با ما در ارتباط باشید: 0314566
آموزش سئوی وردپرس از طریق محتوای بهینه

سئوی سایت پارامترهای زیادی دارد. ولی با توجه به درخواست شما برای آموزش سئوی وردپرس از طریق محتوای بهینه تصمیم گرفتیم که برای شما کاربران وردپرس چگونگی ساخت محتوای بهینه را توضیح بدیم . همانطور که در مطالب قبل خواندید و با پارامترهای سئوی سایت وردپرس آشنا شدید . از مهم ترین پارامترهای تاثیر گذار در سئو محتوای عالی و خوب است بنابراین تصمیم گرفتیم که یه آموزش سئوی وردپرس از طریق محتوای بهینه برای شما تهیه کنیم.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

سئو محتوا چیست؟ | محتوای سئو شده چیست؟

آموزش سئوی وردپرس از طریق محتوای بهینه 

آنچه که شما در یک مطلب یاد خواهید گرفت شامل موارد زیر است. 

چگونه بهترین موضوع را برای محتوای سایت وردپرس خود انتخاب کنیم ؟

چگونه در کلمات با رقابت بالا پیروز باشیم ؟

نکاتی که در سئوی وردپرس از طریق محتوا باید رعایت کرد چیست ؟

چگونه بهترین موضوع را برای محتوای سایت وردپرس خود انتخاب کنیم 

َشاید یکی از بهترین اقدامات برای برندینگ کسب و کار ها و سایت ها حضور در صفحه اول گوگل باشد. ولی با یک سایت تازه تاسیس و یا حتی بدون استراتژی محتوا می توان به رتبه اول گوگل دست یافت؟ مطمئنا که پاسخ خیر است ولی ناامید نشوید در این مطلب یاد خواهید گرفت که چگونه بهترین موضوع محتوا سایت وردپرس را انتخاب کنید. توصیه پونه مدیا به شما این است که از کلمات کلیدی با رقابت بالا کار خود را شروع نکنید و از کلمات با رقابت کم شروع کنید دلیل این کار برای انتخاب موضوع محتوای وردپرس این است که شانس برنده شدن شما در آن کلمه کلیدی و رقابتی  کسب و کار خود در گام اول تقریبا نزدیک به صفر است . کاری که باید انجام دهید کلمه کلیدی خود را در گوگل سرچ کنید گوگل همواره علاوه بر سرچی که شما انجام داده اید در پایین صفحه سرچ هایی را نشان می دهد که دیگران علاوه بر این یا همراه با این کلمه سرچ کرده اند را نشان می دهد سعس کنید به ازای تمام پیشنهادهای ارائه شده در سایت خود محتوا داشته باشید که روی آن محتوا تاکید کرده باشد بنابراین شما سلسه مراتبی از پست ها را خواهید داشت که تکمیل کننده کلمه اصلی شما است بنابراین رسیدن به هدف بعد از این استراتژی محتوا کاملا موفق خواهید بود البته نکات زیر را نیز رعایت کنید.

بهترین طول محتوا چقدر است ؟

بعد از انتخاب موضوع ها به روشی که در بالا گفته شده بدون شک مطمئن باشید که مطلب تولید شده بازدید کننده داره زیرا خود گوگل با آنالیز جست وجوهای کاربران این نتایج را به شما نشان می دهد .بعد از پیدا کردن موضوع باید به طول محتوای بهینه سایت وردپرس خوب توجه کنید . طول محتوای بهینه نباید کمتر از 200 الی 300 لغت باشد. سعی کنید جذاب بنویسید.

چگونه در کلمات با رقابت بالا پیروز باشیم ؟

همانطور که در بالا گفته شد سعی نکنید از کلمات با رقابت بالا شروع کنید. کار خود را با کلمات با رقابت پایین آغاز کنید از دیدگاه گوگل کاربر با کاربر هیچ تفاوتی ندارد مهم این است که بتوانند کاربران به هدف خود برسند بنابراین اگر متن جذابی تولید کرده باشید گوگل سایت شما را در صفحه اول برای آن کلمه که غیر رقابتی است را نشان می دهد و کاربر با مشاهده و خواندن آن به طور کامل به معنی اعطای یک امتیاز مثبت برای سئو سایت شما است.و بدون تلاش زیادی تعدادی کاربر برای سایت خود خریده اید. پس همواره توجه کنید که سئو کار ها از کلمات بدون رقابت استفاده نمی کنند واین برای شما یک امتیاز محسوب می شود.

در ادامه اطلاعات ریز و با ذکر جزئیات برای سئوی وردپرس از طریق محتوای بهینه ارائه خواهیم کرد.

سئوی وردپرس از طریق محتوای بهینه 

بعد از خواندن مطالب بالا امیدوارم که دیدگاه شما کمی در مورد سئو وردپرس تغییر کرده باشد. محتوا فقط به مطالب درون پست شما اشاره نمی کند بلکه از دیدگاه پونه مدیا متا تگ ها و تایتل صفحه و دیگر پارامترها نیز جزو سئو محتوا وردپرس است. 

* برای پست ها و محتوای خود حتما از عکس استفاده کنید. سعی کنید نام عکس مربوط با  عنوان پست باشد.

* توجه خاصی به alt عکس داشته باشید.

* طول محتوای مناسب داشته باشید متن های کمتر از 300 کلمه ، حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

* متن باید یک تگ h1  داشته باشد . از کلماتی در این تگ استفاده کنید که مناسب است . از h2 براي كلمه مهم بعدی استفاده کنید. سهی کنید از تمام این تگ ها در متن استفاده کنید

* متون خود را به صورت سوال و جوب بنویسید مطمئن باشید که بهتر نتیجه میگیرید.

* در متن خود از کلمات هم معنی با عبارت کلیدیتون استفاده کنید.

* سعی کنید کلمات کلیدی هر پست را در 120 کاراکتر متن بنویسید و حداقل 4 بار آن را در طول متن تکرار کنید.

* از نوشته های مخفی شده استفاده نکنید . تا دچار پنالتی نشوید.
* کلمه کلیدی خود را در عنوان صفحه وارد کنید تاثیر بسزایی دارد.

* روزانه حداقل دو پست مفید منتشر کنید اگر فرصت رسیدن تا هدف شما کوتاه است تعداد محتوای بهینه وردپرس خود را بیشتر کنید.

* هر از چند گاهی محتویات خود را بهبود دهید ولی اهداف صفحات را عوض نکنید.

* در طول متن خود از عبارات انگلیسی  کلمه هدف خود  استفاده کنید.

 اگر کار سئوی وردپرس از طریق محتوای بهینه برای شما سخت است میتوانید از افزونه های سئو وردپرس (SEO Post Content) استفاده کنید.

 

امتیازی ثبت نشده است.