با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: مجموعه آرمانی
  • تاریخ راه اندازی: اسفند 1396
  • مشاهده سایت: www.armani724.com

طراحی فروشگاه اینترنتی آرمانی توسط پونه سال 1396

پروژه طراحی سایت ظروف یکبار مصرف آرمانی در 13 اسفند ماه سال 1396 آغاز شد. از آنجا که مجموعه آرمانی قصد پیوستن به دنیای اینترنت را داشت پس از بررسی های متعدد از بین شرکت های مختلف ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، مجموعه پونه مدیا را انتخاب کرده بود. در نتیجه پس از مذاکرات اولیه، طرح اولیه فروشگاه اینترنتی آرمانی مشخص شد و پروژه آغاز شد. فرایند طراحی سایت فروشگاه ظروف یکبار مصرف آرمانی با دقت بالایی انجام شد و کلیه مواردی که کارفرما بر آن تاکید داشت در طراحی سایت در نظر گرفته شد. در طراحی سایت آرمانی اصل سادگی و کاربرپسند بودن کاملا رعایت شد تا کاربران بتوانند به راحتی از سایت استفاده کنند.

پس از آن طی برگزاری جلساتی با مجموعه آرمانی ورود اطلاعات سایت در اول فروردین 1397 را شروع کردیم. برای فرایند ورود اطلاعات این مجموعه، یک بازه زمانی یک ماهه در نظر گرفته شد. بنابراین تا پایان فروردین 1397 این کار به سرانجام رسید. ورود آرمانی به فضای اینترنت با طراحی اولیه سایت توسط تیم ما انجام گرفت. اما این پایان کار نبود. باید به مباحث ظاهر سایت و پشتیبانی آن نیز پرداخته می شد.

UX در تعامل کاربر با سایت، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند، به طوری که کاربر هنگام استفاده از سایت سر درگم نیست و با احساس آرامش فعالیت های مد نظر خود را در سایت انجام می دهد. به عنوان مثال کاربر هنگام پر کردن یک فرم در سایت به راحتی بین فیلدها حرکت می کند و با یک فرم مبهم سر و کار ندارد. به همین دلیل در نظر گرفتن UX برای کیفیت هر چه بیشتر سایت ضروری است. در نتیجه تیم ما در راستای بالا بردن کیفیت سایت، باید به مباحث UX نیز می پرداخت. به همین دلیل پروژه UX آرمانی را در 3 تیر ماه 1399 ایجاد کردیم و تاریخ هدف آن را 7 مرداد 1399 در نظر گرفتیم.

اما طراحی سایت به تنهایی کاری از پیش نمی برد، به همین دلیل تیم ما برای فروشگاه ظروف یکبار مصرف آرمانی، پشتیبانی کاملی را در نظر گرفت. پشتیبانی یک سایت یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که یک شرکت طراحی سایت باید داشته باشد. هنگامی که یک سایت به مشکل بر می خورد، شرکت طراحی سایت باید بتواند در مدت زمان کوتاهی ایرادات سایت را بر طرف کند. در غیر اینصورت ممکن است کلیه زحماتی که برای سایت کشیده شده است، به هدر رود. بنابراین ما با ارائه پشتیبانی کامل و جامع از سایت، سعی کردیم کار را برای آرمانی آسان تر کنیم. در نتیجه پروژه پشتیبانی آرمانی را در تاریخ 20 اسفند ماه 1398 با مجموعه آرمانی ایجاد کردیم. تیم پشتیبانی ما در صورت بروز هر گونه مشکل یا نقص در بخش های مختلف سایت، سریعا مشکل به وجود آمده را حل می کرد و وجود این پشتیبانی قوی، آرمانی را در انتخاب مجموعه پونه مدیا کاملا آسوده خاطر کرد.

طراحی لوگو لوازم یک بار مصرف آرمانی 724 - کاری از پونه مدیا

لوگوی یک برند یکی از مهم ترین المان های موجود در سایت محسوب می شود. با استفاده از یک لوگوی منحصر به فرد، سایت و محصولات آن کاملا شاخص می شوند. به بیان دیگر لوگوی یک سایت به آن اعتبار و هویت می بخشد. به همین دلیل ما پروژه طراحی لوگو لوازم یک بار مصرف آرمانی را تعریف کردیم. گرافیست های ما یکی از زیباترین لوگوها را برای این پروژه طراحی کردند. لوگوی این مجموعه کاملا گویای زمینه فعالیت آن است و با رنگ سایر المان های سایت همخوانی دارد. همچنین سادگی و ظرافت در طراحی آن به خوبی رعایت شده است.

تولید محتوای محصول ظروف یکبار مصرف آرمانی

همانطور که می دانید طراحی سایت به خودی خود نمی تواند یک کسب و کار را به فروش و سودآوری برساند. بنابراین طراحی سایت زمانی به موفقیت می رسد که با سئو همراه باشد. به عبارت دیگر یک سایت با استفاده از تکنیک های سئو دیده می شود و در نتایج اولیه گوگل ظاهر می شود. به همین دلیل ما بعد از طراحی سایت، فرایند سئو سایت را در تاریخ 20 مرداد 1397 آغاز کردیم و اولین راهکارهای سئو را به کار گرفتیم. از آنجا که سئوی یک سایت مجموعه فعالیت هایی را در بر می گیرد که همگی باید به طور مکرر انجام شوند. به همین دلیل پروژه سئو سایت آرمانی تا 21 ام تیر ماه 1399 مجددا تمدید شد.

در این پروژه کارشناسان سئوی ما، تولید محتوای سایت آرمانی، لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی آن را انجام دادند تا وضعیت رتبه آرمانی در موتور جستجوی گوگل بهبود پیدا کند و در نتایج اولیه گوگل به کاربران نشان داده شود. در همین راستا، فرآیند تولید محتوای وبلاگ و محصولات این سایت به صورت کاملا تخصصی انجام گرفت تا سایت آرمانی حاوی اطلاعات مفیدی برای کاربران باشد. در نهایت انجام این مجموعه کارها توانست فروشگاه اینترنتی ظروف یکبار مصرف آرمانی را به رشد خوبی در گوگل برساند.

همچنین تیم ما به منظور افزایش فروش برند آرمانی تصمیم گرفت فرآیند تبلیغات محصولات آرمانی را نیز در 4 اردیبهشت 1399 آغاز کند. تبلیغات محصول برای هر برندی بسیار راهگشا می باشد. در واقع با تبلیغ محصولات می توان روند بازاریابی اینترنتی یک سایت را انجام داد. باید این نکته را به خاطر داشت که هدف از ورود به دنیای اینترنت، فروش بیشتر محصولات یک برند است و تبلیغات محصول می تواند این هدف را محقق کند. با این کار، مشتریان کلیه محصولات موجود در سایت را می شناسند و خرید بیشتری انجام می دهند.

در نهایت طی قراردادی بین ما و مجموعه آرمانی در تاریخ 19 مرداد 1401 پروژه سئو طلایی آرمانی به منظور بهبود سئو سایت آرمانی ایجاد شد. با استفاده از این پروژه، وب سایت آرمانی رشد بیشتری در گوگل پیدا کرد. این پروژه همچنان ادامه دارد تا اهداف فروشگاه ظروف یکبار مصرف آرمانی به طور کامل محقق شود و در صدر نتایج گوگل باقی بماند.

گالری تصاویر

4.3 از 5
درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.