با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: انجمن تحقیق، توسعه و نوآوری اصفهان
  • تاریخ راه اندازی: شهریور 98
  • مشاهده سایت: www.isfrd.ir

در طراحی  لوگو(نشانه) انجمن تحقیق، توسعه و نوآوری اصفهان سعی شده است از کثرت و تعداد به دلیل انجمن و گروهی بودن این فعالیت (استفاده از سه سطح یا خط) در طراحی نشانه (لوگو) استفاده شود. که این خطوط آبی رنگ بر اساس نام این انجمن (تحقیق و توسعه) در حال توسعه و گسترش می باشند و به نحوی، این خطوط علاوه بر حس بصری گسترش، به دلیل پیچش خاص آن به ست بالا، احساس مدرن بودن، نو آوری و حرکت به سوی پیشرفت را نمایش می دهد. به دلیل حضور این انجمن در اصفهان از شعار (اصفهان نصف جهان)) استفاده شده است که بی ربط به موضوع نوآوری و پیشرفت جهانی و فعالیت های بین المللی این انجمن نمی باشد.

 

Rubber Stamp PSD MockUp 2

 

رنگ های انتخاب شده در این لوگو، آبی اُلترا مارین و آبی مایل به کُبالت می باشد در اصل این دو رنگ از رنگ های سنتی ایرانی و کاشیکاری اصفهان است که در تمامی جهان این دو رنگ با نام  persian blue (آبی ایرانی) معرفی شده است و از طرفی رنگ آبی و خانواده ی این رنگ در نشانه های انجمنی و شرکت های دولتی استفاده می شود. به دلیل طولانی بودن نام انجمن، نوشتار تبدیل به دو سطر شده است و چون کلمه ی نو آوری در اسم این انجمن می باشد، از فونت ها آماده و پیشفرض استفاده نشده است و طراح گرافیک با دوری کردن از خوشنویسی سنتی ، با رویکردی نوین و نوآورانه نوشتاری خوانا و مدرن برای این نشانه طراحی کرده است.

طراحی لوگو انجمن تحقیق اصفهان بر این مبنا انجام شده است که هنگام طراحی سایت از آن بتوان به خوبی استفاده کرد . طراحی سایت در اصفهان با کمک تیم حرفه ای پونه مدیا با بهترین کیفیت در مناسب ترین زمان انجام می شود.

 

گالری تصاویر

5 از 5
درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.