با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: آهن پویا
  • تاریخ راه اندازی: مهر 1400
  • مشاهده سایت: https://ahanpouya.com/
طراحی سایت آهن پویا | سئو سایت آهن پویا

تجربۀ اولین‌ها همیشه سخت است. روزی که برای اولین بار قرار شد یک سایت آهنی را طراحی و سئو کنیم، چالش‌های زیادی را پیش روی خودمان می‌دیدیم. می‌دانستیم که قرار است پا به عرصۀ رقابتی نفس‌گیر بگذاریم و برای همین لازم بود تا هزاران سایت آهنی داخلی و خارجی را بررسی کنیم و بخوانیم و از همه‌چیز این کسب و کار سر دربیاوریم. با شروع فرایند آنالیز و بررسی، هر روز بیشتر متوجه می‌شدیم که کار چقدر سخت است و دلیل این سختی این بود که تقریباً هیچ منبع قابل قبولی برای طراحی سایت و سئو سایت آهنی در اختیار نبود.

کسب و کار خرید و فروش آهن آلات در خارج از ایران به کلی با این‌جا متفاوت است. برای همین استراتژی سئو و طراحی سایت این سایت‌ها به کار آهن فروشان ایرانی نمی‌آید. سایت‌های ایرانی هم در کنار نقاط قوت‌شان، ضعف‌هایی غیرقابل چشم‌پوشی داشتند که ترجیح دادیم قید الهام گرفتن از آن‌ها را بزنیم و همه‌چیز را از نو بسازیم. این شد که بعد از صرف زمان و انرژی و هزینۀ بسیار، و بعد از آزمون‌وخطاهای فراوان، توانستیم به قول آشپزها سس خودمان را درست کنیم و استراتژی طراحی و سئو سایت آهن منحصر به خودمان را بسازیم.

حاصل این تجربه برای ما رزومه‎ای مفصل از سایت‌های آهنی شد که یکی بعد از دیگری به انجام رساندیم؛ خلاقیتی که حالا با پروژه‌هایی مثل آهن پویا به کمال خود رسیده است و در میان نمونه‌کارهای طراحی سایت و سئو در اصفهان -و ای بسا در ایران- می‌درخشد.

طراحی سایت آهن پویا

وقتی گروه آهن پویا برای اولین بار سایت‌شان را در اختیار ما قرار دادند، متوجه شدیم که سایت مطابق با اصول سئو طراحی نشده است. از ساختارها url گرفته تا صفحات کپی و تکراری تا شکل چیدمان منو و ... همگی نیاز به اصلاح داشتند. سایت قبلی مثل زمینی بود که ساختمانی غیراستاندارد را در آن ساخته بودند. بهترین کار این بود که زمین را حفظ کنیم و ساختمان را دوباره طراحی و بنا کنیم.

وب سایت آهن پویا یکی از سایت‌های ریدیزاین شده توسط تیم پونه مدیا است که به جرئت می‌توان گفت از هر نظر مثال‌زدنی است. طراحی UI/UX این سایت چنان کاربرپسند و واکنش‌گراست که کاربران را برای مدت زمان طولانی در خود نگه می‌دارد. المان‌های بصری جذاب و ترکیب رنگی این سایت هم به تمامی نماینده حرفه‌ای گری این برند نام‌آشنا و درخور شأن مشتریان آن است.

یکی دیگر از مشخصات سایت آهن پویا، طراحی تکنیکال بسیار دقیق است که باعث شده تمامی صفحات این سایت با سرعت لود شوند و با کمترین میزان خطا همواره در دسترس و اختیار مشتری باشند.

سئو سایت آهن پویا

مرحلۀ بعدی پروژۀ آهن پویا، سئو این سایت بود. بخشی از فرایند سئو آهن پویا (سئو فنی) در مرحلۀ طراحی سایت و ریدیزاین کردن آن انجام شد. حالا نوبت آن بود تا در این فاز، به سراغ سئو داخلی و سئو خارجی آهن پویا برویم. هدف ما در این فاز، آوردن آهن پویا به صفحۀ اول و رتبۀ 1 گوگل برای کلمات کلیدی مورد قرارداد از جمله قیمت مشتقات فروآلیاژها (قیمت فروسیلیس، قیمت فروتیتانیوم و ...) بود.

متخصصان سئو و تولید محتوای پونه مدیا با تمرکز بر بازار هدف، مخاطبان و مشتریان صنعت آهن‌آلات و همچنین با آنالیز دقیق رقبای قدرتمند آهن پویا، استراتژی تولید محتوا و سئو منحصربه‌فردی را برای رسیدن به هدف‌های پروژه در مدت زمان مشخص شده در قرارداد، تدوین کردند.

با تلاش متخصصان سئو و طراحی سایت پونه مدیا، وب سایت آهن پویا به یکی از جامع‌ترین و تخصصی‌ترین مراجع اینترنتی آهن‌آلات تبدیل شده که نمونه‌ای مثال‌زدنی از یک پروژۀ سئو و طراحی سایت آهن موفق در میان وب‌سایت‌های ایرانی و حتی فراتر از کلاس وب‌سایت‌های بین‎‌المللی در زمینۀ آهن است. همچنین شرح خدمات سئو پونه مدیا را می توانید در مقاله درج شده مطالعه کنید.

امتیازی ثبت نشده است.
درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.