با ما در ارتباط باشید: 0314566
افزایش سرعت در طراحی سایت

هدف تمامی موتورهای جستجو، مانند گوگل، فراهم کردن تجربه‌ای خوب برای کاربرانشان است، بنابراین سایتی سریع، کیفیت کلی سایت را افزایش داده و در نتیجه رضایت کاربران را به دنبال خواهد داشت.تجربه اینترنت سریع حق هر کاربر است. اهمیت این موضوع در وضعیت سایت در موتور جستجوی گوگل، به خوبی قابل مشاهده است.
استفاده از قالب ساده و سب
سعی نماببد برای افزایش سرعت سایت از قالب های ساده و سبک استفاده نمایید و حتی المکان از قالب های گرافیکی استفاده نکنید.استفاده از طرح ها و قالب های گرافیکی و پرحرکت سرعت سایت شما را تا حد زیادی پایین می آورد. معمولا قالب های سبک و ساده وردپرس تاثیر بسیار مثبتی بر روی سئو سایت شما خواهند داشت.
استفاده از هاست ایرانی
هرچه سرور سایت شما دورتر از محل زندگی شما باشد سرعت بالا آمدن صفحات سایت بیشتر می‌شود.پس اگر سایت شما برای مخاطبان ایرانی طراحی شده حتماً سایت خودتان را در ایران هاست کنید.با انجام این کار شاهد افزایش ۴ برابری سرعت باز شدن صفحات سایتتان خواهید بود. به غیر از این گوگل رتبه سایت شما را برای جستجو کنندگان ایرانی افزایش خواهد داد.
فشرده سازی تصاویر
یکی از بزرگترین معضلات سایت های شلوغ و کند،سایز و حجم تصاویر استفاده شده در آن است.مسلما هرکسی تصاویر با کیفیت و وضوح بالاتر را بیشتر می پسندد.اما با افزایش وضوح تصاویر،سایز آن ها افزایش پیدا می کند که در نهایت منجر به کاهش سرعت می شود.
البته راه حل هایی برای این موضوع وجود دارد برای مثال وب سایت Adaptive Images سرویسی در اختیار شما قرار می دهد که به وسیله ی آن سایز صفحه نمایش در وسایل مختلف به صورت خودکار شناسایی شده و متناسب با آن،تصاویر رندر شده و با سایزها و کیفیت های مختلف به نمایش درمی آیند.

تقسیم صفحات بزرگ به صفحات کوچک‌تر
اگر یک مقاله با تعداد کلمات بالا دارید این اصلاً ایده خوبی نیست که تمامی اطلاعات را در یک صفحه قرار دهید.بهتر است ابتدا این مقاله را به چند صفحه تقسیم کنید.با انجام این کار هم کاربر راحت‌تر می‌تواند مقاله شما را مطالعه کند و هم سایت سریع‌تر اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.امروزه کاربران از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند به همین دلیل اصلاً ایده خوبی نیست که تمامی اطلاعات در یک صفحه باشد.
استفاده از تکنولوژی gzip
اگر این تکنولوژی را در سایت خودتان استفاده کنید،هم سرعت سایت شما افزایش پیدا می‌کند و هم از همه مهم‌تر در مصرف پهنای باند سایت صرفه‌جوئی می‌کنید.با استفاده از این تکنولوژی در زمان فراخوانی سایت از سرور، ابتدا اطلاعات سایت در سرور فشرده شده و سپس در رایانه کاربر باز می‌شود. برای این کار کافی ست چند کد ساده را در برنامه PHP خودتان قرار دهید.
استفاده ا ز Cache
استفاده از cache برای افزایش سرعت وب سایت بسیار تاثیرگذار است.اگر می‌خواهید سایت شما به سرعت پلک زدن باز شود،از این سیستم برای سایت خودتان استفاده نمایید.با این روش مرورگر شما در اولین بار که سایت باز می‌شود تمامی اطلاعات و تصاویر را ذخیره می‌کند و برای باز شدن صفحات بعد از ایت تصاویر و فایل‌های فراخوانی شده استفاده می‌کند. برای همین کاربر فقط در بار اولی که سایت را باز می‌کند صبر خواهد کرد.

در نتیجه هرچه بازدیدکنندگان شما بتوانند سایتتان را سریع‎تر پیمایش کنند،احتمال بازدید دوباره‎ی آنها نیز بیشتر خواهد شد. با افزایش سرعت وب‎سایت خود به طور غیرمستقیم در تعداد بازدیدکنندگان نیز تاثیر خواهید گذاشت. پس به بهینه‎سازی صفحات وب سایت تان در کنار زیبایی و رابط کاربری باید اهمیت دهید.

امتیازی ثبت نشده است.

سوالات متداول مشاوره سئو

مشاور سئو کیست؟
افرادی که دانش سئو به روز دارند و با استفاده از این دانش به شما برای سئو سایت راهنمایی هایی ارائه میدهند.شما میتوانید با پونه مدیا برای مشاوره سئو تماس بگیرید.
مشاور SEO چه وظایفی دارد؟
مشاور سئو در ابتدای کار فقط شما را راهنمایی میکند اما اگر شما یک مشاور سئو را استخدام کنید وظایفی که این فرد در قبال شما دارد در یک قرارداد سئو تعیین میشود.
از کجا مشاور سئو خوب پیدا کنم؟
یک مشاور سئو موفق اطلاعات بالا و نمونه کارهای موفق زیادی دارد. شما میتوانید با متخصصان پونه مدیا تماس بگیرید و از تجربه متخصصان ما استفاده کنید.
هزینه مشاوره در پونه مدیا چقدر است؟
جلسه اول مشاوره در پونه مدیا رایگان است.
پس از مشاوره سئو چقدر زمان تا موفقیت پروژه نیاز است؟
زمان موفقیت هر پروژه با توجه به زمینه کاری، رقابت، بازار کار و ... متغیر است. متخصصان پونه مدیا بعد از بررسی کسب و کار شما حدود زمان موفقیت را به شما اعلام میکنند.