... هم در سرعت رسیدن شما به صفحه اول گوگل تأثیر دارد.

قیمت سئو سایت من چقدر می‌شود؟

قیمت سئو هم مانند زمان رسیدن شما به رتبه 1 گوگل به مواردی بستگی دارد که در پروژه‌های مختلف، متفاوت خواهد بود. برای مثال قیمت سئو برای پروژه یک سایت فروش جواهرات، با قیمت سایت آهن آلات به کلی متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت پکیج‌های سئو پونه مدیا می‌توانید به صفحه قیمت سئو در سایت مراجعه کنید یا با کارشناسان ما در پونه مدیا تماس بگیرید.

کدامیک از خدمات سئو پونه مدیا برای من بهتر است؟

جواب این سؤال کاملاً به شرایط کسب‌وکار شما بستگی دارد. باید ببینید که در چه حوزه‌ای کار می‌کنید و رقبای شما در چه سطحی هستند. از طرفی بودجه شما هم در انتخاب خدمات تعیین‌کننده است. پیشنهاد می‌کنیم که با ما تماس بگیرید تا بتوانیم با بررسی کامل شرایط شما بهترین پکیج خدمات سئو را به شما پیشنهاد کنیم.

آیا واقعاً به سئو نیاز داریم؟

صددرصد! بدون سئو صدای شما به گوش هیچ کس نمی‎رسد. سئو شما را به صفحه اول گوگل می‌آورد و در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد. همین دیده شدن احتمال تبدیل مخاطب به مشتری را به وضوح افزایش می‌دهد.