با ما در ارتباط باشید: 0314566
سفارش طراحی سایت

اکثر کاربران به دنبال اطلاعات آنلاینی می‌گردند که به آنها کمک می‌کند هوشمندانه خرید کنند. در واقع، مصرف‌کنندگان قبل از خرید آنلاین در مورد محصول تحقیق کرده و اطلاعات کسب می‌کنند. این رفتار خرید بر اهمیت وجود سایت برای مشاغل امروزی تأکید می‌کند. اگر قصد دارید شرکت شما در بازار مدرن موفق باشد، باید یک سایت جذاب، حرفه‌ای و کاربردی داشته باشید. ما در ادامه در مورد اهمیت طراحی وب سایت برای موفقیت در کسب و کار شما و مراحل سفارش طراحی سایت در پونه مدیا بحث خواهیم کرد.

چرا باید سایت داشته باشید؟

به عنوان شرکتی که سال هاست در زمینه طراحی سایت و سئو کار می کند و کسب و کارهای زیادی را دیجیتال کرده، به شما اطمینان می دهیم که داشتن یک سایت اینترنتی برای هر کسب و کاری لازم و ضروری است. ما در این سال‌ها افراد زیادی را دیده ایم که در ابتدا در مقابل اینترنتی شدن و سایت زدن مقاومت می کرده اند اما بعد از مدتی با دیدن پیشرفت رقبا به این نتیجه رسیده اند که در این دوره و زمانه دیگر داشتن یک سایت ضرورت است. این سوال که چرا باید سایت داشته باشم، تقریبا در تمام جلسات مشاوره پونهمدیا با کسب و کارها مطرح می شود. خب بیایید یک بار برای همیشه به این سؤال جواب بدهیم.

انتظار مشتریان مدرن
شما در قرن بیست و یک زندگی می‌کنید و زندگی مردم دیجیتالی شده است. قبل از اینکه آنها زحمت بازدید از فروشگاه یا شرکت شما را به خود بدهند، برایشان راحت‌تر است که آنلاین شوند و پیشنهادات شرکت یا فروشگاه شما را بررسی کنند. در حقیقت، از هر ده مشتری، شش نفر انتظار دارند که شرکت‌ها محتوای مربوط به تجارت خود را به صورت آنلاین ارائه دهند و بیش از نیمی از آنها برای کسب اطلاعات محصول به طور مستقیم وارد سایت شما می‌شوند. اگر از من در مورد تنها دلیل نیاز یک کسب و کار به سایت سوال کنید به شما خواهم گفت همین یک دلیل کافی است. بنابراین اگر کسب و کار شما سایتی ندارد، به شما توصیه می‌کنیم حتما به یک طراح سایت سفارش طراحی بدهید، زیرا امروز مشتریان باهوش ممکن است به فروشگاه دیگری مراجعه کنند.

کسب اعتبار
تعداد مشتریانی که با جستجوی آنلاین نیازهای خود را برطرف می‌کنند به صورت روزانه افزایش پیدا می‌کند. اگر کسب و کارتان در خانه است و یا به صورت شخصی و بدون آدرس و مکان مشخص کار می‌کنید، در صورت نداشتن سایت مشتریتان بالقوه شما به سراغ رقبایتان می‌روند و شما آنها را از دست خواهید داد. داشتن یک سایت تجاری نه تنها اطلاعاتی در مورد شرکت و نام تجاری شما فراهم می‌کند، بلکه برایتان اعتبار ایجاد می‌کند. یک سایت تجاری به مشتریان شما می‌گوید: «من اینجا هستم و برای مدت طولانی‌ در این مکان حضور دارم.» از قدرت نظراتی که مصرف‌کنندگان شما در مورد محصولات و خدمتتان در سایت‌ها درج می‌کنند غافل نشوید!

یک راه‌حل مقرون به‌صرفه
هنگامی که شرکت‌ها تازه کارشان را آغاز می‌کنند، برای شناساندن کسب و کارشان باید بودجه چند میلیون تومانی را فقط برای چاپ و توزیع بروشورها کنار بگذارند. به جای صرف چنین مبالغ هنگفتی برای یک تبلیغ، داشتن یک سایت به تنهایی می‌تواند در طولانی مدت نیاز شما را به تبلیغ برآورده کند. مشتریان بالقوه شما می‌توانند به صورت آنلاین در مورد شما و هر یک از محصولاتتان اطلاعات کسب کنند.

قابلیت دسترسی در تمام ساعات شبانه‌روز
در دنیای مدرن، مشتریان به چیزی نیاز دارند که به صورت شبانه‌روزی قابل دسترسشان باشد. مطمئناً شما نمی‌توانید در تمام طول شبانه روز در محل کارتان حضور داشته باشید و به سوالات مشتریان پاسخ دهید. اینجاست که یک سایت حرفه‌ای به کمک شما می‌آید. مشتریان شما می‌توانند از هر نقطه از ایران به‌راحتی به خدمات و محصولات شما دسترسی داشته باشند.

ارتباط با مشتریان
یکی دیگر از دلایل داشتن یک سایت تجاری این است که به عنوان یک ابزار برای برقراری ارتباط با مشتریان عمل می‌کند. شما در این صورت متوجه خواهید شد که آنها به چه چیزی نیاز دارند و چه احساسی در مورد شرکت شما دارند. علاوه بر این شما می‌توانید مشتریان را با جدیدترین پیشنهادات، محصولات، تبلیغات، رویدادها، عکس‌ها یا هر محتوای دیگری به‌روز کنید.

شما می‌توانید رقبای خود را شکست دهید
آیا تا به حال شده است که بخواهید یک کسب و کار جدید راه‌اندازی کنید اما وجود رقبای باتجربه شما را از تصمیمتان منصرف کند؟ اگر چنین است داشتن یک سایت حرفه‌ای با طراحی کاربردی و جذاب به شما در انجام این کار کمک خواهد کرد. درست است که شما نمی‌توانید در آغاز کار ساختمانی بسازید که با آسمان‌خراش‌ها رقابت کند، اما با یک سایت حرفه‌ای می‌توانید مثل دیواری عمل کنید که چشم‌انداز آنها را دستخوش تغییر می‌کند!
مزایای داشتن یک سایت تجاری به اینجا ختم نمی‌شود. اما همین چند دلیل ساده کافی است که برای یافتن یک طراح سایت اقدام کنید.

چرا باید سایت داشته باشید؟

نحوه سفارش طراحی سایت

به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفارش یک طراحی سایت مواردی را که در ادامه به آنها پرداخته می‌شوند را با دقت مطالعه کنید.
کسب‌وکار شما چه نیازهایی دارد که توقع دارید از طریق سایت رفع شوند؟ برای مثال شما مالک یک کسب‌وکار خانگی هستید که نیاز به دیده شدن دارید. یا مرکز پخش تجهیزات پزشکی‌ای هستید که قصد دارید به مشتریان در مورد محصولاتی که در آن لحظه موجود دارید اطلاع دهید.
آیا قصد دارید کسب‌وکارتان را توسعه دهید؟ فرض کنید شما مشاور خرید و فروش املاک هستید و فقط قصد دارید آدرس و شماره تماس خود را در یک سایت درج کنید تا مشتریان بتوانند به وسیله موتورهای جستجو مانند گوگل شما را پیدا کنند. اما بعد از مدتی متوجه می‌شوید که لازم است مشتریان بتوانند در سایت برایتان پیام بگذارند یا از املاک موجود اطلاعات کسب کنند و در نهایت هم ممکن است نیاز به درگاه فروش پیدا کند. در این صورت شما باید سایت را ارتقاع دهید.
چقدر بودجه دارید؟ مشاور املاک قبلی که یادتان هست! این شخص در ابتدای کارش به بودجه زیادی نیاز ندارد، زیرا طراح سایت برای ایجاد یک سایت تجاری این چنینی زمان زیادی نمی‌گذارد و حتی ممکن است از نمونه‌ سایت‌های از پیش طراحی شده استفاده کند. ولی این مشاور در ادامه قصد دارد امکانات بیشتری به سایتش اضافه کند و مشخصا هر چه امکانات سایت بیشتر بشود به بودجه بیشتری برای طراحی سایت نیاز خواهد داشت. نحوه سفارش طراحی سایت در پونه مدیا به این شکل است:

سفارش طراحی سایت به پونه مدیا

وقتی برای سفارش طراحی سایت به پونه مدیا مراجعه می کنید، ما جلسه ای را من باب نیازسنجی با شما برگزار می کنیم. کارشناسان فروش ما در این جلسه سؤالاتی را مطرح می کنند تا به واسطه آن با کسب و کار شما آشنا شوند و نیازهای بازاری را که در آن فعالیت می کنید، درک کنند. چرا این جلسه مهم است؟ زیرا هرآنچه که ما به عنوان طراح سایت شما نیاز داریم بدانیم تا بر اساس آن امکانات سایت شما را طراحی کنیم، در این جلسه مشخص می شود.

نحوه سفارش طراحی سایت

بر اساس نیاز و بودجه شما بهترین پلن طراحی سایت برای شما در نظر گرفته می شود و پروسه طراحی کلید می خورد. نکته مهم در رابطه با سفارش طراحی سایت به پونه مدیا این است که پلن ها و پکیج های پیشنهادی ما را به بعد از تحویل به دقت مطالعه کنید تا با دیدی باز و آگاهانه بتوانیم با هم گفت و گو کنیم. به این صورت، تمام انرژی و زمان ما در جلسه نیازسنجی صرف بررسی پروژه شما می شود و هدف گذاری برایمان راحت تر می شود. نکته دیگری که لازم است بدانید این است که ما در طول مراحل طراحی سایت، شما را در جریان اتفاقات قرار می دهیم تا در مراحل مختلف بتوانید بر اساس سلیقه خود روی برخی جزئیات پروژه اعمال نظر کنید.

البته بهتر است در این روند به ما اعتماد کنید و اجازه دهید که طراحان سایت ما بر اساس تجربه و دانش خود، بهترین گزینه را برای شما آماده کنند. ما هم تمام تلاشمان را می کنیم تا تمامی انتظارات شما را مطابق با سلیقه‌تان در طراحی اعمال کنیم.

نحوه سفارش طراحی سایت چگونه است؟

عوامل تأثیرگذار در یک سایت موفق کم نیستند. از این عوامل می‌توان به زیبایی بصری محیط سایت، سازگاری سایت با موبایل و تبلت، سرعت لود سایت، محتوای مناسب و مرتبط با محصول و خدمات، ایجاد راه‌های ارتباطی با مشتریان، ایجاد درگاه فروش، پشتیبانی و موارد دیگر اشاره کرد. همه این موارد هنگام سفارش طراحی سایت باید به تأیید مشتری و طراح برسد. این یعنی ما به عنوان طراح موظفیم شما را نسبت به این مسائل آگاه کنیم و شما به عنوان کارفرما بهتر است کاملاً روشن و شفاف درباره کسب و کار و سلیقه بصری‌تان حرف بزنید تا بتوانیم به توافقی درست برسیم.
با بررسی نکات فوق می‌توان به اهمیت انتخاب شرکت طراحی سایت پی برد. یک شرکت طراحی سایت معتبر و حرفه‌ای با رعایت اصول و استاندارهای مدرن و به‌روز می‌تواند موفقیت سایت شما را تضمین کند. طراح حرفه‌ای با بررسی نیازها و انتظارات کارفرمایان بهترین گزینه را برای شروع طراحی سایت انتخاب می‌کند و با بهره‌گیری از مهارت و تجربیاتش در نهایت یک سایت با کیفییت به شما تحویل می‌دهد.
شرکت‌های مختلفی در ایران وجود دارند که با قیمت‌ها و تعرفه‌های مختلف امکان سفارش طراحی یک سایت حرفه‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. ابتدا نیازهای خود را بررسی کنید و با هدف و برنامه‌ریزی دقیق طراحی سایت تجاری خود را به طراح حرفه‌ای سفارش دهید.

 

5 از 5