با ما در ارتباط باشید: 0314566
سئو سایت پزشکی

همه افراد به خدمات پزشکی در زمان هایی خاص احتیاج دارند، اما این بدان معنی نیست کسب و کارهای صنعت پزشکی برای پیدا کردن مشتری (بیمار) کار آسانی در پیش رو دارند. متخصصان این حرفه حقوق بالایی را طلب می کنند اما از آنجایی که فراهم آوردن خدمات پزشکی پرهزینه است برای موفق ماندن یک موسسه ی پزشکی یا مطب لازم است تا جایی که امکان دارد بیماران جدید را جذب خود کند در دنیای امروزه این موضوع به معنای بیشینه کردن ترافیک وب شماست.  در صورتی که خواهان کسب اطلاعات در باره سئو تضمینی سایت و یا سفارش سئو هستید با کارشناسان پونه مدیا تماس بگیرید، مشاورین ما با کمال میل اطلاعاتی کامل در این زمینه در اختیار شما قرار خواهند داد.
به عنوان یک پزشک شما می توانید ترافیک وب را از منابع مختلفی افزایش دهید. مردم ممکن است موسسه ی شما را از طریق رسانه های اجتماعی یا با دنبال کردن لینک های موجود در وبسایت های مربوط به صنعت پزشکی پیدا کنند. تبلیغات نیز می تواند منبع باارزشی برای ترافیک باشد. از آنجایی که بیشتر ترافیک وب شما از موتورهای جستجو می آید بهینه سازی وبسایت پزشکی تان برای موتورهای جستجو ضروری است به این خاطر که باید مطمئن شوید تا حد ممکن، بیشترین ترافیک موتور جستجو را دریافت می کنید.

البته برون سپاری سئو و انجام آن توسط تیم سئوکار برای شما نتیجه ای بهتر در پیش خواهد داشت. همانطور که شمای پزشک در زمینه تخصص خود کار انجام می دهید، سئوکار های پونه مدیا نیز با سال ها تجربه و پیدا کردن راه و چاه کار می توانند با سرعت بیشتری شما را در راه موفقیت و بالا بردن ترافیک یاری کنند. برای اطلاع از اینکهدر پونه مدیا خدمات سئو چیست با ما تماس بگیرید. 

اگر هنوز هم مطمئن نیستید که سئو سایت به درد شما می خورد با مطالعه نکات زیر می توانید تصمیم گیری راحت تری داشته باشید. 

بازاریابی محتوا برای سایت پزشکی 

همه روزه، افراد زمان زیادی از روز خود را به جستجو درباره ی موضوعات مرتبط با سلامتی اختصاص می دهند. تقریبا همه می خواهند که با سلامت بیشتری زندگی کنند، حتی اگر در حال حاضر به دنبال خدمات پزشکی نباشند. چون موسسه ی شما خدمات پزشکی ارائه می دهد، افرادی که پاسخ های شما به مسائل پزشکی را می بینند آن ها را معتبر می پندارند، به خصوص اگر نویسندگان پاسخ ها دکتر یا پرستار باشند.
این ها تنها تعدادی از موضوعات مرتبط با سلامتی هستند که مردم به جستجوی آنلاین آن ها می پردازند:

  • توصیه های مربوط به تغذیه و ورزش
  • توصیه های مربوط به افراد دارای شرایط سلامتی خاص
  • اطلاعاتی در مورد بروز علائم خاص و اینکه چه زمانی به دنبال درمان بروند
  • جزئیاتی در مورد داروهای جدید و دیگر محصولات در ارتباط با سلامتی

چرا یک موسسه ی پزشکی باید تلاش کند تا پاسخ همه ی این سوال ها را، آن هم به طور رایگان بدهد؟ در اختیار قرار دادن اطلاعات به صورت آنلاین، بازاریابی محتوایی نامیده می شود و مزایای بسیاری را در دراز مدت برای مطب شما به همراه خواهد داشت.

سئو وبسایت های پزشکی

فواید بازاریابی محتوایی در سایت های پزشکی

بازاریابی محتوایی یکی از روش هایی است که شما می توانید تعداد بازدیدکنندگان سایت پزشکی خود را بالا ببرید. از فواید بازاریابی محتوایی در سایت های پزشکی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

1. بازاریابی محتوایی موجب تولید آگاهی می شود

برای درک کامل تر مزایایی بازاریابی محتوایی، به طرز فکر فردی بیاندیشید که به دنبال یک نوع از اطلاعاتی که در بالا اشاره کردیم، می گردد. مثلا شخصی که به جستجوی توصیه های رژیم غذایی برای داشتن قلبی سالم می پردازد، احتمالا همین الان به دنبال یک دکتر نیست و حتی به احتمال زیاد می خواهد تا جای ممکن از نیاز به مراجعه به دکتر بپرهیزد. گرچه، هر فرد بالاخره به دکتر نیاز پیدا خواهد کرد. اگر آن فرد اطلاعات موجود در وبسایت شما را باارزش تلقی کند، ممکن است اگر نهایتا نیاز به مراجعه پیدا کرد با شما تماس بگیرد. گرچه اگر وبسایت شما مقاله ای در مورد رژیم غذایی برای داشتن قلب سالم نداشت، آن فرد احتمالا هرگز با موسسه ی شما آشنا نمی شد.

2. بازاریابی محتوایی برای جذب مشتری بالقوه

بازاریابی محتوایی همچنین می تواند برای شما مشتریان بالقوه و ثابت قدم را فراهم کند. اگر مردم اطلاعات وبسایت شما را خوانده و آن را ارزشمند بپندارند، ممکن است برای مطلع شدن از آخرین محتوای منتشر شده تان در وبسایت ثبت نام کنند. مشترکان لیست ایمیل شما که برای توصیه هایتان ارزش قائل هستند و می خواهند آن ها را بخوانند، به احتمال فراوان اگر به کمک پزشکی نیاز پیدا کنند، موسسه ی شما را انتخاب خواهند کرد.

3. بازاریابی محتوایی موجب تولید لینک های ورودی می شود

گوگل هنگام تلاش برای تعیین اعتبار و قابل اعتماد بودن یک وبسایت، لینک های ورودی آن را مد نظر قرار می دهد. اگر همه چیز برای دو وبسایت برابر باشد، وبسایتی که لینک های ورودی بیشتری از وبسایت های باکیفیت داشته باشد، در صفحه ی نتایج جستجو در مکان بالاتری نشان داده می شود.
برای دستیابی به بهترین رتبه ی ممکن در گوگل، وبسایت شما به بیشترین تعداد ممکن از لینک های ورودی نیاز دارد. گرچه خریدن لینک از وبسایت های دیگر، به معنای تخطی از دستورالعمل های گوگل است پس باید به طور طبیعی لینک ها را به دست آورید. بهترین راه برای به دست آوردن لینک، ارائه ی اطلاعاتی است که بلاگرها و صاحبان سایت آن ها را به قدری ارزشمند بدانند که با خوانندگان خود به اشتراک بگذارند. 

اهمیت سئو محلی در سایت های پزشکی 

انتشار محتوای پزشکی حاوی اطلاعات راهی عالی برای جذب ترافیک موتور جستجو است، اما بازدید کنندگان از وبسایت اگر آن قدر از شما دور باشند که امکان این وجود نداشته باشد که در هنگام بیماری به سراغ شما بیایند، دارای ارزش محدود هستند. به همین خاطر برای دریافت ترافیک محلی بیشتر، باید وبسایت تان را برای جستجوهای محلی بهینه سازی کنید. شرکت پونه مدیا با تجربه ای بالا در سئو تمام سایت و سئو محلی می تواند به بهترین نحو ممکن سایت شما را برای مشتریان محلی سئو کرده و موفقیت را برای شما به همراه بیاورد. 

سئو محلی سایت پزشکی 

برای موفقیت کمپین سئو محلی یک سایت پزشکی رعایت موارد زیر به شما پیشنهاد می شود: 

1. Google My Business

با حصول اطمینان از اینکه گوگل موقعیت موسسه ی شما را می شناسد، آغاز کنید. در سایت Google My Business یک پروفایل بسازید و قسمت های مختلف آن را کاملا پر کنید. پروفایل Google My Business موسسه ی شما یک ثبت رسمی است از موقعیت، ساعات کاری و خدماتی که ارائه می دهید. دادن این اطلاعات به گوگل می تواند به بهبود رتبه ی شما در شرایط جستجوی محلی کمک کند.

2. رقبای خود را بشناسید

آیا رقیبی موسسه ی شما را برای یکی از مهم ترین کلمات کلیدی تان از نظر رتبه کنار می زند؟ درک راهبرد سئوی رقیبتان، گام نخست خوبی به سمت بهبود رتبه ی شماست. با شناخت راهبرد رقیبتان، می توانید روی آن راهبرد بهتر شوید.

3. تجزیه و تحلیل لینک

زمانی که مطمئن شدید مقاله تان ارزش بیشتری نسبت به مقاله ی رقیبتان دارد، بفهمید چه کسی دارد به مقاله ای که تلاش می کنید بر رتبه ی آن غلبه کنید، لینک می شود. ابزارهای زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها برای پیدا کردن لینک ها به یک URL خاص استفاده کنید.
به یاد داشته باشید که لینک های ورودی یک URL بر رتبه ی موتور جستجوی آن تاثیر دارد. با دانستن این موضوع، هدف شما یا به دست آوردن لینک های بیشتر برای مقاله تان است یا کاهش تعداد لینک هایی که به URL رقیب تان اشاره می کنند.
برای به دست آوردن لینک های بیشتر به دنبال وبلاگ ها و وبسایت هایی بگردید که محتوایشان شبیه به مقاله ی شماست. وبسایت های پزشکی بهترین منابع لینک ها هستند چرا که یک لینک برای گوگل از ارزش بالاتری برخوردار است اگر از وبسایتی با تمرکز مشابه با وبسایت شما آمده باشد.
همچنین می توانید با صاحبان سایت هایی که به رقیب تان لینک شده اند، ارتباط برقرار کنید. حالا که مقاله تان را بهبود بخشیده اید، می توانید به افراد اجازه دهید تا بدانند که شما منبع بسیار به روزتر و مفهومی تری نسبت به آن رقیبی دارید که در حال حاضر افراد به آن لینک می شوند. به آن ها بگویید که از طریق لینک شدن به وبسایت شما حتی می توانند بهتر به خوانندگان شان خدمت کنند.

نتیجه گیری در خصوص سئو سایت های پزشکی

انجام سئو، کار عظیمی است. دلیل اینکه بیشتر موسسه های پزشکی با رتبه ی خود در موتورهای جستجو مشکل دارند این است که پرسنلی برای ایجاد محتوا، تحلیل رقبا و اکتساب لینک ندارند. زمان آن فرا رسیده که به متخصصان اجازه دهید تا نیازهای سئوی موسسه تان را مدیریت کنند. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را در زمان انتخاب یک شرکت خدمات سئو داشته باشید کافی است نمونه کارهای سئو آن ها را مشاهده کرده و خدمات سئو ای که به شما ارائه می دهند را بررسی کنید. شرکت پونه مدیا با بیش از ده سال سابقه در زمینه سئو، قادر است با بهترین روش ها و در کمترین زمان ممکن سئو تضمینی سایت شما را متقبل شود. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه سئو کافیست با مشاوران سئو پونه مدیا تماس حاصل فرمایید.

 

5 از 5