با ما در ارتباط باشید: 0314566
سئو سایت دندانپزشکی

 امروزه به راحتی میتوان گفت تمام کسب و کارها نیاز به یک وبسایت برای تبلیغات خود دارند این موضوع برای حرفه دندانپزشکی نیز صادق است. خدمات سئو سایت دندانپزشکی یکی از خدماتی است که سئوکاران پونه مدیا به مشتریان خود ارائه میدهند.

اگر شما یک فعالیت مرتبط با دندانپزشکی را اداره می کنید، رسیدن به مشتری بیشتر نیاز اصلی و همیشگی شما خواهد بود. 90 درصد افراد از موتورهای جستجو برای پیدا کردن تجارتهای محلی استفاده میکنند. 

وقتی کلمات کلیدی مرتبط با دندانپزشکی جستجو می شود آیا مشتری شما را پیدا می کنند؟برای مثال اگر برای سایت دندانپزشکی خود که در خیابان پاسداران واقع است با کلمه کلیدی خدمات زیبایی دندانپزشکی در خیابان پاسداران جز نتایج گوگل نیستید احتمال زیاد مخاطبین از وجود شما خبر ندارند. 

در صورتی که دندانپزشک هستید به یک سایت دنداپزشکی و سئو آن نیاز دارید

اگر شما یک مطب دندانپزشکی دارید طراحی سایت مخصوص این خدمت برای شما یک نیاز حیاتی است. از آنجایی که تعداد دندان پزشکان در هر شهر زیاد شده است شما باید به مشتریان احتمالی خود نشان بدهید که انتخاب شما برای آنها یک تصمیم درست است. کاملا واضح است که شما نمیتوانید دم خانه ی همه بروید و تبلیغ کار خود را بکنید چرا که نه تنها این کار غیر ممکن است بلکه مشتری شما نمیتواند مهارت شما را درک کند.
دندانپزشکی یک کار پر هزینه است به همین دلیل مشتریان میخواهند بدانند این پول را به کسی میدهند که برای آنها بهترین خدمات را ارائه بدهد برای این موضوع شما باید مهارت خود را با نمونه کار به آنها نشان بدهید. پس شما به یک سایت احتیاج دارید تا نمونه کار، نحوه دسترسی، ساعات کاری و تمام اطلاعاتی که یک مشتری نیاز دارد را در اختیار وی قرار دهید. 

شما با سئو سایت دندانپزشکی خود میتوانید به نتایج زیر دست پیدا کنید.

- نسبت به رقبای خود به نتیجه بهتری در SERP برسید

- بالا بردن ترافیک طبیعی برای بازار هدف

- بالا بردن تعداد مریض ها

- بالا بردن فالور ها در شبکه های اجتماعی

آیا سئو سایت دندانپزشکی با سئو سایت معمولی متفاوت است؟

اصول سئو برای بهینه سازی تمامی سایت ها یکی است اما تکنیک هایی که برای آنها استفاده میکنید با هم فرق دارد. سئو در هر زمینه ای چالش های خاص خودش را دارد که یک سئوکار حرفه ای میتواند به شما کمک کند این چالش ها را پشت سر بگذارید. برای موفقیت در سئو شما باید اطلاعات زیادی داشته باشید و همانطور که یک سئوکار نمیتواند با مطالعه در خصوص دندانپزشکی این کار را به صورت عملی پیاده سازی کند. یک دندانپزشک نیز نمیتواند به بهترین نحو سئو سایت را به صورت موفق انجام دهد. 

یکی از مهمترین تفاوت های سئو سایت دندانپزشکی با دیگر سایت ها خاصیت محلی بودن آن است. 

پارامترهای سئو سایت دندانپزشکی

سایت دندانپزشکی شما باید در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالا بدست بیاورد تا شما بتوانید با کمک آن مریض های بیشتری جذب کنید. برای این کار ما چندین روش و استراتژی برای شما ارائه داده ایم.  

- اهمیت سئو محلی برای سایت دندانپزشکی

برای سئو سایت دندانپزشکی اطلاع از اهمیت سئو محلی بسیار مهم است چرا که در بیشتر موارد بازار هدف شما مردم یک شهر هستند نه یک کشور. در سئو محلی ثبت مطب در نقشه گوگل، ثبت آدرس دقیق در گوگل و بهینه سازی برای کلمات کلیدی محلی بسیار حائز اهمیت است. 

- محتوای عالی در سئو سایت دندانپزشکی

محتوا یکی از ستون های سئو سایت است. از آنجایی که میدانید زمان نوشتن محتوا با کلمات کلیدی زیاد و مفهوم کم گذشته است. اگر میخواهید سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل نشان داده بشود شما باید محتواهای مفید در اختیار کاربر و مریض فرضی خود بگذارید. شما باید با استفاده از محتوای سایت اطلاعات علمی و بروز بودن خود از آخرین روش های درمانی در زمینه دندانپزشکی را نشان بدهید. محتواهایی که تولید میکنید هم باید از نظر علمی اطلاعات درستی ارائه بدهند و هم برای یک فرد بدون تخصص در زمینه فعالیت شما به راحتی قابل درک باشد.

نکته تخصصی: پس از آپدیت الگوریتم مدیک، گوگل روی محتواهای مرتبط با مطالب پزشکی بسیار حساس است پس هنگام تولید محتوا برای سایت از درستی موضوع و معتبر بودن منبع آن مطمئن شوید.

- انجام سئو داخلی برای سئو سایت دندانپزشکی

شما قبل از هر کاری باید مخاطب را به سایت خودتان وارد کنید تا بعد بتوانید این فرد را تبدیل به مشتری کنید.

برای این کار باید از ابتدای کار مراحل سئو سایت را رعایت کنید. تیم پونه مدیا سئو داخلی سایت دندانپزشکی شما را به طور کامل انجام خواهد داد. از بررسی و انتخاب کلمات کلیدی گرفته تا افزایش سرعت سایت همه و همه به وسیله متخصصان پونه مدیا عملی خواهد شد.

- لینک سازی

لینک ها نشان دهنده اعتبار سایت شما و یکی از فاکتورهای بالا بردن رتبه سایت در گوگل هستند. برای همین ما با جدیدترین روش های لینک سازی تمام تلاش خود را میکنیم تا اعتبار سایت شما را افزایش دهیم. از انواع روش های لینک سازی میشه به پست مهمان، حضور در فورم های محلی اشاره کرد. برای سایت هایی که زمینه فعالیت آنها و بازار هدف آنها محلی است ما لینک سازی با کسب و کارهای محلی را پیشنهاد میدهیم. 

- بهینه سازی برای گوشی موبایل

سئو سایت دندان پزشکی برای گوشی موبایل یکی از خدماتی است که تیم پونه مدیا برای شما ارائه خواهد داد. از آنجایی که گوگل برای رتبه بندی به نحوه دیده شدن سایت شما در گوشی همراه نیز توجه زیادی میکند توجه به این موضوع بسیار مهم است. سرعت سایت شما، نحوه نمایش اطلاعات، دسترسی آسان در تلفن های همراه روی رتبه شما در SERP تاثیر خواهد گذاشت.

- نوبت گیری آنلاین

یکی از مواردی که در طراحی و سئو سایت دندان پزشکی اهمیت دارد نوبت گیری آنلاین است. امروزه بیشتر افراد ترجیح میدهند خودشان با توجه به زمان خالی که در طول روز دارند نوبت بگیرند. داشتن قسمتی در سایت برای نوبت آنلاین هم در زمان شما و کاربر صرفه جویی میکند و هم زمانی که کاربر در سایت شما میماند را بالا میبرد. 

- نمونه کار دندان پزشک

به جز قسمت درمانی یکی از مواردی که در دندانپزشکی طرفداران زیادی دارد بخش زیبایی است. ارتودنسی، ایمپلنت و لمینت دندان از جمله موارد زیبایی هستند که به طرفداران زیادی دارند اما افرادی که میخواهند از این خدمات شما استفاده کنند میخواهند از قبل کار شما را بررسی کنند. پس بهتر است یک قسمت در سایت به نمونه کارها با عکس اختصاص دهید.  

- خدمات یک سایت دندانپزشکی

دندان پزشکی خدمات مختلفی را شامل میشود. شما باید یک لیست از این خدمات با توضیح در خصوص آنها را در سایت خود در اختیار مشتری قرار بدهید. 

- سئو شبکه های اجتماعی  

حضور فعال در شبکه های اجتماعی میتواند رتبه شما را در نتایج جستجو بالا ببرد. حضور در یوتیوب، فیسبوک، و تویتر همه باعث جذب مشتریان میشوند. تیم پونه مدیا به شما کمک میکند در تمام شبکه های اجتماعی به روز باشید. برای اینکه شبکه های اجتماعی روی رتبه شما تاثیر بگذارند عضویت در آنها به تنهایی به شما کمک نخواهد کرد. شما باید پست های به موقع با عکس های جذاب و کپشن های مناسب در اختیار کاربران قرار بدهید. باید زمان بگذارید و جواب سوال کاربران را در شبکه های اجتماعی بدهید. از آنجایی که این کاری زمانبر است شما ممکن است زمان کافی برای آن را نداشته باشید اما تیم پونه مدیا میتواند این کار را به بهترین نحو برای شما انجام دهد.

خدمات سئو دندانپزشکی پونه مدیا چه مواردی را شامل میشود؟

اگر دارید به این فکر میکنید که چرا باید پونه مدیا را برای بهینه سازی سایت دندانپزشکی خود انتخاب کنید جواب آن بسیار واضح است ما در پونه مدیا با بهترین متخصصان خدمات سئو سایت شما در کمترین زمان ممکن انجام خواهیم داد. شما میتوانید نمونه سئو سایت دندانپزشکی کلینیک مانادنت که توسط تیم پونه مدیا انجام شده است را بررسی کنید. 
شما میتوانید با تهیه پکیج های سئو پونه مدیا از خدمات زیر برای سایت خود استفاده کنید.
• آنالیز رقبا در دندانپزشکی
• سئو فنی و بررسی دقیق سایت + رفع مشکلات و خطاها
• بهینه سازی محتوا
• تولید محتوا تخصصی
• سئو محلی
• لینک سازی و بالا بردن رتبه سایت

• سئو شبکه های اجتماعی

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت درخواست خود به صفحه سفارش سئو مراجعه کنید.

5 از 5