با ما در ارتباط باشید: 0314566
طراحی سایت رایگان

قصد دارید یک سایت شخصی طراحی کنید؟ اگر بیش از حد از این کار خسته شده‌اید، شما را درک می‌کنیم. برای طراحی سایت کاربردی موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. بیشتر مبتدیانی که می‌خواهند سایت خودشان را راه‌اندازی کنند، اولین هدفشان پایین نگه داشتن هزینه است. بنابراین شما طراحی سایت رایگان را در موتور جستجو گوگل سرچ می‌کنید و با تعداد بسیاری از شرکت‌هایی روبه‌رو می‌شوید که از طریق سایت ‌سازهای رایگان به شما این امکان را می‌دهند که سایت شخصی خودتان را ایجاد کنید.
ما می‌دانیم هر شغلی منحصر به فرد است و تخصص خودش را دارد، برای همین به شما چند اصل را یادآوری می‌کنیم تا در ساخت سایتتان از آنها بهره‌مند شوید. اما سوال این است که آیا طراحی سایت رایگان برای ما هزینه‌ای ندارد؟ و آیا ایجاد سایت شخصی زمان‌بر است؟ ما با هم در این مطلب به این سوالات پاسخ می‌دهیم.

مزایای استفاده از طراحی سایت رایگان

مزیت اصلی طراحی سایت رایگان در وهله اول رایگان بودن آن است. شما برای شروع کارتان در بازار آنلاین نیازی به صرف هزینه در بخش طراحی سایت ندارید. ابتدا سایت مورد نیازتان را به صورت رایگان ایجاد کنید و مشتریان خود را جذب کنید و سپس برای سایتتان هزینه کنید و امکانات بیشتری را به آن اضافه کنید.
از دیگر مزایای طراحی سایت رایگان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرایند ایجاد سایت ساده است
  • نیازی به داشتن مهارت‌های خاص نیست
  • دسترسی به مجموعه‌ای از قالب‌های آماده
  • پشتیبانی فنی از کاربران
  • سرعت بالای راه‌اندازی
  • امکان پیوند با سایت‌های پربازدید
  • چند زبانه
  • امکان استفاده از قالب‌های حرفه‌ای
  • امکان استفاده از قالب‌های سفارشی

در عرض چند دقیقه یک وب سایت حرفه‌ای و رایگان ایجاد کنید که با تجارت شما رشد کند.

مزایای استفاده از طراحی سایت رایگان

نکات مهم در رابطه با طراحی سایت

هدف: در ابتدا باید بدانید که هدفتان از طراحی سایت رایگان چیست. سایت شما می‌تواند تجاری، آموزشی، یک وبلاگ یا رزومه‌ای از نمونه کارهایتان باشد. اطمینان حاصل کنید که صفحه اصلی شما حاوی اطلاعات اصلی مربوط به کسب‌وکارتان باشد تا دیگر نیازی نباشد که کاربرد برای دریافت اطلاعات کسب‌وکار شما صفحه را بالا و پایین کند. پس از تعیین هدف می‌توانید قالب مرتبط با اهدافتان را تهیه کنید.

اهمیت دامنۀ سایت: دامنه سایت را می‌توان به صورت رایگان دریافت کرد، اما خرید آن ارجح است. بهتر است از یک URL ساده که به سادگی به خاطر سپرده شود استفاده کنید. همچنین از آدرس‌های وب .com یا .org استفاده کنید، در این صورت در نظر کاربران و موتورهای جستجو معتبرتر خواهید بود.

اطلاعات تماس: فراموش نکنید که نام تجاری، آدرس و شماره تلفن خود را در قسمت پایین صفحه اول سایت خود قرار دهید. کاربران شما مانند خوانندگانی که می‌دانند برای یافتن فهرست یا واژه‌نامه باید به صفحات آخر کتاب رجوع کنند، به پایین صفحه سایت شما مراجعه می‌کنند.

تنوع قالب‌های سایت: شما می‌توانید به راحتی و با توجه به زمینۀ کسب و کارتان قالب مورد نظر را پیدا کنید و سایتتان را ایجاد کنید. این قالب‌ها که توسط تیم‌های حرفه‌ای طراحی شده‌اند برای معرفی نام برند شما بسیار کاربردی هستند. حتی اگر به دلیل وجود قالب‌های فراوان نتوانستید شخصا قالب مورد نیازیتان را انتخاب کنید مشاوران طراحی رایگان سایت به شما کمک خواهند کرد.

 نکات مهم در رابطه با طراحی سایت

چه کارهایی را در طراحی سایت انجام ندهیم؟

از آنجایی که شما خودتان مسئول تعریف صفحات سایت و افزایش و حذف محتوای متنی و تصویری هستید لازم است از مواردی که در ادامه توضیح داده می‌شود پرهیز کنید، در غیر این صورت طراحی رایگان سایت برایتان بی‌هزینه نخواهد بود و در انتها مجبور به استخدام طراح سایت خواهید شد:
زیبایی در سادگی است. کاربر شما با اولین چیزی که در سایت روبه‌رو می‌شود نمای کلی سایت است. هر چه این نما آشفته‌تر و بهم ریخته‌تر باشد بازدیدکننده با سرعت بیشتری سایت شما را ترک می‌کند. برای این کار بهتر است از تمپلیت‌هایی با رنگ‌‎های ملایم و آرامش بخش استفاده کنید. از تصاویر متحرک بی‌معنا و نامرتبط با محتوای کسب و کارتان دوری کنید: این تصاویر فقط حواس بازدیدکننده را پرت می‌کنند!
هرگز برای سایتتان موزیک پشت زمینه انتخاب نکنید. مخاطب شما به دنبال محصول یا خدمات شما وارد سایت شده است و نه برای شنیدن موسیقی.
هر محتوایی که به صورت خودکار در صفحه سایت شما لود شود باعث کاهش سرعت سایتتان می‌شود. ویدیوهای تبلیغاتی و آگاهی‌دهنده محصولات شما نیز شامل این محتوا می‌شوند، به هیچ عنوان کسب و کارتان را با ضد تبلیغ نابود نکنید.
همانطور که مشاهده کردید با کمک طراحی سایت رایگان دیگر نیازی به مهارت برنامه‌نویسی یا رمزگذاری نیست، سازنده تمام کارهای سخت را برای شما از قبل انجام داده است. شما می‌توانید به وسیله طراحی سایت رایگان و ابزارهایی که در اختیارتان قرار می‌دهد پرقدرت و با اعتماد به نفس کسب و کارتان را وارد بازار آنلاین کنید. این روزها بسیاری از خدمات طراحی رایگان سایت بسیار پیشرفته و کاربر پسند هستند. بنابراین، شما می‌توانید بدون صرف هزینه از یک سایت زیبا و کاربردی به صورت همزمان بهره‌مند شوید. به علاوه، اگر صلاح دیدید، همیشه می‌‎توانید از گزینه‌های پولی سایت سازها استفاده کنید و سایت خود را ارتقا دهید.

امتیازی ثبت نشده است.