با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: امرا استیل
  • تاریخ راه اندازی: اردیبهشت 1398
  • مشاهده سایت: http://www.emrasteel.com/en/
طراحی سایت امرا استیل

طراحی سایت امرا استیل

(اردیبهشت 1398)

در طراحی سایت امرا استیل سعی شده است به نیازهای مشتریان توجه شود. در این سایت به معرفی محصولات و خدمات امرا استیل پرداخته شده است. این شرکت در جهت تولید محصولات فولادی از قبیل پروفیل، نبشی، محصولات بلند، محصولات تخت و ماده خام فعالیت می کند. بنابراین یکی از اهداف اصلی ما، طراحی بخش های مختلف مرتبط با محصولات این شرکت بوده است. از ویژگی های بارز طراحی سایت امرا استیل میتوان به امکان گرفتن خروجی پی دی اف کاتالوگ از صفحه هر محصول اشاره کرد. همچنین بخشی به عنوان خدماتی که این شرکت ارائه می دهد، در قسمت بالای سایت به راحتی قابل دسترسی است. به دلیل اینکه مشتریان این محصولات عمدتا علاقه مند به دریافت اخبار مرتبط با آن ها هستند، بخش رویداد ها نیز در سایت قرار داده شد.

پیاده سازی زبان گرجی و زبان ترکی در سایت

(مرداد 1398)

شرکت EMRA STEEL یک شرکت پیشرو در زمینه بورس، توزیع و تجارت فولاد در ارائه خدمات و کیفیت فوق العاده به مشتریان است. با توجه به اینکه شعبه های این شرکت در کشور گرجستان و استانبول نیز وجود داشت، دو زبان گرجی و ترکی در سایت امرا استیل پیاده سازی شد و اینکار در جهت جذب مشتریان گرجی و ترکی انجام شد.

اضافه شدن زبان روسی کاتالوگ محصول امرا استیل

(آذر 1398)

شرکت امرا استیل با داشتن انبارهای بزرگ از محصولات فولادی سفارشات مشتریان را به صورت عمده فروشی و خرده فروشی انجام می دهد. پس از گذشت حدود 4 ماه از طراحی سایت امرا استیل، به دلیل درخواست مدیریت سایت امرا استیل، زبان روسی کاتالوگ محصولات به سایت اضافه شد. این کار در راستای گسترش فروش محصولات فولادی در اروپا و خاورمیانه و آشنایی مشتریان روسی با این شرکت انجام شده است.

امتیازی ثبت نشده است.
درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.