با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: گروه تولیدی بکردانه
  • تاریخ راه اندازی: 1397
  • مشاهده سایت: https://www.bekrdaneh.ir/fa/
طراحی وب سایت بکردانه
طراحی وب سایت بکردانه

طراحی فروشگاه اینترنتی بکر دانه سایت بکردانه قبلا وجود داشته است طراحی مجدد وب سایت بکردانه بر اساس قوانین سئو به وسیله تیم پونه مدیا انجام شده است . دلیل مراجعه اولیه به تیم پونه مدیا سئو سایت بوده است ولی تکنولوژی وب سایت امکانات کمی برای سئو در اختیار تیم ما قرار می داد.

 

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چه زمانی به طراحی مجدد سایت نیاز دارید؟

سایت قبلی بکردانه یک سایت با کد نویسی اختصاصی با تکنولوژی ویندوز بود که  با توجه به سئو فرندلی نبودن ودر دسترس نبودن کد نویس تصمیم بر آن شد که یک سایت جدید با سیستم جدید تولید شود. چرا که نبود کد نویس سیستم دست وپای تیم اجرایی طراحی سایت پونه مدیا و تیم سئو کار پونه مدیا را به شدت تنگ می کرد. اینجا یکی از سئوالات رایج همه در مورد اینکه کد نویسی اختصاصی آری یا خیر دقیقا در این سبک سایت اصلا کد نویسی اختصاصی به مالک سایت پیشنهاد نمی شود چون نیاز های مالک سایت به بهترین شکل با سیستم های کد باز براورده می شود بدون اینکه نیاز باشد کنترل کیفی کند که آیا حداقل های یک سیستم مدیریت محتوا در این سیستم رعایت شده است یا خیر در صورتی که وقتی برنامه نویس کد اختصاصی می نویسد برای یک سایت شرکتی که نیاز اختصاصی ندارد نمی تواند با تکنولوژی تغییرات تولید کند چون از لحاظ مالی توجیح اقتصاد ندارد ممکن است تمام نیازها یاولیه در فاز یک براورده نشود به هیچ عنوان در این سبک پروژه طراحی سایت به شما پیشنهاد کد نویسی اختصاصی نمی دهیم به بهترین شکل سیستم های مدیریت محتوا(cms) نیازهای شما را برآروده می کند.

 

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
سیستم مدیریت محتوا (CMS) چیست؟

در طراحی مجدد وب سایت بکردانه ابتدا به صورت کامل وب سایت موجود بررسی شد در مرحله دوم به بررسی رقبا پرداختیم. کارخانه بکردانه یک کارخانه تولید ماشین های روغن گیری و کره گیری است. هدف اولیه این پروژه معرفی محصول بوده است وایر فریم قالب بیشتر بر اساس طراحی سایت کارخانه چیده شده است چون بیشترین تمرکز این سایت روی معرفی کارخانه بکر دانه و محصولات آن است این سایت فروشگاه اینترنتی دارد ولی به دلیل اینکه محصولات خیلی گران و خاص هستند فروش آنلاین اتفاق نمی افتد و فروش با تماس تلفنی است . اینجا سایت به عنوان بازاریاب و معرفی کننده گروه تولیدی بکردانه عمل می کند.

سئو وب سایت کارخانه بکردانه

سئو سایت فروشگاهی بکردانه بعد از پیاده سازی سایت بارگذاری اطلاعات سئو وب سایت آغاز شده است که البته با نگهداری لینکهای قبلی و اطلاعات قبلی با طراحی مجدد وب سایت این کار انجام شده است در فاز یک سئو بکردانه که از بهمن 97 تا بهمن 98 انجام شده است تمرکز بیشتر بر روی مشتقات روغن گیری بوده است در فاز دوم پروژه سئو که شروع آن از بهمن 98 بود است و تا بهمن 99 قرار است به یاری خدا ادامه داشته باشد روی محصولات جدید بکردانه که عبارتند از انواع میوه خشک کن کار خواهد شد.

شاخص کلیدی عملکرد KPI این پروژه تعداد بازدید سایت بکردانه می باشد . که البته سال اول به خوبی توانسته شاخص کلیدی عملکرد خود را بزند. خیلی مهم است که در یک پروزه سئو مشخص باشد شاخص کلیدی عملکرد پروژه چیست این به هر دو طرف کمک می کند میزان پیشرفت پروژه را بسنجند و از پیشرفت یا عدم پیشرفت پروژه آگاه باشند.

گالری تصاویر

امتیازی ثبت نشده است.
درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.