با ما در ارتباط باشید: 0314566
  • کارفرما: آهن 724
  • تاریخ راه اندازی: دی 99
  • مشاهده سایت: https://www.ahan724.com/
طراحی سایت آهن 724 | سئو سایت آهن 724

رقابت در صنعت آهن و فولاد همیشه چالش‌برانگیز و سخت بوده است. ردپای این رقابت تنگاتنگ حالا در دنیای دیجیتالی و فضای وب هم دیده می‌شود. به همین دلیل طراحی سایت استاندارد و سئو اصولی و حرفه‌ای برای فعالان این صنعت بسیار ضروری است. ما با تلاش‌های بی‌وقفۀ تیم طراحی سایت و سئو پونه مدیا با اتکا بر دانش و تجربۀ 15 ساله در زمینۀ طراحی سایت و سئو سایت‌های آهنی، وبسایت آهن 724 را طراحی و سئو کردیم و توانست در مدت زمان قرارداد، این سایت را در کلمات کلیدی مهم این حوزه به صفحۀ اول گوگل بیاوریم. پشتیبانی سئو از کارهایی است که توسط پونه مدیا انجام می گیرد و این امر باعث می شود سایت شما برای مدت طولانی جایگاه های برتر گوگل را تصاحب کند. 

طراحی سایت آهن 724

آهن 724 شرکت تازه‌کاری نبود، اما فعالیت‌هایش محدود می‌شد به شیوه‌های قدیمی بازاریابی و فروش. طراحی وب سایت آهن 724 از آن‌جا شروع شد که اعضای تیم این شرکت با افت شدید فروش و کاهش نرخ رشد در کسب‌وکارشان مواجه شدند.

تغییر و بازنگری در رفتار -خصوصاً رفتارهای تجاری پول‌ساز- همیشه سخت است. به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها هنوز به طراحی سایت و سئو تن نداده‌اند و باور نمی‌کنند که داشتن یک سایت اینترنتی تا چه اندازه می‌تواند در رشد و رونق تجارت‌شان کمک‌کننده باشد.

اثبات لزوم سایت برای افزایش شرکت‌های آهنی به مدیران آگاه آهن 724 اما کار دشواری نبود. یک سرچ ساده در گوگل می‌توانست نشان دهد که رقبای این شرکت با تمام قدرت در حال بازاریابی دیجیتالی هستند و مسئولان آهن 724 باید به سرعت به این جریان می‌پیوستند.

فاز اول پروژۀ طراحی سایت آهن 724 با بررسی نیازها و توقعات مدیران این مجموعه آغاز شد. حالا ما ایده‌هایی داشتیم که با نیازهای این کسب‌وکار منطبق بود و انتظارات شرکت را هم برآورده می‌کرد. در وهلۀ اول، طراحان گرافیک پونه مدیا وارد عمل شدند و باید با طراحی گرافیکی لوگو شرکت، المان‌های بصری و رنگ سازمانی مرتبط، فاز دوم طراحی سایت آهن 724 را آغاز کردند. همزمان با فاز دوم، فاز سوم کار توسط برنامه‌نویسان پونه مدیا آغاز شد و وب‌سایت آهن 724 رفته‎‌رفته سروشکل درستی را یه خود گرفت.

تمامی امکانات و ویژگی‌های این وب‌سایت بر اساس نیازهای این کسب‌وکار در فضای اینترنت طراحی شده‌اند؛ ویژگی‌هایی مثل نمایش اخبار لحظه‌ای بازار آهن، منوهای دسترس‌پذیر و گویا، به‌روزرسانی قیمت محصولات و لیست قیمت‌ها بر اساس نوسانات لحظه‌ای بازار، ارائۀ نمودارهای به‌روز، مطالب پربازدید، جدیدترین مطالب و ...

سئو سایت آهن 724

طراحی سایت اصولی و سئو دو بال پرواز یک کسب‌وکار در فضای اینترنت هستند. هیچ‌کدام بدون دیگری نمی‌توانند تجارت شما را تکان دهند. این موضوع به ویژه دربارۀ سایت‌های آهنی بسیار صدق می‌کند و دلیل آن هم واضح است: رقابت.

فرض کنید در خیابانی قدم می‌زنید که پر از ساندویچ‌فروشی است. کدام‌یک از این ساندویچ‌فروشی‌ها مشتری بیشتری دارد؟ شما از کدام‌یک از این مغازه‌ها ساندویچ می‌خرید؟ مسلماً شانس بقا با کسی است که ساندویچ بهتری را به مشتری می‌دهد و بهتر از دیگران هم تبلیغ می‌کند.

سئو برای سایت‌های آهنی حکم همین کیفیت و تبلیغ خوب را دارد. اینترنتی مثل همان خیابانی است که پر است از ساندویچ فروشی و برای این‌که در آن به چشم بیایید، باید طراحی سایت حرفه‌ای و سئو را در کنار هم داشته باشید.

پروژۀ سئو آهن 724 با تمرکز بر مزیت نسبی این شرکت، یعنی قیمت لحظه‌ای و مقایسۀ محصولات آهنی کارخانجات مختلف با یکدیگر، آغاز شد و توانستیم در مدت زمان مقرر پروژه، به هدف بزنیم و آهن 724 را برای کلمات مرتبط به رتبه 1 گوگل برسانیم. فرایند پشتیبانی فنی، بهینه‌سازی داخلی، سئو خارجی، تولید و انتشار محتوای رپورتاژ آگهی همچنان برای این پروژه در حال انجام است؛ یک کار گروهی بی‌نقص که به لطف دانش و مهارت متخصصان پونه مدیا و اعتماد و همراهی صبورانۀ مدیران آهن 724 این شرکت بزرگ را به جایگاهی که در شأن آن است، رسانده.

برای اطلاع از خدمات پونه مدیا در حوزه طراحی سایت و سئو در اصفهان، تهران و سایر شهرهای ایران، همین حالا با ما تماس بگیرید. همچنین شرح خدمات سئو پونه مدیا را می توانید در مقاله درج شده مطالعه کنید.

5 از 5
درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و یا نوبت مشاوره اطلاعات زیر را تکمیل کنید
لطفا شماره تماس خود را صحیح وارد نمایید

سیستم شما را به عنوان ربات تشخیص داده است. لطفا یک مرتبه صفحه را بروزرسانی (Refresh) کنید و دوباره تلاش کنید.