با ما در ارتباط باشید: 0314566
خرید اکانت سئو

خرید اکانت سئو از شرکت های مختلف امکان پذیر است. از جمله این شرکت ها می توان به ماز، الکسا، Semrush و ... اشاره کرد. آیا خرید اکانت سئو برای شما فایده ای دارد؟ یا فقط هدر دادن پول است؟
حقیقت این است که خرید یک اکانت سئو به شما برای بهبود سایت به شدت کمک می کند به خصوص اگر شما انتخاب درستی هنگام خرید انجام دهید. اما چجوری باید فهمید یک اکانت برای شما مناسب است یا فقط پول در چاه ریختن؟ ما در این مطلب از پونه مدیا شما را برای انتخاب بهترین اکانت سئو راهنمایی خواهیم کرد. در صورتی که خواهان کسب اطلاعات در باره a href="/1204-سئو-تضمینی-سایت" title="سئو ">سئو تضمینی سای" و یا a href="/سفرش-سئو" title=">سفارش "ئو هستید با کارشناسان پونه مدیا تماس بگیرید، مشاورین ما با کمال میل اطلاعاتی کامل در این زمینه در اختیار شما قرار خواهند داد.

هنگام خرید اکانت سئو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

پیش از تهیه ی اشتراک یک نرم افزار سئو، اطمینان حاصل کنید که موارد زیر را در نظر بگیرید تا حداکثر استفاده را از سرمایه تان بکنید.

درخواست دموی محصول هنگام خرید اکانت سئو

حتی اگر شما یک متخصص در امر سئو باشید که از ابزار بسیاری استفاده کرده اید، دمو بسیار باارزش است.
پلتفرم های سئو مشکلی دارند. مشکل آن ها این است که تعداد بیشماری گزارش و ابزار و غیره دارند (حداقل باید داشته باشند) که این موضوع کار را برای ارائه ی یک رابط کاربر شهودی سخت می کند. بدتر اینکه این موضوع کشف همه ی ابزاری که پلتفرم آن ها را پشتیبانی می کند را دشوار می کند.
اگر صادقانه صحبت کنیم، این مشکلی است که همه ی ابزار با طبیعت مشابه با آن روبه رو هستند. با اینکه ممکن است ساده به نظر برسد، اما ایجاد تعادل در آن بسیار سخت است. به این خاطر است که اکیدا توصیه می شود روی دمو وقت بگذارید. علاوه بر این، هر ابزار ارائه شده ای برای یک پلتفرم می تواند گزینه هایی داشته باشد که شما حتی از وجودشان آگاه نباشید.
بیشتر مدیران حساب که ابزار را به شما معرفی می کنند، هیچ ایده ای ندارند که به دنبال دانستن چه چیزی هستید. آن ها چندین بار ارائه ی دمو یا ارائه های کلی داشته اند که ممکن است خیلی هم مفید نباشد. به همین خاطر شما باید خودتان به شرکت بگویید که به دنبال چه چیزی هستید. دمو می تواند در موارد زیر مفید باشد:

  • پرده برداری از چیزهایی که شما در نگاه اول نمی بینید.
  • نشان دادن اینکه پلتفرم چگونه می تواند شما را به خواسته هایتان برساند.

از نماینده ی شرکت بخواهید ابزارهایی را به شما نشان دهد که بیشتر افراد در مورد آن ها نمی دانند.

برای خرید اکانت سئو نباید معیارهای ارائه شده توسط ابزار سئو را به عنوان ارزش رسمی قلمداد کنید

تعداد داده هایی که پلتفرم های سئو ارائه می دهند بسیار بالاست اما خودتان را درگیر همه ی آن ها نکنید و تنها به دنبال فهمیدن این باشید که مهم ترین معیارها چه هستند.
مشخصا هیچ ارائه دهنده ی ابزاری فوت کوزه گری خود را منتشر نمی کند. اما باید نمایی کلی از چگونگی پی ریزی معیارها را به شما نشان دهند.
یک معیار مهم «نمایان بودن= visibility» است. این معیار برای ارائه دهندگان ابزار مختلف، معانی متفاوتی دارد. این گونه نیست که شیوه نامه ای وجود داشته باشد که معیارهای استفاده شده در آن شرح داده شده باشند. باید سوالات زیر را بپرسید:

  • آیا داده های موجود در ابزار برای شما خیلی اهمیت دارند؟
  • این ابزار، داده ها را از کجا به دست می آورند؟
  • اگر داده ها همان، صفحه ی نتایج موتور جستجو هستند (که اغلب همینطور است) تا چه اندازه ای آن را کندوکاو می کنند؟
  • آیا داده هایی که دریافت می کنید، تنها با صفحه ی اول لیست نتایج جستجو سر و کار دارند یا اطلاعاتی که دریافت می کنید برای 100 نتیجه ی برتر قابل به کارگیری است؟

جمع آوری این نوع داده ها کاری پیچیده است و تکرار می کنیم که مجموعه ای از استانداردها برای پیروی کردن از آن ها وجود ندارد. زمان و تلاش زیادی لازم است برای اینکه تصمیم بگیریم چگونه مجموعه ای از داده ها یا اینکه چه چیزهایی را شامل کنیم و چه چیزهایی را در نظر نگیریم لازم است. این کار جادو نیست و ممکن است نتایج نهایی ایده آل شما نباشند. به همین منظور، در نظر داشته باشید که داده هایی که دریافت می کنید مطلق نیستند.

هنگام خرید اکانت سئو گول گراف های جذاب را نخورید

باید بدانید که برای تکرار ابزارها اندازه ی معینی وجود دارد (حتی ابزارهای خوب). این تکرار اغلب شکل یک گراف که بسیار خوب طراحی شده را به خود می گیرد که شما در جاهای دیگر پلتفرم هم آن را دیده اید اما به ان توجه نکرده اید و یک ابزار ممکن است یک گراف نسبتا بی معنی را بالای یک گزارش قرار دهد صرفا به این خاطر که ان را خوش نما جلوه دهد. در دام این مساله نیافتید. البته منظور ما این نیست که این ابزارها از روی شیطنت این کار را انجام می دهند. آنها تنها تلاش می کنند تا درخواست کاربران برای یک پلتفرم زیبا را برآورده کنند. این موضوع گاهی اوقات منجر به بی معنی شدن ولی زیبایی المان گرافیکی ابزار یا گزارش می شود. این المان ها اغلب خود را در شکل های متفاوتی نشان می دهند.
این اتفاقی است که بیشتر اوقات رخ می دهد و چیزی نیست جز سیر تکاملی طبیعی بسیاری از این پلتفرم ها. اما به هر حال باید محتاط باشید و خیلی غرق در این زیبایی نشوید. شما برای به دست آوردن اطلاعات و بینش ها آنجا هستید نه اثرهای هنری. آیا طول محتوا در سئو مهم است؟

گراف های ابزار سئو

برای خرید اکانت سئو از قابلیت سفارشی سازی اطمینان حاصل کنید

بدانید که چه می خواهید تا آن چیز تنها برای شما ساخته شود. هیچ ابزار یا پلتفرمی مثل دستکش برای همگان تناسب ندارد. اگر با تعداد قابل ملاحظه ای از کلمات کلیدی یا سایت ها یا غیره سر و کار دارید، به احتمال زیاد نیاز به یک ایجاد سفارشی دارید، حتی اگر در شروع کار نیازی به آن احساس نکنید.
مشخصا بهترین حالت این است که بدانید چه سفارشی سازی هایی را از قبل می خواهید. گرچه اغلب مقداری سایت و کلمه ی کلیدی را در یک ابزار می ریزید، داده ها را پس می گیرید و با خودتان فکر می کنید "این قرار نیست جواب دهد." این اتفاق زیاد رخ می دهد و تقصیر کسی هم نیست بلکه طبیعت داستان است.
دانستن اینکه یک راه حل نرم افزاری تا چه حد قابل انعطاف است، نکته ای است که هنگام بحث در مورد انتخاب یک ابزار سئو زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد. توصیه می شود بخواهید برخی از جنبه های فعلی پلتفرم که از درخواست های ایجاد سفارشی حاصل شده اند به شما نشان داده شوند.
بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بفهمید سفارشی سازی برای یک اکانت سئو چه معنایی دارد.

انتقال داده در یک اکانت سئو از اهیمت بالایی برخوردار است

همه ی ابزارها به شما می گویند که چه چیزهایی را می توانید منتقل کنید و چه چیزهایی را نمی توانید، اما جزئیات مهم است.
امیدواریم که هر ابزاری که از حالا تا همیشه انتخاب می کنید، کارتان را راه بیاندازد، اما گاهی اوقات لازم است که از یک ابزار بگذرید یا نیاز به چند ابزار داشته باشید. با تغییر ابزار، موقعیت نیز می تواند تغییر کند و بهتر است که از ابتدا این را در نظر داشته باشیم. یعنی باید بررسی کنیم که پلتفرم های خاص چگونه عمل انتقال داده را انجام می دهند.

بنابراین با وجود اینکه همه ی ابزارهای امکان انتقال داده را برایتان فراهم می کنند اما ممکن است این فرایند برای برخی از آن ها خیلی آسان انجام نشود. در طول دور ی آزمایشی، چک کنید تا ببینید که فایل های CSV که منتقل می کنید، دارای فیلدهایی باشند که نرمال به نظر برسند و ساختار فرمت آن ها پیچیده نباشد. یعنی اگر این فایل CSV که منتقل کردید پیچیده به نظر برسد، اگر آن را به هر پلتفرم دیگری انتقال دهید باز هم به همین صورت خواهد بود. بنابراین مهم است که در کنار انتقال داده، این انتقال به درستی انجام شود تا داده ها به آسانی در یک پلتفرم دیگر قابل آپلود باشند.

 

کلام آخر

از آنجایی که بیشتر اکانت های سئو نیاز به تحلیل توسط یک سئوکار دارند پیشنهاد ما این است که شما خرید اکانت را به سئوکار خود در شرکت خدمات سئو خود بسپارید. آن ها می توانند با توجه به نیاز شما بهترین اکانت که کار کردن با آن نیز راحت باشد را به شما معرفی کنند.  همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه نمونه کار سئو مراجعه فرمائید.

امتیازی ثبت نشده است.