با ما در ارتباط باشید: 0314566
خرید ssl

برقراری ارتباطی امن میان کاربر و وب سایت از جمله مهمترین دغدغه های صاحبان وب سایت میباشد چرا که در فضای مجازی احتمال ربوده شدن اطلاعات در زمان رد رد و بدل بسیار زیاد میباشد و تنها راه حل جلوگیری از سرقت اطلاعات و استراق سمع استفاده از پرووتکل ssl میباشد و پونه مدیا به شما پیشنهاد می دهد هرچه سریعتر جهت خرید ssl برای وب سایتتان اقدام نمایید.

در فضای مجازی، فروشگاه های اینترتی از جمله مهم ترین مشتریان اصلی سرویس های ssl می باشند و در صدد خرید ssl هستند و سایت های فروشگاه اینترنتی با داشتن گواهیناهم ssl میتوانند جهت دریافت نماد دو ستاره اقدام نمایند.

تامین امنیت مشتریان در جهت کسب اعتبار بسیار تاثیر گذار میباشد و از جمله امور ضروری برای هر سایت می باشد. هر سایت برای جلب اعتماد مشتری تنها چند ثانیه وقت دارد پس بسیار بهترین و بیشترین استفاده از وقت موجود را برد و خرید ssl در این مهم بسیار به شما کمک می کند و در موقیت هر چه بهتر و بسیتر وب سایت شما بسیار تاثیر گذار میباشد.

گوگل به تازگی بروی وجود گواهینامه ssl توجه خواصی داشته و با ارسال پیامی به تمام دارندگان وب پیشنهاد استفاه از ssl را فرستاده است و این مهم به عنوان یکی از نیاز های ضروری و البته تاثیر گذار در سئو سایت میباشد.

خرید ssl

فواید خرید SSL برای سئو سایت

موتور جستجو گوگل، موتور هوشمندی میباشد که مدام در حال رصد سایت ها می باشد و امنیت وب سایت ها را چک می کند چرا که حفظ امنیت کاربران برای گوگل بسیار مهم میباشد و مدام در حال بهبود شرایط کاربران در فضای مجازی بوده و دلیل انتخاب SSL توسط این موتور جستجو قدرتمند همین موضوع میباشد و توجه دارندگان وب سایت به موضوع با بهبود سئو و بهینه سازی سایت همراه خواهد بود.

دارندگان فروشگاه اینترنتی با ثبت نام در سایت نماد اعتماد الکترونیک و دریافت نماد اولین گام در جلب اعتماد مشتریان خود را برمی دارند اما مهم ترین گام بعدی در جلب اعتماد مخصوصا جلب توجه گوگل، خرید ssl میباشد.

از جمله مهم ترین و تاثیر گذار ترین شرایط خرید ssl را می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • بالا بردن امنیت سایت با SSL
  • بالا بردن ارزش اعتماد سایت برای کاربران
  • از عوامل تاثیرگذار سئو گوگل
  • رمزنگاری ارتباط بین سرور و کاربر برای حفظ امنیت
  • تشخیص هویت سایت توسط سایر موتورهای جستجو
  • ارائه سرویس‌های اعتباری به سایت های دارای ssl برای گرفتن ستاره دوم از سایت ای نماد

امتیازی ثبت نشده است.