با ما در ارتباط باشید: 0314566
طراحی سایت املاک

امروزه مردم برای جستجو در دنیای املاک و مستغلات به اینترنت روی آورده‌اند. با افزایش سرعت زندگی و گسترش روز افزون کاربران اینترنت، مردم برای دریافت مشاورۀ خرید و فروش املاک دیگر به صورت حضوری اقدام نمی‌کنند: فقط کافی‌ست یک گوشی تلفن هوشمند همراه داشته باشند!
افزایش کاربران اینترنت در نهایت صاحبان مشاغل را مجبور به نقل مکان به دنیای اینترنت کرده است. با توجه به افزایش تعداد سایت‌های مرتبط با کسب‌وکار املاک و مستغلات، آن هم به صورت روزانه، به شما پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید و از مزایای مالکیت یک سایت املاک، طراحی سایت و هزینه طراحی سایت اطلاعات بیشتری کسب کنید.

طراحی وبسایت املاک

شرکت‌های طراحی سایت به بنگاه‌های مشاوره املاک و مستغلات کمک می‌کنند تا تصویر مناسبی از خدماتشان را به مشتری ارائه دهند. آنها به افراد کمک می‌کنند تا توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند و مشتریان بالقوه را، چه خریداران و چه فروشندگان، جذب کنند و در نهایت بتوانند قراردادهای بیشتری را به سرانجام برسانند. طراحی سایت املاک با بهره‌گیری از مولفه‌های مورد نیاز مشتریان می‌تواند به راحتی بازدیدکنندگان سایت شما را افزایش دهد و اطلاعات مربوط به املاک را به آنها منتقل کند. پس اولین قدم ایجاد سایت است، یعنی جایی که مشتریان فعلی و احتمالی شما می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما و خدماتتان به آن مراجعه کنند. با این حال، بیشتر سایت‌های املاک و مستغلات فقط اطلاعات تماس و آدرس مشاورین املاک را به نمایش می‌گذارند که به نظر ما این سایت‌ها برای چنین کسب‌وکار پردرآمدی مناسب نیستند.

طراحی وبسایت املاک 

طراحی سایت مشاور املاک

مشاور املاک می‌تواند از طریق طراحی سایت املاک وارد بازار رقابتی آنلاین شود. شما با مالکیت یک سایت شخصی برند خود را می‌سازید! زیرا سایت شما بازتاب‌دهندۀ اطلاعات، اهداف و خدمات شما است. خریداران و فروشندگان املاک با فردی که می‌توانند به او اعتماد کنند کار می‌کنند. طراحی سایت مشاور املاک به شما کمک می‌کند علاوه بر دیده شدن در دنیای بی‌انتهای اینترنت، صاحب اعتبار شوید.

طراحی سایت املاک حرفه ای

مسیرهای مختلفی وجود دارد که طراحی سایت املاک حرفه‌ای برای ایجاد یک سایت طی می‌کند. اما مهمترین سوالی که شما باید صادقانه به آن پاسخ دهید این است که آیا یک سایت با حداقل‌ترین امکانات نیازهای شما را رفع می‌کند؟ یا شما به عنوان یک فرد متخصص به سایتی نیاز دارید که برای تجارتتان نقش رزومه داشته باشد؟ اگر گزینه دوم را انتخاب کردید باید از طراحی سایت املاک حرفه‌ای استفاده کنید. طراحی‌ای که سایت شما را نسبت به رقبایتان برجسته می‌کند! برای مثال طراحی سایت املاک حرفه‌ای نه تنها اطلاعات تماس شما را در قابل‌مشاهده‌ترین قسمت سایت قرار می‌دهد، بلکه سایت به گونه‌ای طراحی می‌شود که بازدیدکننده با لمس هر کدام از گزینه‌های تماس که شامل تماس تلفنی، ارسال ایمیل، ارسال پیامک و حتی ارسال پیام داخل سایت می‌شود را می‌تواند انتخاب کند.

طراحی سایت املاک حرفه ای 

طراحی سایت برای املاک

باید قبول کرد که روش‌های بازاریابی سنتی دیگر منسوخ شده است و مردم به خدمات و محصولاتی که در اینترنت می‌بینند بیشتر اعتماد می‌کنند. شما می‌توانید از طریق طراحی سایت برای املاک و با بهره‌گیری از سئوی مناسب، کسب‌وکارتان را در اینترنت به مشتریان معرفی کنید. دیجیتال مارکتینگ و سئو دو ابزار کاربردی برای رونق کسب‌وکار شما هستند.

هزینه طراحی سایت املاک

شاید در وهله اول طراحی سایت املاک کم‌هزینه به نظر برسد. اما هر چه امکانات سایت بیشتر باشد بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جلب می‌کند و در نهایت می‌توانید با قدرت طراحی یک سایت حرفه‌ای املاک این بازدیدکنندگان را تبدیل به مشتری بکنید. برای مثال شما به عنوان مشاور یا شرکت املاک و مستغلات به درج اطلاعات تماس و چند تصویر از املاک زیبا بسنده بکنید. اما اگر مشتری بتواند اطلاعات املاکش را به همراه چند تصویر در سایت شما بارگذاری کند دیگر نیازی نیست که خودتان شخصا برای پیدا کردن املاک موجود در بازار وقت بگذارید! هزینه طراحی سایت املاک براساس چنین امکاناتی تعیین می‌شود. هرچقدر امکانات سایت شما بیشتر باشد و به قولی حرفه‌ای‌تر باشد، شما باید بودجۀ بیشتری را برای مالکیت سایت کنار بگذارید.
این هزینه به طور قطع قابل پیش بینی نیست و به موارد زیادی بستگی دارد. برای اطلاع از هزینه‌ی طراحی سایت برای املاک با ما در پونه مدیا تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از بررسی درخواست‌ها و نیازهای شما هزینه را تعیین و به شما اعلام می‌کنند.

هزینه طراحی سایت املاک 

طراحی سایت برای املاک حرفه ای و ارزان

همانطور که پیش از این اشاره شد، قیمت‌گذاری طراحی سایت با امکاناتی که در آن ایجاد می‌شود رابطۀ مستقیم دارد. از مشاورۀ یک طراح سایت استفاده کنید، این متخصص می‌تواند از تمپلیت‌های از پیش‌ساخته شده استفاده کند و شما را وارد بازار داغ کسب‌وکار آنلاین بکند. شما به وسیله دیجیتال مارکتینگ می‌توانید تجارتتان را با سرعت بسیار زیادی گسترش دهید و دیگر نیازی به سرمایه‌گذاری کلان در طراحی سایت ندارید. مهمترین نکته این است که از ابزارهای موجود بهترین استفاده را بکنید.
ارزان بودن امری نسبی است. نسبت این‌که چه خدماتی را در ازای پرداخت چه هزینه‌ای دریافت می‌کنید. ما در پونه مدیا به شما کمک می‌کنیم تا با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را از سایت خود دریافت کنید.

طراحی سایت برای املاک حرفه ای

یک کسب‌وکار حرفه‌ای بی‌شک به یک سایت حرفه‌ای نیاز دارد. زیبایی بصری، سازگاری با گوشی‌های هوشمند، پیمایش راحت در سایت، استفاده از تصاویر و گرافیک مناسب، محتوای مرتبط، به‌کارگیری به‌روزترین استراتژی‌های سئو، تنها چند مولفه از صدها مولفه‌هایی هستند که در طراحی سایت حرفه‌ای به‌کار می‌روند. از این امکانات استفاده کنید و از رقبایتان پیشی بگیرید!

امتیازی ثبت نشده است.