با ما در ارتباط باشید: 0314566
طراحی سایت آموزشی

امروزه آموزش بیش از هر زمان دیگری در دسترس قرار گرفته است. ما نه تنها می‌توانیم به صورت آنلاین به مدارس و دانشگاه‌های خود وصل شویم، بلکه می‌توانیم در دوره‌های آنلاین ثبت نام کنیم و گواهینامه‌ها و مدارک تحصیلی را بدون اینکه هرگز از خانه‌های خود خارج شویم بدست آوریم (به ویژه طی همه گیری بیماری کرونا این اتفاقات برایمان تبدیل به عادت شده‌اند). کلاس‌های درس و تخته سیاه به خاطرات می‌پیوندند و به سرعت از رده خارج می‌شوند. بسیاری از موسسات آموزشی از مزایای فن آوری‌های جدید، از نرم افزار مدیریت مدرسه گرفته تا سیستم عامل‌های آموزش آنلاین برای کودکان و بزرگسالان، استفاده می‌کنند.

طراحی وبسایت آموزشی

اکنون که با اهمیت سایت آموزشی آشنا شدیم بهتر از با مواردی که در طراحی سایت آموزشی باید در نظر گرفت آشنا شویم. اول اهداف خود را مشخص کنید و سپس مخاطبان هدف را مشخص کنید. به عنوان مثال، اگر قصد طراحی یک سایت آموزشی را دارید، مخاطب شما دانش آموزان و والدین آنها هستند، یعنی افرادی که از سایت شما بازدید می‌کنند. باید برای جلب نظر هر دو گروه هدف، از عناصر پررنگ، محتوای آموزنده و پیمایش آسان استفاده کنید. از محتوای چند رسانه‌ای استفاده کنید. در طراحی سایت آموزشی برای تولید محتوای مفید و عناصر کاربر پسند و ترکیب آنها با هم زمان بگذارید. عناصر رسانه‌ای باعث جذابیت بیشتر سایت و باعث تعامل بیشتر می‌شود و روند یادگیری را تسهیل می‌کند.

طراحی سایت کلینیک زیبایی

پیش از طراحی سایت کلینیک زیبایی باید بدانیم این سایت چه چیزهایی نیاز دارد، چگونه کار می‌کند و انتظارات کاربران چیست. یک سایت کلینیک زیبایی باید از ویژگی‌هایی نظیر ذکر خدمات کلیدی. اطلاعات كامل درباره درمان‌ها و اقدامات و مراقبت‌ها، جذب اعتماد کاربران، استفاده از پالت رنگ مناسب، پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان، سازگاری با گوشی‌های هوشمند، سرعت بالای لود سایت، امکان رزرواسیون آنلاین، امکان نوبت‌گیری آنلاین و بسیاری موارد دیگر برخوردار باشد.
برای مثال FAQ به معنی سوالات متداول یک روش بسیار عالی برای پاسخ به چندین سوال ساده است که کاربران در مورد شما یا روش‌های درمانی شما خواهند پرسید. داشتن بخش سوالات متداول که به درستی پاسخ داده شده باشد، به شما این امکان را می‌دهد تا پاسخ‌های سوالاتی که ممکن است توسط بازدیدکنندگان دیگری نیز پرسیده شود، از قبل تهیه کنید و در دسترس آنها قرار دهید. تصاویر قبل و بعد نیز می‌توانند به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر برای ارتقا کلینیک شما عمل کنند. نتایج و تحولات شگفت‌انگیزی را که کلینیک زیبایی شما ایجاد کرده است را برای افزایش علاقه مشتریان به نمایش بگذارید. این تصاویر نه تنها نتیجه کار کلینیک شما را به بیماران نشان می‌دهند بلکه بازدیدکنندگان سایت از صلاحیت کارتان اطمینان بیشتری حاصل می‌کنند.

طراحی سایت کلینیک زیبایی

طراحی سایت کارخانه

در طراحی سایت‌ کارخانه مواردی که به شدت باید مورد توجه قرار بگیرند نمایش محصولات، توضیح کاربردهای محصولات و مشخصات آنهاست. علاوه بر این، سایت‌ کارخانه باید به وضوح بیان کند که چرا محصولاتش بهتر از رقبایش است تا به این طریق بتواند مخاطبان آنها را نیز مجذوب خود کند. اگر به دنبال طراحی سایت کارخانه هستید و قصد دارید از سایتتان درآمد کسب کنید باید از مواردی مانند: استفاده از تصاویر محصولات، مشخصات دقیق محصولات، نمونه کارها، CTA یا فراخوان عمل، تعریف مسیرهای درست و ایجاد پایش صحیح استفاده کنید.
برای نمونه CTA یا فراخوان عمل به این معنی است که بازدیدکننده پس از ورود به سایت شما کاری را که شما از قبل تدارکش را دیدید انجام دهد. در این صورت شما می‌توانید بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کنید. CTA عموما کادرهای رنگی‌ای هستند که خدمات یا محصولاتی را از طریق پیشنهادات جذاب به بازدیدکننده نشان می‌دهند.

طراحی سایت کارخانه

شرکت برتر طراحی سایت

امروزه شرکت های طراحی سایت به دلیل داغ شدن کسب‌‌وکارهای آنلاین مشتری‌های زیادی دارند. شما پیش از مراجعه به یک شرکت برتر طراحی سایت باید از اهداف کسب‌وکار خود و خلاهای موجود آگاهی پیدا کنید تا بتوانید از مشورت و خدمات این افراد متخصص بیشترین استفاده را بکنید.

پونه مدیا یکی از معتبرترین و برترین شرکت‌های خدمات طراحی سایت است که با داشتن بیش از 15 سال سابقه در این حوزه توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. ما در این مسیر کنار شماییم تا با اطمینان خاطر به سمت موفقیت قدم بردارید.

قیمت طراحی سایت آموزشی

قیمت طراحی سایت با توجه به امکانات و ویژگی‌هایی که به سایت شما افزوده می‌شود تعیین می‌گردد. ممکن است به دلیل ویژگی کسب‌وکارتان مجبور شوید به طراح سفارش دهید سایت شما را از صفر بسازد و بالا بیاورد. برای مثال ممکن است شما معلم زبان فرانسه باشید که با توجه به بازار داغ زبان آموزی تخمین می‌زنید تا چند ماه آینده نیاز دارید با نیروهای تازه نفسی در سراسر ایران شروع به همکاری کنید و پلتفرم خودتان را بسازید. در این صورت شما به سایتی نیاز خواهید داشت که قابلیت ارتقا و افزایش امکانات را داشته باشد.

قیمت طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت سئو سایت

یکی از وظایف اصلی طراحی سایت استفاده از سئو کاربردی است. یعنی طراح سایت با استفاده از ویژگی سازگاری سایت با گوشی هوشمند بازدیدکننده بیشتری را به سمت سایت شما سوق می‌دهد و می‌تواند رتبه سایت شما را در جستجوهای انجام شده توسط تلفن‌ همراه بالا نگه‌ دارد. در طراحی سایت سئو سایت باید به اهدافش که کمک به سايت‌ها در بدست آوردن رتبه بالا در نتايج جستجوی موتورهای جستجو و افزايش ارتباط میان صفحات و کلمات کليدی وارد شده توسط کاربر است برسد و برای دستیابی به این اهداف از جدیدترین الگوریتم‌های موجود استفاده می‌گردد.

امتیازی ثبت نشده است.