با ما در ارتباط باشید: 0314566
شرایط ثبت دامنه .it

سوندهای مجاز و معتبر در واقع پسوندهایی می باشند که توسط کمیته مخصوص تایید و تصویب پسوندها یعنی ICANN تایید شده باشند. این پسوندها از نظر فنی Top Level Domain یا به اختصار TLD اطلاق می گردند. نمونه ای از پسوند های متداول com، org، ir، net و… می باشند.

 دامنه های بین المللی کشورهای جهان( ccTLDs ) از جمله دامنه های دو حرفی میباشند. برای مثال کشور آمریکا از دامنه US ، روسیه از دامنه RU و ایران از دامنه IR استفاده می کنند.

هر کدام از این دامنه با توجه به کشور انتخابی جهت ثبت دارای یکسری شرایط خاص جهت ثبت میباشند که دامه با پیسود it هم جز این دسته از دامنه ها می باشد و نشان کشور ایتالیا Italy بوده و در ادامه این مقاله به بررسی شرایط ثبت دامنه .it با توجه به ثبت حقیقی و حقوقی پرداخته می شود.

شرایط ثبت دامنه .it

شرایط ثبت دامنه .it

ثبت دامنه با پسوند it. تنها برای شرکت ها و سازمانهایی که هم در اتحادیه اروپا به ثبت رسیده اند و هم مکان استقرار آنها در اتحادیه اروپا باشد قابل انجام است. چنانچه دامنه برای شخص حقیقی به ثبت برسد، آن شخص بایستی ساکن یکی از کشورهای اتحادیه اروپا بوده و دارای هویت شهروندی آن کشور باشد. سازمان هایی که با این پسوند به ثبت می رسند بایستی مبلغ مالیات بر ارزش افزوده معتبر برای ثبت کننده را ارائه دهند و حتما لازم است نام سازمان نیز در اطلاعات شما درج شود.

همچنین لازم است جهت ثبت دامنه .it گزینه های زیر را مطابق با اطلاعات معتبر خود، از طریق تیکت به مرکز واحد ثبت دامنه ارسال بفرمایید تا اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد:

1- Entity type: 

  • For a natural person, choose option (برای یک فرد حقیقی)
  • For Italian based organizations please choose the one of the applicable options from (برای سازمان های ایتالیایی)
  • For EU based organizations outside Italy select option (برای سازمان اتحادیه اروپا در خارج از ایتالیا)

2- Identification number:

  • natural persons Italian and EU based;
 add the fiscal number of the person at the fiscal number entry. (برای افراد ایتالیلایی و افراد در اتحادیه اروپا)
  • Italian based organizations;
 add the Italian VAT number (codice fiscale) at the fiscal number entry.(برای سازمان های ایتالیایی)
  • foreign companies/organizations (EU based);
 add the VAT number at the fiscal number entry. (برای سازمان های اتحادیه اروپا)

3- Nationality:

For organizations the nationality must match the country.
Either the contact's country or the nationality should be within the European Economic Area, the Vatican City, the Republic of San Marino or the Swiss Confederation.

 با توجه به قوانین رجیستری پیرامون ثبت دامنه با پسوند it. در صورت بروز هرگونه اشتباه در وارد کردن اطلاعات، مسئولیت کلیه عواقب ناشی از آن به عهده شما خواهد بود. در نتیجه در ارسال اطلاعات مربوطه کمال دقت را داشته باشید.

امتیازی ثبت نشده است.