با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: هانیه ربیعی
  • تاریخ راه اندازی: آبان 1396
  • مشاهده سایت: haniehrabiei.com
طراحی وب سایت گردشگری هانیه ربیعی

طراحی وب سایت شخصی هانیه ربیعی (وب سایت گردشگری)

(آذر 1396)
با گسترش اینترنت ، تکنولوژی و منابع اطلاعاتی قابل دسترس در زمینه سفر و معرفی اماکن گردشگری, سیاحتی , مذهبی , تاریخی , و ...., بسیاری از افراد همواره قبل از آغاز سفرشان حتما از طریق وب سایت و از روی نقشه محل مورد نظر را به خوبی بررسی مینمایند تا بتوانند مکانهای جالب و جذاب را برای گذراندن ساعاتی لذت بخش پیدا کنند. زیرا لازم است که برای داشتن سفری لذت بخش همواره برخی از برنامه ریزی ها را قبل از سفر داشته باشید تا لحظات خوشی را داشته باشید. بدین جهت وب سایت های گردشگری  از توجه خاصی برخوردار هستند و معرفی چنین اماکنی  از سوی وب سایت های گردشگری همیشه در معرض دید کاربران اینترنت قرار دارد، علاوه بر آن ارائه خدمات و معرفی وب سایت گردشگری شما به قشر و یا منطقه ی خاصی محدود نمی شود و هر کسی که به سفر علاقه دارد می تواند از وب سایت شما بازدید داشته باشد.  دادن اطلاعاتی مانند هتل ها و قیمت  و اماکن دیدنی ونحوه برگزاری تور ... میتواند برای هر کاربری جذاب باشد.

سایت گردشگری خارجی

سایت گردشگری خارجی در همین جهت شرکت طراحی وب سایت پونه مدیا  با داشتن صدها نمونه کار ، دارای چندین سال سابقه درخشان در رابطه با طراحی وب سایتهای گردشگری ,آژانس های مسافرتی  و  ... میباشد, پونه مدیا میتواند بهترین مشاوره را در زمینه طراحی و پیاده سازی و نگهداری و سئو نمودن وب سایت های گردشگری به شما ارائه دهد.
طبیعتا به دلیل جذاب بودن این دسته از وب سایت حتی اگر خودتان هم نخواهید,  بازدید کنندگان زیادی پیدا خواهید کرد و وب سایت هایی که تعداد بازدید کنندگان زیادی داشته باشند می توانند کالا و خدمات خود را به صورت آنلاین برای مشتریان خود ارائه دهند هم اکنون تعداد زیادی از این وب سایتهای گردشگری و مسافرتی در ایران فعال هستند برخی از این وب سایت ها شخصی بوده که کار هدایت و راهنمایی تور را انجام می دهند و برخی دیگر به منظور تبلیغات هستند اما آژانس های مسافرتی نیز برای ارائه خدمات خود از وب سایت استفاده می کنند. بنابراین به صورت عالی می توانید از وب سایت ها در زمینه گردشگری درآمد مالی داشته باشید.

طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری لازم است حاوی ایده پردازی باشد. ایده جالبی که برای این موضوع می توانیم برای شما ارائه دهیم این است که  در ابتدا باید مشتریان هدف خود را پیدا کنید مثلا برای سایت های گردشگری که کاربران خارجی دارد کار بسیار متفاوت تر از دیگر سایت هایی است که برای کاربران ایرانی ارائه خدمات دارند ولی در هر صورت میتوانید برای کسب و کارتان وب سایتی  داشته باشید که در آن تمامی اطلاعات مورد نیاز  تفریحی و گردشگری شهرهای ایران را جمع آوری و دسته بندی کرده باشید. سپس کاربران با جستجویی که در اینترنت و یا در  وب سایت شما انجام می دهند به صفحه هدف در سایت شما می رسند که این خود می تواند گامی در برندینگ کسب و کار شما باشد. در این گونه سایت ها باید اطلاعات را به صورت اصولی دسته بندی کرد تا کاربران در کمترین زمان ممکن به اهداف خود برسند . علاوه بر آن در طراحی سایت گردشگری هم باید یک مکانیزم سرچ خوبی داشته باشد, تا کاربران هر زمانی که می خواهند به اطلاعات در رابطه با سفر خود به  شهرهای ایران دسترسی پیدا نمایند از وب سایت شما برای پیدا کردن اطلاعات مورد نظر استفاده کنند.

نمونه طراحی سایت گردشگری

نمونه طرحی سایت گردشگری سایت خانم ربیعی است. در سایت گردشگری حتی نحوه نمایش اطلاعات هم می تواند به  صورت جذاب تری برای مشتریانتان ارائه شود . مثلا می توانید اطلاعات را بر روی نقشه به کاربرانتان ارائه دهید. اطلاعاتی مانند مسیر حرکت و نزدیکترین رستوران ها و بهترین  مکان ها و اطلاعات بسیار زیاد دیگری که برای مسافران علاوه بر جذاب بودن بسیار کاربردی هم باشد. در سایت خود بخش ارسال نظرات داشته باشید تا بتوانید از بازخورد کاربران و مشتریان خود آگاه باشید, این امکانات باعث می شود که کاربران احساس نزدیکی بیشتری با کسب و کار شما داشته باشند. وب سایت گردشگری خانم ربیعی هم یکی از وب سایت های گردشگری است که به منظور معرفی مهارت ها و خدمات راهنمای توریست طراحی شده است . خانم ربیعی عضو انجمن جهانی راهنمای توریست است . که هم اکنون تورهای داخلی و خارجی را راهنمایی و سرپرستی می کنند.

 

سئو وب سایت گردشگری

(دی 1396)

سئوی وب سایت در دست اقدام.

 

5 از 5
درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.