با ما در ارتباط باشید: 0314566

طراحی سایت خبری پونه مدیا رسانه قدرتمندی برای انتشار سریع و مؤثر اخبار بصورت دسته بندی و گروه بندی شده را در اختیار شما قرار می دهد. یک وب سایت خبری با امکانات کامل از قبیل تحریریه خبر، مدیریت سطوح دسترسی کاربران، درج گالری تصویر، گالری مولتی مدیا، تیتر، زیر تیتر، رو تیتر، سو تیتر، انواع خبری و ... که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز به شما امکان مدیریت یکپارچه و کامل یک تیم تحریریه خبر توسط طراحی سایت خبری را خواهد داد.

امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که اهمیت اخبار و اتفاقات جهان بیشتر از هر وقت دیگری شده است. بسیاری از رخداد‌ها تأثیر مستقیمی بر زندگی ما دارند و آگاهی از آن‌ها، یک نیاز جدی است. تمام اتفاقات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و... تأثیر بسزایی در تصمیم‌گیری‌های کوتاه مدت و طولانی مدت ما دارند. از طرفی آمار نشان می‌دهد که تا چه حدی افراد به اینترنت وابسته هستند و برای دریافت اخبار هم از آن استفاده می‌کنند. با در نظر گرفتن این نکات متوجه می‌شویم که طراحی سایت خبری جز خدمات بسیار مهمی است که شرکت‌های مرتبط برای مشتریان خود انجام می‌دهند. طراحی سایت خبری باید به گونه‌ای باشد که در عین سادگی، ارتباط خوبی با کاربران ایجاد کند و تمام نیاز‌ها را پاسخگو باشد. همچنین یک رابط کاربری مناسب و تخصصی تنها یکی از فاکتور‌های لازم برای طراحی سایت خبری است چرا که در کنار این خصوصیات، محتوایی که در سایت خبری قرار داده می‌شود بایستی مناسب بوده و با بیشترین سرعت به روز‌رسانی شود. پونه مدیا با تیم فنی حرفه‌ای خود، در این زمینه خدمات زیادی ارائه می‌دهد. می‌توانید با بررسی نمونه کار‌ها چشم انداز بهتری از کیفیت خدمات پونه مدیا داشته باشید.

 

طراحی سایت خبری رایگان

طراحی سایت خبری رایگان از خدمات پیشنهادی برخی از وب سایت‌ها است که شاید این پیشنهاد را به کرات در فضای مجازی دیده باشید. غالباً طراحی سایت خبری رایگان به این صورت است که وب سایت مربوطه، تعدادی دستورالعمل به کاربر ارائه می‌دهد که با دنبال کردن آن، کاربر می‌تواند یک سایت خبری داشته باشد. در رابطه با طراحی سایت خبری رایگان باید به چند نکته توجه داشته باشید. مراحلی که کاربر باید انجام بدهد، نیاز به تخصص خاصی ندارد و تقریباً هر کسی که تنها کمی به کار با اینترنت آشنایی دارد، قادر است مراحل را به درستی انجام دهد، همچنین تمام امور مربوط به سایت، مانند وب هاستینگ توسط وب سایت اصلی انجام می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت خبری رایگان این است که در زمان کوتاه و بدون هزینه، سایت خبری شما آماده می‌شود. بهتر است کمی هم به معایب این نوع طراحی بپردازیم. اگر تصمیم گرفتید از طراحی سایت خبری رایگان استفاده کنید باید بدانید که از بین گزینه‌های محدودی امکان انتخاب قالب سایت را خواهید داشت و بدیهی است که در آینده سایت‌های زیادی با ظاهری شبیه به سایت شما وجود داشته باشند. همچنین امکاناتی که برای طراحی سایت در دسترس شما قرار می‌گیرند محدود می‌باشند. در ازای خدمات رایگانی که وب سایت اصلی برای شما انجام می‌دهد یک یا چندین تبلیغ در سایت خبری شما قرار می‌گیرد که ممکن است نهایتاً باعث افت رتبه سایت شود. به علاوه لازم است که نگران سئو باشید زیرا طراحی سایت خبری رایگان هیچ گونه پوششی برای تصمین سئو سایت شما ارائه نمی دهد.

 طراحی سایت خبری

ویژگی های سایت خبری

 

دسته بندی پیشرفته آبشاری و نامحدود اخبار

در تحریریه خبر پونه مدیا دسته بندی اخبار به درستی انجام گرفته است. این,ویژگی سبب می شود مخاطب سایت به راحتی به اخبار مورد نظر خود را دسترسی داشته باشد و به شاخه دلخواهش هدایت شود. به عنوان مثال فردی علاقمند به آگاهی از اخباراقتصادی است. با انتخاب دسته اقتصادی می تواند از بررسی سایر شاخه ها خودداری نماید و به راحتی به مطالعه اخبار مورد علاقه خود بپردازد. این نکته می توان در بالا رفتن امتیاز و رتبه سایت نیز تأثیر بسزایی داشته باشد همچنین دسته های پر بیننده ترین، پر بحث ترین و تازه ترین و... در تحریریه خبر پونه مدیا قرار داده شده است.

 

خروجی rss

وب سایت خبری پونه مدیا امکان ارائه خروجی RSS برای تازه ترین اخبار و انتشار در سایت های دیگر را بصورت دو طرفه فراهم می کند تا کاربران تحریریه شما با صرف وقت کمتری امکان دستیابی به اطلاعات دیگر سایت ها را داشته باشند همچنین بازدید تحریریه خبری شما را از طریق لینک های قرار داده شده در دیگر تحریریه ها بالا ببرد.

 

جستجوی پیشرفته خبر

وب سایت خبری پونه مدیا با قرار دادن سیستم آرشیو خبر به کاربران تحریریه خبری شما امکان جستجوی یک خبر با المانهای خاص و متفاوت خبرگزاری را می دهد تا به راحتی و با صرف کمترین زمان ممکن به اخبار مورد نظر خودشان دسترسی داشته باشند.

 

مدیریت تحریریه با سطوح دسترسی متنوع

تحریریه خبری پونه مدیا امکان تعریف چندین کاربر را برای گذاشتن اخبار قسمت های مختلف وب سایت خبری شما فراهم می آورد. به کمک این ویژگی در صورتی که چندین گزارشگر بصورت همزمان برای تحریریه شما گزارش تهیه میکنند می توانند خودشان به آسانی مطالب بخش خودشان را وارد تحریریه کنند و با این کار سرعت بروزرسانی مطالب سایت بالا می رود.

 

 

مراحل پیاده سازی تحریریه خبر

آنالیز اولیه تحریریه خبر و اهداف آن

تحریریه خبری موفق دارای آنالیز اولیه کامل و هدفمندی برای جذب مخاطب خواهد بود. اولین مرحله شناخت نوع خبرگزاری و بررسی مخاطبین آن از لحاظ گروه سنی، علاقمندی، تحصیلات و غیره می باشد.

 

طراحی تحریریه خبری و نحوه چیدمان صفحات و مطالب

مهم است که طراحی گرافیکی و چیدمان تحریریه خبری در جهت اهداف و نوع خبرگزاری و البته نوع مخاطب صورت پذیرد تا بتوان طراحی با تاثیر بالاتری ارائه داد.

 

 ساخت سایت خبری

طراحی سایت خبری اتوماتیک

طراحی سایت خبری اتوماتیک یکی از آن موضوعات داغ در زمینه طراحی وب سایت می‌باشد. همان‌طور که می‌دانید اهمیت اخبار و آگاهی از آن‌ها در زندگی روزمره ما غیر قابل انکار است. تقریباً از روزی که اینترنت برای همگان در دسترس قرار گرفت، سایت‌های خبری هم بوجود آمدند و تا همین امروز به فعالیت خود ادامه می‌دهند و پر‌بازدید هستند. می‌توان گفت اخبار همیشه مخاطب دارند و هرگز محبوبیت خود را از دست نمی‌دهند. سایت‌های خبری از تکنیک‌ها و امکانات فراوانی استفاده می‌کنند تا محتوای مناسب و اخبار حقیقی را در اختیار کاربران قرار بدهند و در کنار آن، به روزرسانی‌های دائمی داشته باشند. وقتی صحبت از حجم کار بالا و دائمی باشد، قطعاً هوش مصنوعی بهتر از انسان عمل می‌کند و اینجاست که طراحی سایت خبری اتوماتیک می‌تواند تغییر بزرگی در اداره سایت‌های خبری ایجاد کند. قلب تپنده یا عضو اصلی طراحی سایت خبری اتوماتیک یک بات یا هوش مصنوعی است که به شکلی برنامه‌ریزی شده تا به صورت ۲۴ ساعته محتوای خبری اینترنت را بررسی کرده و اخبار را به سایت خبری اتوماتیک منتقل کند. برای طراحی سایت خبری اتوماتیک حتی می‌توان از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده کرد و بدون کوچکترین دخالت نیروی انسانی یک سایت خبری را اداره نمود. حتی اگر نیاز باشد امکان دسترسی برای مدیران سایت ایجاد می‌شود تا با اضافه کردن مواردی، ظاهر و عمل‌کرد سایت حرفه‌ای‌تر و متمایز‌تر شود.

 

هزینه طراحی سایت خبری

هزینه طراحی سایت خبری معمولاً به صورت تعرفه‌های ثابت قابل ارائه نیست. هزینه طراحی سایت خبری مانند هزینه هر نوع سایت دیگری، به فاکتور‌های مختلفی بستگی دارد. اجازه بدهید در ابتدا این نکته را بررسی کنیم آیا یک سایت خبری برای ما سوددهی مالی خواهد داشت یا خیر. اخبار از جمله محتوایی هستند که در اینترنت همیشه مخاطب دارند و لازم نیست هیچ وقت نگران از دست دادن مخاطب و بازدید باشید، در این میان تنها باید سایت شما، رابط کاربری بالا داشته و محتوایی که تولید می‌کنید به روز و حقیقی باشد. وقتی بازدید سایت شما به حد قابل قبولی رسید می‌توانید با قرار دادن تبلیغات در آن، سود خوبی بدست بیاورید. پس متوجه شدیم که هزینه طراحی سایت خبری به هر میزانی که باشد قطعاً در آینده بازدهی خواهد داشت و سرمایه‌گذاری معقولی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی است. هزینه طراحی سایت خبری را می‌توان بر اساس استاتیک، دینامیک یا نیمه دینامیک بودن سایت خبری تعیین کنیم. مشخص است که سایت‌های دینامیک، امکانات و انعطاف بیشتری دارند و ظاهر تخصصی‌تری به سایت خبری شما می‌دهند و بالطبع قیمت بالاتری دارند. همچنین اگر تصمیم دارید که از سایت ساز‌های رایگان استفاده کنید باید بدانید که تنها مزیت این روش، هزینه پایین می‌باشد و در عمل سایت شما امکانات محدودی دارد و به دنبال آن موفقیت چندانی بدست نمی‌آورد. حال اگر به جای طراحی‌های رایگان از یک تیم حرفه‌ای طراحی سایت کمک بگیرید امکانات سایت شما به صورت غیر قابل مقایسه‌ای بالا‌تر می‌رود و همچنین ظاهری منحصر بفرد خواهد داشت. تیم حرفه‌ای طراحی سایت، امور سئو را هم به عهده می‌گیرد که مدت زمان انتظار شما برای رسیدن به بازدهی را کاهش می‌دهد. برای اطلاع از هزینه طراحی سایت خبری می‌توانید با تیم حرفه‌ای و مشاوران پونه مدیا تماس بگیرید.

 

ایجاد پایگاه خبری

ایجاد پایگاه خبری نیازمند دقت به نکات و مواردی است که در ادامه به آن می‌پردازیم. هدف از ایجاد یک پایگاه خبری، جذب مخاطبان بیشتر است هر چقدر مخاطبان و بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشیم نهایتاً به عنوان پایگاه خبری معتبر‌تری شناخته می‌شویم. یکی از نکاتی که باید در ایجاد پایگاه خبری به آن توجه کنیم، طراحی بصری پایگاه خبری می‌باشد. پایگاه خبری به هر صورتی که به فعالیت خود ادامه می‌دهد باید در قدم اول، مخاطبان را به شیوه‌های بصری به خود جذب کند. این جذابیت بصری چه در صفحه بندی یک روزنامه و چه در چیدمان یک سایت، اهمیت ویژه‌ای دارد.
نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که از چه منابعی اخبار را تهیه می‌کنید. آیا محتوای خبری که تولید می‌کنید حقیقی، بیطرفانه و قابل خواندن می‌باشند؟ باید قبل از ایجاد پایگاه خبری، کمی در این رابطه، مطالعه انجام دهید تا با اصول ژورنال نویسی یا انتقال اخبار آشنا شوید.

ساخت سایت خبری

آموزش طراحی سایت خبری

آموزش طراحی سایت خبری در حال حاضر توسط آموزشگاه‌های کد نویسی و یا شرکت‌های طراحی سایت به صورت حضوری و یا آنلاین برگزار می‌شوند. آموزش طراحی سایت خبری می‌تواند با زبان‌های برنامه نویسی مختلفی انجام شود. اگر برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش طراحی سایت خبری در گوگل، جستجویی انجام دهید متوجه می‌شوید که چند زبان برنامه نویسی دارای محبوبیت بیشتری هستند. برای مثال PHP، Asp.net و #C جز زبان‌هایی هستند که در دوره‌های آموزش طراحی سایت خبری تدریس می‌شوند. بعضی از شرکت‌های طراحی سایت هم به طور خصوصی به شما به عنوان مدیر سایت، آموزش‌هایی برای طراحی سایت خبری می‌دهند که بسته به زبان برنامه نویسی مورد استفاده و سطح آموزش، هزینه و زمان آن متفاوت خواهد بود.

  

اصول طراحی سایت خبری

اصول طراحی سایت خبری با طراحی سایت‌های شخصی یا شرکتی تفاوت‌هایی دارد. برای مثال یکی از اصول طراحی سایت خبری می‌تواند اهمیت امنیت در سایت باشد. هر چه سایت خبری دارای اعتبار و مخاطبان بیشتری باشد باید موارد امنیتی بیشتری در آن رعایت شود. تصور کنید یک هکر به وب سایت یک پایگاه خبری نفوذ کند و اخبار نا‌درستی را انتشار دهد حتی اگر خبر جعلی تنها چند دقیقه بر روی سایت قرار بگیرد، اعتبار وب سایت را خدشه‌دار می‌کند. این تنها یک مثال از اهمیت امنیت در سایت‌های خبری بود. نکته بعدی که در اصول طراحی سایت خبری باید مورد توجه قرار بگیرد، پایگاه داده وب سایت است که از پایگاه داده وب سایت‌های معمولی، گسترده‌تر می‌باشد. برای طراحی سایت‌های خبری معمولاً چند قالب پر‌طرفدار وجود دارند که از آن‌ها استفاده می‌شود برای مثال در صفحه اصلی سایت، یک هدر وجود دارد و بعد از آن جدید‌ترین خبر‌ها به صورت خطی نمایش داده می‌شوند تا کاربر در صورت لزوم کلیک کرده و مشروح اخبار را بخواند. بنابراین در ظاهر سایت خبری هم باید اصول طراحی سایت خبری مورد توجه قرار بگیرد. با این حال می‌توان در طراحی رابط کاربری، خلاقیت بیشتری به کار برد و تا وقتی که طراحی سایت باعث راحتی کاربران و محبوبیت بیشتر باشد، هیچ مانعی وجود ندارد. تیم فنی پونه مدیا با داشتن تجربه کافی در زمینه طراحی سایت می‌توانند تمام اصول طراحی سایت خبری را در نظر گرفته و بهترین محصول را به شما ارائه کنند. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین پونه مدیا تماس بگیرید.

 

سایت ساز خبری

سایت ساز خبری یکی از امکاناتی است که شرکت‌های طراحی سایت به مشتریان پیشنهاد می‌دهند. با استفاده از سایت ساز خبری، بدون اینکه از کد‌نویسی سر‌ رشته ای داشته باشید می‌توانید با دنبال کردن مراحلی که به شما آموزش داده می‌شود، یک سایت خبری داشته باشید. اغلب شرکت‌هایی که سایت ساز خبری را پیشنهاد می‌دهند در مجموعه خود تمام امور مربوط به وب سایت را برای کابران آسان‌تر می‌کنند. برای مثال اگر هاست و دامنه نداشته باشید، سایت ساز خبری، این کار را هم برای شما انجام خواهد داد و یا در رابطه با امور سئو، تا حدی نکاتی رعایت می‌شود. شاید با استفاده از سایت ساز خبری بتوانید با هزینه و زمان بسیار کم یک سایت خبری داشته باشید ولی در مقابل باید بدانید که سایت شما یک سایت منحصر بفرد نیست و امکانات محدودی برای ارائه به کاربران خواهد داشت

5 از 5