با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: شهر آهن
  • تاریخ راه اندازی: اردیبهشت 96
  • مشاهده سایت: www.shahrahan.com
طراحی فروشگاه اینترنتی شهر آهن

فاز اول سئو فروشگاه اینترنتی شهرآهن (بهمن1396)

فاز اول سئو سایت فروشگاهی شهرآهن در بهمن سال 1396 کلیک خورد. در این مرحله پونه مدیا با سایتی وردپرسی و از پیش راه اندازی شده مواجه بود. پس از گذشت 6 ماه از این پروژه و با وجود تلاش هایی که روی این سایت صورت گرفت فرایند سئو با شکست مواجه شد و نتیجه ای که مد نظر بود حاصل نشد. بنابراین تدابیر جدیدی برای سئو وب سایت پیش گرفته شد.

طراحی سایت شهرآهن (شهریور 1397)

پس از تحلیل و بررسی علل شکست فرایند سئو سایت شهرآهن، نتیجه بر آن شد که با توجه به عدم توانایی سیستم وردپرسی در تعریف و پیاده سازی آنچه مد نظر تیم سئو پونه مدیا بوده است این سایت فروشگاهی به سیستم فروشگاه اینترنتی آهن پونه مدیا انتقال پیدا کند. پس از انتقال وب سایت شهرآهن فاز دوم سئوی این سایت بصورت همزمان آغاز شد و تمام امکانات مد نظر تیم سئو سایت پونه مدیا روی آن پایه ریزی شد. از جمله امکانات منحصر بفردی که در این وب سایت موجود می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان تغییر قیمت لحظه ای حتی برای تعداد انبوهی محصول

نمایش آرشیو قیمت ها بصورت نمودار برای کسانی که بدنبال تحلیل بازار آهن هستند 

چت آنلاین و ایجاد امکان تعامل با پشتیبانان سایت در لحظه

اخبار لحظه ای بازار آهن

نمایش کارخانجات در صفحه ای مجزا

جستجوی سریع در سایت

برای طراحی این سایت جایگزین کردن المان ها به گونه ای انجام شده است که کاربران به راحتی به بخش مد نظر خود دسترسی پیدا می کنند. همچنین در طراحی و پیاده سازی سایت شهرآهن تمام استاندارد های سئو در نظر گرفته شده است.

فاز دوم سئو فروشگاه اینترنتی شهرآهن (شهریور 1397)

پس از پیاده سازی سایت شهرآهن بر اساس استاندارد های پونه مدیا بلافاصله فاز دوم سئوی سایت شهرآهن صورت گرفت. در این مرحله پس از مدتی نتیجه مطلوب حاصل شد و توانستیم در تعداد زیادی از کلمات کلیدی که مد نظرمان بود جایگاه عالی در موتور جستجو گوگل بدست آوریم. در ادامه تعدادی از این کلمات کلیدی برای شما قرار داده شده است.

ورق
میلگرد
قیمت ورق
قیمت میلگرد
ورق کرکره
ورق گالوانیزه
قیمت ورق سیاه
قیمت ناودانی
قیمت ورق روغنی
قیمت ورق شیروانی
صادرات میلگرد

فاز سوم سئو فروشگاه اینترنتی شهرآهن (بهمن 1397 تا کنون)

پس از دریافت نتیجه مطلوب از سئوی سایت و بنا به درخواست سایت آهن شهرآهن همکاری تیم سئوی پونه مدیا با این سایت ادامه پیدا کرد و اقدامات جدیدی برای بهبود رتبه این سایت صورت گرفت. با توجه به این که سئو فرآیندی است که پایان ندارد و نگهداری و مراقبت از آن در کسب جایگاه های بالاتر و حتی حفظ همان جایگاه کاری دشوار است این مرحله نیز با تدابیر تیم سئو پونه مدیا تاکنون موفق عمل کرده است و پروژه سئو در جریان می باشد.

online stores web design irons city

 
امتیازی ثبت نشده است.
درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.