با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: گروه تولید صنعتی فایف
  • تاریخ راه اندازی: فروردین 1396
  • مشاهده سایت: www.fif-ind.com
طراحی سایت فایف | سئو سایت فایف

طراحی سایت فایف

(فروردین 1396)

طراحی سایت کاتالوگ فایف با هدف ارائه محصولات و کاتالوگ ها انجام شد. برای طراحی این سایت لوگو و برند از طرف مشتری ارائه گردید و طراحی گرافیکی صفحه به صورت تخصصی برای این سایت پیاده سازی شد.
در این سایت جهت دسترسی سریع مخاطبان دانلود کاتالوگ در صفحه اصلی اضافه گردید تا محصولات این شرکت به راحتی در دسترس باشد.
امکان ثبت سفارش، بررسی خدمات و مشاهده محصولات فایف نیز در منو اضافه شد. از حمله محصولات این سایت سازه های فولاد سنگین، سازه های فولاد سبک، سقف کاذب، عرشه فولادی و ... است. مشتریان همچنین قادر به بررسی پروژه های گروه فایف هستند که این دسترسی به آنها از منوی اصلی امکان پذیر است.
از دیگر امکانات سایت فایف امکان دریافت ایمیل، جستجوی محصولات در سایت، نمایش تاریخ، بخش اخبار ، گالری تصاویر، دسترسی به صفحات شبکه های اجتماعی و ... همه برای مشتری ارائه گردید. این سایت در سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی طراحی شده است.

سئو سایت فایف

(خرداد 1399)
پس از طراحی سایت فایف به دلیل رقابت سنگین در سال 1399 فرآیند سئو به تیم متخصص سئو پونه مدیا سپرده شد. این فرآیند بهینه سازی از خرداد 1399 تا خرداد 1400 ادامه خواهد داشت. تیم سئوکار پونه مدیا با توجه به قواعد و دستورالعمل های گوگل سئو این سایت را پیش خواهند برد. در حال حاضر این سایت در بسیاری از کلمات از جمله میلگرد بستر، سقف کاذب آلومینیومی، تایل آلومینیومی، سیم آویز و ... در نتایج برتر جستجو قرار گرفته است.

 

امتیازی ثبت نشده است.
درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.