با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: شهرفرش چیذر
  • تاریخ راه اندازی: 1397
  • مشاهده سایت: farshechizar.com

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فرش چیذر

(1397)

این وب سایت با هدف اطلاع آسودگی در خرید فرش برای کاربران و در جهت بهبود سهولت خرید فرش برای شهر فرش چیذرطراحی گردید.

طراحی سایت فرش

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فرش چیذر در تاریخ ... انجام شد که یکی دیگر نمونه کارهای موفق طراحی سایت فرش در شرکت پونه مدیا می باشد. طراحی سایت فروشگاهی فرش چیذر از پایه و با رعایت تمامی قوانین و استانداردهای طراحی فروشگاه اینترنتی و اصول سئو طراحی گردید. طراحی سایت فروشگاهی فرش چیذر دارای تمامی خدمات تخصصی فرش اعم از تضمین اصل بودن کالا، امکانات پرداخت اینترنتی امن، امکان مقایسه محصولات، نمایش گالری، پربازدیدترین محصولات، پرفروش ترین محصولات می باشد.

طراحی سایت فرش چیذر

فرش در خانه های ایرانی از اساسی ترین کالاهای زندگی است که نمای ویژه ای به آن می بخشد. امروز مشغله های کاری زیاد منجر شده تا افراد فرصت زیادی برای گشتن در بازارهای فیزیکی و خرید حضوری را نداشته باشند. طراحی سایت فرش و خرید آنلاین فرش از این رو اهمیت ویژه پیدا کرده است.  طراحی سایت فرش چیذر از جمله نمونه کارهای موفق طراحی سایت پونه مدیا است که بهره گیری از متد روز در کدنویسی توانسته به پرفروشترین سایت های فروش فرش تبدیل شود.

طراح وب سایت فرش

طراحی وب سایت فرش چیذر با بخش بندی و دسته بندی مناسب به گونه ای ارائه گردید که ضمن داشتن گستره وسیعی از تنوع فرش ها اعم از فرش سنتی، موکت، گلیم، تابلو فرش، فرش چرم، فرش دستباف، فرش ماشینی و فرش کودک دستیابی به آنها برای کاربران به سادگی امکان پذیر باشد.

مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی فرش

طراحی سایت فروشگاهی چیذر برای فروش فرش مزایای ویژه ای را برای خریداران فراهم می آورد، از جمله:

  • خرید مستقیم و بدون واسطه
  • خرید به قیمت درب کارخانه بدون متأثر شدن از هزینه های مربوط به مغازه
  • کاهش هزینه های جانبی رفت و آمد و ترافیک
  • ضمانت اصل بودن کالا
  • اماکن مقایسه محصولات به دور از تعصب برند
  • و ...

طراح وب سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت فرش چیذر با بخش بندی و دسته بندی مناسب به گونه ای ارائه گردید که ضمن داشتن گستره وسیعی از تنوع فرش هطراحطراحی وب سایت فروشگاه فرش چیذر طبق نظریه گرافیست تیم از رنگ قرمز، خاکستری و کرم برای طراحی استفاده گردید. کدنویسی فروشگاه فرش چیذر بر اساس آخرین نسخه موجود مدیریت محتوای قوی جوملا بوده که تأثیر بسزایی در سئو این فروشگاه در موتورهای جستجو دارد. پنل مدیریتی این فروشگاه فرش بسیار آسان بوده و براحتی امکان افزودن محصولات و بروز رسانی سایت را دارا می باشد. تیم طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فرش پونه مدیا با تسلط کامل بر بازار فرش، استانداردهای طراحی و اصول سئو آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد.

 
امتیازی ثبت نشده است.
درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.