با ما در ارتباط باشید: 0314566
مشاور طراحی سایت

امروزه شاهد موفقیت کسب‌وکارهایی هستیم که با استفاده از بستری که اینترنت در اختیارشان قرار داده است توانسته‌اند تجارت خود را شروع کنند و حتی کسب‌وکار سابقشان را گسترش دهند. افرادی که در این بستر فعالیت می‌کنند از مزایای اینترنت، از جمله عدم نیاز به سرمایه‌گذاری و تجهیزات خاص، عدم نیاز به مکان استفاده کرده‌اند و با اتکا به مهارتشان توانسته‌اند به کسب‌وکار خود رونق دهند. مهمترین گام پس از راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید، ایجاد یک وب‌سایت است. طراحی وب سایت کاری چالش‌برانگیز و دشوار است.

میلیاردها وب‌سایت وجود دارند که فقط چند هزارتا عموما مورد استفاده قرار می‌گیرند. یک وب‌سایت خوش‌ساخت وب‌سایتی است که بتواند تا حد ممکن و بهتر است بگوییم به تمام معنا، نیازهای کاربر را برآورده کند. چنین وب‌سایتی دارای مشخصه‌هایی نظیر ظاهر و جذابیت بصری، لوگوی شخصی، ساختار دسته‌بندی‌شده، فونت‌های استاندارد، محتوای متنی، گرافیکی، صوتی و تصویری و چندین و چند شاخص دیگر می‌شود. موفقیت یک وب‌سایت رابطۀ مستقیم با نحوۀ طراحی آن دارد.

مشاور طراحی سایت کیست؟

باید در نظر داشته باشید که اولین مواجهه کاربر با طراحی بصری وب‌سایتتان است، یعنی اگر مجذوبش نکند به سرعت و با یک کلیک آن را می‌بندد. دستیابی به چنین وب‌سایتی مستلزم تخصص، صرف زمان و هزینۀ بسیار است. بهره‌گیری از مشاور طراحی سایت می‌تواند علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، شما را با متخصصانی آشنا کند که در زمینه‌های مختلف فنی، تعمیر و نگهداری وب‌سایت و تولید تخصصی محتوا وب‌سایت شما را در بازار رقابتی موجود به یک وب‌سایت متمایز تبدیل کنند.

از دلایل اصلی نیاز به مشاور طراحی وب‌سایت می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این افراد از روش‌ها و استراتژی‌های استاندارد و نوینی استفاده می‌کنند که کسب‌وکار آنلاین شما را تبدیل به یک کسب‌وکار هوشمند می‌کنند و با ایجاد یک وب‌سایت کاربردی و جذاب باعث رشد تجارتتان می‌شوند.

مشاور طراحی سایت کیست؟ 

مشاوره تخصصی طراحی سایت

مشاوران طراحی سایت تجربیات‌ گسترده‌ای در زمینه کاری خود دارند و با آگاهی از نیاز بازار، تجریبات یک تیم ماهر و نوآور را در اختیار شما قرار می‌دهند. خدمات مشاوره سایت می‌تواند عمومی و تخصصی، مانند برندسازی، باشد. شما پس از آشنایی با خدمات و وظایف مشاورین می‌توانید به راحتی تصمیم بگیرید که آیا این افراد می‌توانند به شما در جهت دستیابی به اهدافتان مفید واقع شوند یا خیر.

مشاوره تخصصی طراحی سایت 

وظایف و مسئولیت‌های یک مشاور طراحی سایت چیست؟

بررسی سازگاری وب‌سایت با موبایل (موبایل-فرندلی)

امروزه گوشی‌های هوشمند به دلیل حمل آسان از کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ‌ها پیشی گرفته‌اند. پس اگر وب‌سایت شما فقط برای دسک‌تاپ تعریف و ساخته شده باشد به احتمال زیاد مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. یک مشاور طراحی سایت می‌تواند سایت شما را در سیستم‌ عامل‌های مختلف آزمایش و بررسی کند و ممکن است نسخۀ دیگری را برای گوشی‌های هوشمند به شما توصیه کند.

کاهش خطاهای احتمالی

آخرین چیزی که یک کاربر می‌خواهد پس از جستجو در موتور جستجوگر گوگل با آن روبرو شود خطای “page not found, 404” است. مشاور شما تمامی لینک‌ها و صفحه‌‌هات وب‌سایت را آزمایش می‌کند تا از بروز چنین خطایی جلوگیری کند.

پایبندی به آخرین الگوریتم‌های موتورهای جستجوگر

درست است که کاربر می‌تواند مستقیم وارد سایت شما بشود ولی اگر کاربر جدیدی قصد ورود به سایتتان را داشته باشد از موتورهای جستجوگر استفاده می‌کند. حتما خودتان این تجربه را دارید که پس از تایپ در گوگل فقط به صفحات اولی که به شما پیشنهاد شده است سرزده بزنید. در واقع کاربرات به صفحات بعدی نخواهند رفت و به همین دلیل شما مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. تصور کنید وب‌سایت شما ویترین فروشگاهتان است و گوگل یا دیگر موتورهای جستجوگر نقشه هستند. اگر ویترین فروشگاه شما روی نقشه نباشد چطور مشتریان می‌توانند شما را پیدا کنند و ازتان خرید کنند؟ موتورهای جستجوگر به‌طور مداوم الگوهای خود را به‌روز می‌کنند و مشاوران با معرفی متخصصین SEO افرادی را در تیمتان قرار می‌دهند که با آگاهی از آخرین الگوریتم‌ها باعث بالا آمدن وب‌سایت شما در جستجوی گوگل می‌شوند. به بیانی ساده‌تر، این افراد استراتژی‌های SEO را برای افزایش بازدید سایت پیاده‌سازی می‌کنند.

ارتباط با تولیدکنندگان محتوا

مشاور می‌تواند شما را با یک نویسندۀ محتوای سایت وصل کند که در نوشتن محتوای تخصصی به شما کمک کند. نویسنده می‌تواند وب‌سایت شما را به‌روز کند و اگر در اختیاراتش تعریف شده باشد مطالب را ویرایش کند.

معرفی استراتژی‌های بازاریابی

بازاریابی دیجیتال با بازاریابی سنتی بسیار متفاوت است. برای موفقیت در اینترنت، باید از استراتژی‌هایی استفاده کنید که به SEO پیوند دارند و بسیار سریع می‎‌توانند توجه مخاطبان را جلب کنند. استراتژی بازاریابی مشتریان را تشویق به خرید محصولات و یا خدمات شما می‌کند. این استراتژی‌ها با تعیین جمعیت و بازار هدف، تحلیل و بررسی رفتار خرید مشتریان و استفاده از روش‌های نوین بازاریابی‌ به کسب‌وکار شما رونق می‌بخشند. اگر قصد استخدام توسعه‌دهندۀ سایت را ندارید مشاور شما می‌تواند با چنین فردی مشورت کند و راهکارها را پیش رویتان بگذارد.

کدگذاری و مدیریت داده‌ها

اگر به HTML آگاهی ندارید و برای ساخت سایت به طور مداوم باید به راهنمای مرجع HTML رجوع کنید و یا در برچسب‌زنی دچار مشکل می‌شوید و طرح‌بندی و محتوایتان نامناسب و زشت می‌شود، یادتان باشد که برنامه‌نویسی زبان دوم یک طراح سایت است و با برچسب‌ها و رشته‌ کدهای پیچیده آشنایی کامل دارد.

از دیگر مسئولیت‌های مشاور می‌توان به همکاری با مشتریان و ذینفعان در زمینه طراحی وب‌سایت، طراحی رابط‌های کاربر پسند و جذاب بصر، ادغام داده‌ها و برنامه‌ها، عیب‌یابی، آزمایش و نمایش نمونه‌های اولیه وب‌سایت، تکمیل پروژه توسعه وب‌سایت در زمان مقرر و در حد بودجه، نظارت بر افزایش عملکرد وب‌سایت، مستندسازی روند طراحی وب‌سایت اشاره کرد.

وظایف و مسئولیت‌های یک مشاور طراحی سایت چیست؟

کلام آخر در رابطه با مشاوره طراحی وب سایت

موارد ذکر شده تنها چند نمونه از مواردی هستند که باید پیش از شروع کارتان در فضای آنلاین مد نظر داشته باشید. ساخت یک وب‌سایت کاری فشرده، فنی و بیشتر اوقات گیج‌کننده است. اگر خودتان قصد طراحی وب‌سایت داشته باشید ممکن است در آینده با مشکلات احتمالی‌ای روبرو شوید که علاوه بر ایجاد هزینه و از بین بردن زمانتان احتمال دارد هیچ راه‌حلی برایشان نداشته باشید، در صورتی که یک طراح سایت حرفه‌ای می‌تواند امنیت وب‌سایت شما را در برابر خطاهای تضمین کند. این متخصصان می‌توانند با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها و استفاده از پلاگین‌های مختلف نحوه کدگذاری وب‌سایت شما را تغییر دهند و در نتیجه سرعت و امنیت وب‌سایتتان را افزایش دهند. اگر متخصص طراحی وب‌سایت نیستید می‌توانید از کمک یک متخصص بهره بگیرید تا ویترین فروشگاه دیجیتالتان از دیگر فروشگاه‌ها متمایز شود و کاربران را به خود جلب کند.

 

امتیازی ثبت نشده است.