با ما در ارتباط باشید: 0314566
ساخت فروشگاه اینترنتی asp.net
ساخت فروشگاه اینترنتی asp.net

برنامه نویسی شاخه های مختلفی دارد که یکی از این شاخه ها زبان های تحت وب می باشد. اهمیت وب امروزه با شبکه های اینترنتی باعث شده که تماما مورد توجه بخش عظیمی از کاربران قرار بگیرد پس زمینه کاملا آماده و مهیا شده تا برنامه نویسان بازار مناسبی را پیدا و نمونه های مختلفی از وب سایت ها را طراحی و در اختیار علاقه مندادن قرار دهند. بازار کار ایران هم رو به گسترش می باشد و اکثر مشتریان و کاربران علاقه به داشتن یک وب در شاخه های صنعت و هنر شرکت و تجارت و .... را دارند.

با توجه به پیشرفت ها و افزایش استفاده از اینترنت و فضای مجازی برای انجام کلیه امور روزمره از جمله خرید و دریافت محصولات و سرویس ها، امروزه افراد مختلف برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها به عنوان دو عامل اساسی در خریدهای خود سعی می کنند تا از اینترنت بدین منظور استفاده نمایند.

اگر بخواهیم به ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی اشاره کنیم میتوانیم به مواردی همچون جستجوی قدرتمند(هر کاربر برای دسترسی به کالا و خدمات مورد نیاز خود در یک فروشگاه اینترنتی نیاز به استفاده از سرچ قدرتند سایت دارد), ظاهر جذاب (زیرا اولین موردی که توسط هر بازدید کننده مورد ارزیابی قرار می گیرد و در جذب کاربران بیشترین تاثیر را دارد، ظاهر جذاب سایت فروشگاه اینترنتی می باشد), خرید آسان (با رائه دادن روش های مختلف خرید کالا از فروشگاه اینترنتی مانند درگاه های بانکی و خرید پستی و کارتی و فیشی), دادن تخفیف های مناسب (تخفیف های درصدی,عضویت,مبلغی,تخفیف پرداخت آنلاین,تخفیف محصولی,تخفیف مناسبتی ...) و نیز سرعت بالای لود سایت فروشگاه اینترنتی اشاره کنیم.

ASP مخفف کلمه Active Server Pages است و یک محیط منحصر به فرد برای شرکت مایکروسافت به حساب می آید، این زبان برنامه نویسی اکنون قدیمی شده است و جای خود را به زبان اسکریپت نویسی ASP.NET داده است.

بیشتر شرکت ها و سازمان های بزرگ برای برنامه نویسی تحت وب خود از زبان برنامه نویسی asp.net استفاده می کنند.

معمولا تعداد خط کدی که باید برای یک طراحی سایت asp.net نوشته شود نسبت به php بالاتر است برای همین طراحی سایت asp.net زمان بیشتری را از برنامه نویس سایت می گیرید تا php. مثلا شما یک تک کد اضافه یا کم کنید برنامه دوباره باید کامپایل شود برای همین برنامه نویسی با asp.net حوصله و صبر زیادی را می خواهد.

ASP.NET تحت برند مایکروسافت است و این یعنی بسیاری از زبان های برنامه نویسی دیگری را یا Platform های دیگر را پشتیبانی نمی کند اما به شما امکانات بسیار ساده ای برای شروع طراحی سایت و برنامه نویسی می دهد، ماژول های آماده و محیطی ساده و رابط کاربری آسان برنامه نویسی را برای کاربران لذت بخش می کند.

ویژگی طراحی وب سایت با ASP.NET

  • با استفاده از برنامه نویسی asp.net، می توان سایت هایی زیبا و جذاب را طراحی و کدنویسی کرد.

  • صفحات ASP شامل دستورات و فایل هایی و (تگهای HTML) ، متن و دستورات اسکریپت هستند.

  • با استفاده از برنامه نویسی asp.net، می توان اطلاعات متفاوتی را از طریق فرمهای موجود در صفحات سایت جمع آوری و پردازش مورد نظر را انجام داد.

  • جهت ایجاد سایت های با زبان ASP در برنامه نویسی asp.net، می توان از زبان های اسکریپت متعددی نظیر vbscript , Jscript , perl , rexx بهره برد.

  • سایت هایی با زبان ASP می توانند اجزای Activex را جهت انجام عملیات خاصی نظیر اتصال به یک بانک اطلاعاتی و یا محاسبات تجاری مورد برنامه نویس را به راحتی انجام دهند.

  • هنگامی که یک صفحه ASP.netبرای اولین بارتوسط یک مراجعه کننده به سایت فراخوانی می شود، آن صفحه ابتدا کامپایل شده و بر روی سرور نگهداشته می شود و در فراخوانی های بعدی از آن استفاده می شود. و این بدین معنی است که صفحات ASP.net خیلی سریع اجرا می شوند.

     

امکانات فروشگاه اینترنتی  ASP.NET

  • فروشگاه اینترنتی با قابلیت گروه بندی محصولات

  • ذخیره تصاویر در دیتابیس و بازیابی با یک Handler

  • سرویس اعلانات سایت

  • استفاده از قابلیت Profile برای کاربران

  • کارت خرید و ذخیره آن در پروفایل کاربر

  • ثبت سوابق خرید کاربر

  • ثبت نام کاربران جدید در سایت
امتیازی ثبت نشده است.