با ما در ارتباط باشید: 0314566
گذاشتن عکس در گوگل مپ

گذاشتن عکس در گوگل مپ، بر اساس دستورالعمل support.google.com می تواند توسط صاحب اصلی کسب و کار و یا کاربران Google انجام شود. البته تفاوت هایی بین این دو مورد وجود دارد. اگر محل کسب و کار خود را با یک ایمیل به‌ خصوص در گوگل مپ ثبت کرده باشید، تصاویری که در گوگل مپ با همان ایمیل بارگذاری می کنید به عنوان تصاویری از کسب و کار ثبت خواهند شد. وقتی قرار است که کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنید بهتر است تمام نکات مربوط به این فرآیند را به دقت رعایت کنید تا در مرحله اول، ثبت کسب و کار در گوگل با موفقیت انجام شود و در مراحل بعدی این رعایت کردن استاندارد‌ها، باعث می شود که شناسنامه بهتری از کسب و کار شما برای کاربران در گوگل ساخته شود. یکی از استاندارد‌های مهم در ثبت محل در گوگل مپ، به گذاشتن عکس در گوگل مپ، مربوط می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم بدانیم چه نکاتی را بایست درباره گذاشتن عکس در گوگل مپ رعایت کنیم. البته فراموش نکنیم که برای گذاشتن عکس در گوگل مپ حتماً لازم نیست که این تصویر مربوط به کسب و کار باشد بلکه می‌توانید هر نقطه بی‌نامی را در گوگل مپ نام گذاری کرده و برای آن تصاویری آپلود کنید. همچنین ممکن است نقطه ای نام گذاری شده و دارای تصاویر هم باشد در این حالت می‌توانید تصاویر خود را نیز به آن اضافه کنید. در ادامه به شکل دقیق‌تری این موضوع را بررسی می‌کنیم.

چگونه تصاویر را در گوگل مپ به اشتراک بگذاریم؟

همان‌طور که در قسمت قبلی هم اشاره کردیم ثبت تصویر در گوگل مپ، محدود به کسب و کار‌ها نیست و برای هر محلی می‌توان یک عکس ثبت کرد. در این مطلب می خواهیم تمام این موارد را بررسی کنیم و اصول و قواعد گذاشتن عکس در گوگل مپ را یاد بگیریم. یکی از دلایلی که گوگل مپ به کاربران، اجازه می‌دهد تصاویر نقاط مختلف را ثبت کنند این است که کاربران دیگر بتوانند با بررسی این تصاویر، چشم انداز دقیق‌تری به مقصد مورد نظر خود داشته باشند. از دیگر مزایای ثبت تصاویر در گوگل مپ این است که تصاویر در همه سیستم‌های لپ تاپ و گوشی‌های همراه، قابل نمایش هستند و هیچ محدودیتی در این باره وجود ندارد. حالا اجازه بدهید تا به شکل دقیق‌تری نحوه گذاشتن عکس در گوگل مپ را آموزش بدهیم.

عکس در گوگل مپ

آموزش قرار دادن عکس در گوگل مپ

می‌دانید که برای استفاده از امکانات و ابزار‌های گوگل مپ باید حتماً یک اکانت Gmail داشته باشید. بنابراین اگر اکانت Gmail دارید وارد آن شوید و در غیر این صورت یک اکانت Gmail بسازید. سپس وارد سایت گوگل مپ شوید و با Drag کردن یا با استفاده از ابزار Location نقطه مورد نظر خود را جستجو کنید. وقتی در حال جستجو هستید یک آیکون شبیه به بادکنک قرمز رنگ برای شما نمایش داده می‌شود. وقتی نقطه، شهر یا هر مکانی را که مد نظر داشتید، پیدا کردید روی آن کلیک کنید و منو را از بالا به پایین بکشید. به این ترتیب تمام اطلاعات آن نقطه به همراه گالری تصاویر برای شما نمایش داده می‌شود. وارد گالری نقطه مورد نظر شوید و تصویر را بارگذاری کنید. پس از آپلود تصویر باید منتظر بازبینی گوگل باشید. اگر گوگل این تصویر را پذیرفت، عکسی که شما گرفته‌اید هم در گالری ثبت شده و به کاربران دیگر نمایش داده خواهد شد.

آپلود عکس در  گوگل مپ

 

ثبت تصویر برای کسب و کار در گوگل مپ

ثبت تصویر برای کسب و کار در گوگل مپ یکی دیگر از مواردی است که می‌خواهیم درباره آن بحث کنیم. می‌دانید که امکاناتی مانند Google My Business برای کاربران ساکن ایران مشمول تحریم شده است. جایگزین مناسبی که برای این ابزار وجود دارد، گوگل مپ می‌باشد. می‌توانید از مطلبی که در این باره در بلاگ پونه مدیا وجود دارد استفاده کنید و کسب و کار خود را در گوگل مپ ثبت نمایید. بر اساس دستورالعمل‌های موجود در مقاله مذکور، کسب و کار خود را در گوگل مپ ثبت کنید. بعد از آنکه محل کسب و کار را ثبت کردید و اطلاعات آن توسط گوگل مپ پذیرفته شد می‌توانید تصویری هم اضافه کنید. محل کسب و کارتان را در گوگل مپ جستجو کنید وقتی منوی اطلاعات محل ظاهر شد، گزینه Add photos را کلیک نمایید و تصاویر مورد نظرتان را بارگذاری کنید.

تصویر کسب و کار در گوگل مپ

بهتر است از یک تصویر واقعی محل کارتان استفاده کنید زیرا گوگل تصاویری مانند لوگوی شرکت یا طرح‌های گرافیکی را نمی‌پذیرد. این تصویر می‌تواند، عکسی از محیط کسب و کار یا بنر درب ورودی باشد. بعد از ۲۴ ساعت متوجه می‌شوید که گوگل تصویر را پذیرفته است یا خیر.

 

نتیجه گیری

توجه داشته باشید که وجود یک تصویر از کسب و کار شما در گوگل مپ، اهمیت بیشتری از موارد دیگر دارد. زیرا آمار‌های گوگل نشان داده‌اند که کاربران در زمان جستجوی یک کسب و کار خاص، به آن‌هایی که تصاویری واقعی و مناسبی دارند، بیشتر جلب می‌شوند.

امتیازی ثبت نشده است.