با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: کالای آشپزخانه چشمگیر
  • تاریخ راه اندازی: آذر 96
  • مشاهده سایت: www.cheshmgirco.com

چشمگیر مجموعه ایست که در زمینه کالای آشپزخانه فعالیت میکند بر این اساس طراحان متخصص ما با بهره گیری از المانهای قابلمه ، چشم و حرف اول کلمه چشمگیر شروع به ایده پردازی نموده و پس از اتودهای فراوان با درایت لازم به این نتیجه مطلوب  رسیدند.

 

Logo samplepooneMedia 03

امتیازی ثبت نشده است.

سؤالات متداول سئو سایت

بعد از شروع سئو، چقدر طول می‌کشد تا به صفحه اول گوگل برسم؟

پروژه سئو، یک فرایند پیوسته است که به تلاش، مداومت و صبر نیاز دارد. علاوه بر این عواملی مانند میزان رقابت در حوزۀ کاری شما، سختی کلمات کلیدی، بودجه و ... هم در سرعت رسیدن شما به صفحه اول گوگل تأثیر دارد.

قیمت سئو سایت من چقدر می‌شود؟

قیمت سئو هم مانند زمان رسیدن شما به رتبه 1 گوگل به مواردی بستگی دارد که در پروژه‌های مختلف، متفاوت خواهد بود. برای مثال قیمت سئو برای پروژه یک سایت فروش جواهرات، با قیمت سایت آهن آلات به کلی متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت پکیج‌های سئو پونه مدیا می‌توانید به صفحه قیمت سئو در سایت مراجعه کنید یا با کارشناسان ما در پونه مدیا تماس بگیرید.

کدامیک از خدمات سئو پونه مدیا برای من بهتر است؟

جواب این سؤال کاملاً به شرایط کسب‌وکار شما بستگی دارد. باید ببینید که در چه حوزه‌ای کار می‌کنید و رقبای شما در چه سطحی هستند. از طرفی بودجه شما هم در انتخاب خدمات تعیین‌کننده است. پیشنهاد می‌کنیم که با ما تماس بگیرید تا بتوانیم با بررسی کامل شرایط شما بهترین پکیج خدمات سئو را به شما پیشنهاد کنیم.

آیا واقعاً به سئو نیاز داریم؟

صددرصد! بدون سئو صدای شما به گوش هیچ کس نمی‎رسد. سئو شما را به صفحه اول گوگل می‌آورد و در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد. همین دیده شدن احتمال تبدیل مخاطب به مشتری را به وضوح افزایش می‌دهد.

درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.