با ما در ارتباط باشید: 0314566
روش های نوین تبلیغات اینترنتی

روش های نوین تبلیغات اینترنتی شامل ابزاری هستند که با استفاده از آن ها می توان سرعت رشد وب سایت را بالا برد. بیل گیتس در رابطه با تبلیغات اینترنتی می گوید:" اگر بخشی از کسب‌وکار شما از طریق اینترنت فعالیت نمی‌کند به معنی آن است که آن کسب‌وکار تا چند سال آینده اصلاً وجود نخواهد داشت." اما نکته ای که توجه به آن امری مهم محسوب می شود این است که صرفا حضور در اینترنت برای موفقیت کسب و کار کافی نمی باشد. لازم است تا با دنبال کردن روش های نوین تبلیغات اینترنتی نام برند و شرکت خود را در ذهن کاربران ماندگار کنید. در این مطلب به معرفی شیوه های نوین تبلیغات که امروزه افراد زیادی از آن ها در جهت بهبود جایگاه وب سایت خود استفاده می کنند می پردازیم.


تبلیغات اینترنتی چیست


تبلیغات اینترنتی چیست؟ شاید این یکی از اولین سوالاتی باشد که در هنگام مطالعه این محتوا برای شما بوجود بیاید. پونه مدیا به سوال شما پاسخ داده است. تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال برای ارسال تبلیغات وب سایت در محیط وب گفته می شود. تبلیغات اینترنتی برای اولین بار در سال 1994 و به صورت تبلیغات بنری در یکی از وب سایت های خارجی صورت گرفت و زمانی نگذشت که طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. به عبارتی نمایش برند و علائم تجاری یک کسب و کار و تصاویر تبلیغاتی وب سایت در سایت های پربیننده اینترنت به منظور تحقق اهداف تبلیغات، تبلیغات اینترنتی گفته می شود.

تبلیغات اینترنتی چیست
انواع روش های تبلیغات اینترنتی


انواع روش های تبلیغات اینترنتی برای برند سازی کسب و کار شما وجود دارد. روش های تبلیغاتی که نیازمند صرف هزینه هستند و روش های تبیلغاتی که رایگان هستند و بصورت رایگان می توانید از آن ها استفاده کنید که در این مطلب هم به آن اشاره شد. اما از جمله روش های تبلیغاتی اینترنتی که نیازمند صرف هزینه هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• تبلیغات برای نصب اپلیکیشن
• دیجیتال ساینیج
• تبلیغات ریمارکتینگ
• تبلیغات بنری (تبلیغات نمایشی)
• لینک باکس
این ها روش های تبلیغات اینترنتی هستند که می توانید با پرداخت هزینه برای وب سایت خود تبلیغ کنید و لذت و تاثیر برند شدن کسب و کارتان را تجربه کنید.

انواع روش های تبلیغات اینترنتی
17 شیوه تبلیغ رایگان برای کسب و کار


صاحبان کسب و کارهای کوچک با درآمد محدود، نمی توانند برای آگهی بازرگانی 30 ثانیه ای یا کمپین های بازاریابی، مقادیر زیادی هزینه کنند. علاوه بر این، کم بودن بودجه نسبت به کارکنان نیز یکی دیگر از . با این حال، شیوه ها و استراتژی های زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها میتوان به صورت رایگان برای یک کسب و کار تبلیغ کرد. فقط کافی است که هزینه های اضافی حذف شده و بودجه به کارهای مهمتر و بلند مدت تر اختصاص داده شود.
شیوه های تبلیغ رایگان
1. استفاده از Google My Bussiness برای بهبود جستجوی محلی یا لوکال
2. بررسی Yext( شرکت تکنولوژی که در حوزه مدیریت برند آنلاین فعالیت دارد)
3. نوشتن پست میهمان برای دیگر وبلاگ ها
4. پاسخ دادن به سوالات Quora (وب سایت سوال و جواب)
5. پست گذاشتن در لینکد این
6. پیشنهاد برای مصاحبه در مورد پادکست های کسب و کار
7. تبلیغ وب سایت با امضای ایمیل
8. ارسال خبرنامه های ایمیلی
9. شرکت در برخی رویدادهای حضوری
10. صحبت کردن در مورد یک رویداد
11. ایجاد یک محصول و یا رقابت جدید
12. تهیه بروشور
13. ضبط ویدئو یوتیوب
14. مشارکت کردن
15. نوشتن پست در رسانه های اجتماعی
16. امتحان کردن عکس و ویدئو
17. تشویق مشتریان به بازدید آنلاین از سایت
در ادامه، هر کدام از موارد بالا را به صورت مختصر توضیح می دهیم:
1. استفاده از Google My Bussiness برای بهبود جستجوی محلی
Google My Bussiness، یکی از شیوه های کارآمد برای تبلیغ رایگان کسب و کار است و به شرکت ها امکان میدهد تا حضورشان را در Google Serach و Google Map مدیریت کنند. علاوه بر این، این ابزار می تواند رتبه کسب و کارتان را در نتایج جستجو بهبود دهد.
بالا بودن رتبه از این جهت اهمیت دارد که نشان دهنده قانونی و مرتبط بودن شرکت است. همچنین، بالا بودن رتبه شرکت موجب می شود تا مشتریان به شما توجه بیشتری داشته باشند و داشتن تسهیلات نیز در دنیای امروز، بسیار اهمیت دارد.

2. بررسیYext
کسب و کارهایی که در شرکت های آنلاین بیشتری ثبت شده باشند، شانس بیشتری برای دیده شدن در نتایج جستجو دارند و مشتریان احتمالی نیز آنها را راحت تر پیدا می کنند. این کسب و کارها می توانند برای اطمینان از سئو خود، جرئیات لیست شان در وب سایت ها و فهرست های آنلاین را مطابقت دهند.
به عنوان مثال، هنگامی که کسب و کاری شماره تلفن جدید را لیست کرده و Yelp (سایت خدمات راهنمای کسب و کار) شماره جدید را جایگزین نکرده باشد، این عدم تطابق به سئو آسیب وارد می کند. بنابراین، کسب و کارها باید جزئیات شرکت خود را به گونه ای لیست کنند که Yext بتواند آنها را به راحتی در وب بیابد.

3. نوشتن پست میهمان برای دیگر وبلاگ ها
نوشتن پست میهمان برای وبلاگ ها مزیت های زیادی دارد. صاحبان کسب و کار میتوانند از این طریق با مخاطبان آن وبلاگ ارتباط برقرار کرده و خود را به عنوان فردی پیشرو در آن صنعت معرفی کنند. علاوه بر این، نوشتن این گونه پست ها، موجب تسلط بر مخاطبان شده و گاهی تاثیر آن بیشتر از نوشتن پست در وبلاگ شخصی است. علاوه بر این، نویسنده پست میتواند برخی از مطالب را به وب سایت خود لینک داده و رتبه وب سایتش را در نتایج جستجو افزایش دهد.

شیوه های نوین تبلیغات با نوشتن پست میهمان برای دیگر وبلاگ ها
4. پاسخ دادن به سوالات Quora (وب سایت سوال و جواب)
محتوا یا سوال نوشتن برای Quora موجب می شود تا مخاطبان زیادی به این سایت جذب شوند. بر اساس گزارش TechCrunch، برخی از شرکت کننده های فعال Quora ماهیانه بیش از 30 هزار مرتبه مورد بازدید قرار میگیرند. این روش نه تنها به حجم مخاطبان افزوده بلکه کسب و کار میتواند از دیدگاه مشتریان به سوالات مستقیم پاسخ دهد. در نتیجه، صاحبان کسب و کار میتوانند با مدیران رده بالا ارتباط برقرار کرده و خود را به عنوان کارشناس در آن صنعت مطرح کنند.

5. پست گذاشتن در لینکد این
مدیران انواع کسب و کار می توانند در لینکد این با افراد حرفه ای آشنا شوند به همین دلیل، این محیط برای به اشتراک گذاشتن محتوای کسب و کار بسیار ایده آل است. همچنین، این فضا به مدیران فرصت میدهد تا تخصص خود را اثبات کنند. در واقع، هنگامی که اعضای لینکد این پست های تان را خوانده و با دیگر افراد حرفه ای به اشتراک میگذارند، در حال تبلیغ رایگان برای کسب و کارتان هستند. با توجه به اینکه تقریبا نیمی از ترافیک رسانه های اجتماعی متعلق به سایت شرکت های B2B(کسب و کاری که بین شرکت ها انجام میشود تا شرکت و افراد) از لینکد این هستند بنابراین، نباید فرصت انتشار و تبلیغ محتوا در لینکد این را از دست داد.

6. پیشنهاد برای مصاحبه در مورد پادکست های کسب و کار
کسب و کار ها باید از سیستم های تبلیغاتی متنوع استفاده کنند تا بتوانند مخاطبان طرفدار محتوای سایت خود را شناسایی نمایند. گاهی برخی از مخاطبان بیشتر به گوش دادن به پادکست علاقمند هستند تا خواندن مقاله پس نیاز این قشر از مخاطبان نیز باید برآورده شود.

7. تبلیغ وب سایت با امضای ایمیل
علی رغم همه مزیت های ایمیل، نباید از پتانسیل تبلیغاتی امضای ایمیل غافل شد. کسب و کارها میتوانند با استفاده از این امضا، برای فروش، رقابت، وقایع و حتی پست های جدید وبلاگی تبلیغ کنند. علاوه بر این، این شرکت ها میتوانند در پروفایل فیسبوک، توییتر و اینستا گرام خود، لینکی را به وب سایت کسب کار شان اضافه کنند.

8. ارسال خبرنامه های ایمیلی
خبرنامه های ایمیلی برای تبلیغ محتوا، به اشتراک گذاشتن خبرهای مرتبط با کسب و کار و ایجاد ارتباط عمیق تر با مشتریان فعلی و قدیمی کاربرد دارند. البته، ابزارهای متعددی برای طراحی، فرستادن و بهینه سازی خبرنامه وجود دارد. قابل ذکر است که باید برای نشر این خبرنامه ها سرمایه گذاری کرد و در صورتی که اینکار به موقع انجام شود، میتوان محتوا را با مدیران و مشتریان احتمالی به اشتراک گذاشت و برند جامعی را برای اطلاع رسانی ایجاد کرد.

روش نوین تبلیعاتی ارسال خبرنامه های ایمیلی
9. شرکت در برخی رویدادهای حضوری
ارتباط برقرار کردن با افراد حرفه ای برخی از صنایع، فرصتی در اختیار شرکت ها میگذارد تا بتوانند با مشتری های احتمالی خود در مکان های مورد علاقه شان دیدار کرده و در مورد کسب و کار بحث کنند. علاوه بر این، انتخاب موضوع مناسب برای این رویدادها موجب میشود تا از ملاقات مدیران رده بالا اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال، در رویداد "بهترین استارت آپ های 2018 "، قطعا افرادی که که به این موضوع علاقمند هستند شرکت می کنند.

10. صحبت کردن در مورد یک رویداد
همه شرکت ها میتوانند برای تبلیغ کسب و کار خود، در مورد موضوعی مرتبط با صنعت شان صحبت کرده و تجربه و دانش خود را نشان دهند. علاوه بر این، مدیران می توانند به این روش توجه دیگر کسب و کارها و مدیران را جذب کرده و میزان شناخت و آگاهی از برند شان را افزایش دهند. نکته مهم دیگر اینکه، مدیران با این شیوه اثبات می کنند که کسب و کارشان میتواند با چالش های مصرف کننده مقابله کند. مدیران این عرصه میتوانند برای شروع، برای موضوعات مورد علاقه مخاطبان ایده پردازی کرده و آنها را در مجمع های تجاری بیان کنند.

11. ایجاد یک محصول و یا رقابت جدید
ساخت و ایجاد محصولات جدید میتواند بازدیدکنندگان جدید را به بررسی و بازدید از کانال یا وب سایت تان تشویق و تحریک کند. علاوه بر این، ارائه محصولاتی مانند تی شرت یا ماگ میتواند به گسترش برند کمک شایانی بکند.

12. تهیه بروشور
یکی از روش های منحصر به فرد بازاریابی این است که بروشور محصولات را در کتابخانه های محلی و کافی شاپ هایی که افراد اوقات فراغت خود را در آن میگذرانند پخش کنید. این بروشورها با استفاده از پاور پوینت ساخته میشوند و باید با توجه به صنعت به گونه ای طراحی شوند که به دست مشتریان خاص و ایده آل برسند.

13. ضبط ویدئو یوتیوب
یوتیوب، میلیون ها کاربر فعال داشته که هر کدام به موضوعات خاصی علاقمند هستند. علاوه بر این، بسیاری از نویسندگان سایت ها و تصمیم گیرندگان، پیش از نوشتن محتوا، این ویدئو ها را می بینند. بنابراین، ضبط یک ویدئو در یوتیوب میتواند به فروش برند و توسعه آن کمک کرده و آنها را به دنبال کردن وب سایت تان تشویق کند.

14. مشارکت کردن
مشارکت در کسب و کار، موجب میشود تا مدیران بتوانند خدمات مکملی را به مشتریان ارایه دهند. به عنوان مثال، یک شرکت طراحی وب و نمایندگی کپی رایت میتوانند با هم مشارکت کرده و همزمان هر دو خدمات را به مشتری ارایه دهند. این موضوع، موجب رضایت مشتریان شده و فرصت استثنایی را برای تبلیغ کسب و کار توسط هر دو شریک فراهم میکند.

15. نوشتن پست در رسانه های اجتماعی
در حال حاضر، رسانه های اجتماعی تعیین کننده اکثر استراتژی های بازاریابی هستند. خوشبختانه اکثر سیستم های رسانه های اجتماعی برای کسب و کارها رایگان بوده و شرکت ها میتوانند از آنها برای تبلیغات بهره ببرند. نکته مهم این است که کسب و کارها باید سیستمی که برای مخاطبانشان مناسب است را انتخاب کرده و با استفاده از آن، عکس، فیلم و... شرکت خود را به اشتراک بگذارند. غالبا، اکثر کسب و کارها از فیسبوک، توییتر و لینکد این برای توسعه و تبلیغ کار خود کمک میگیرند.
شیوه های نوین تبلیغات نوشتن پست در رسانه های اجتماعی 16. امتحان کردن عکس و ویدئو 
فیسبوک، توییتر و لینکد این جزیی از سیستم های تبلیغاتی بوده و ویژگی پخش فیلم زنده و استوری آنها بسیار کاربردی است. با این حال، نباید از مزیت های اینستاگرام یا پین ترست برای نشان دادن محصولات و بازاریابی آنها چشم پوشی کرد. در محیط اینستاگرام یا پین ترست، میتوان بیننده را با هشتگ گذاشتن و نوشتن کپشن، تشویق کرد تا پست را به اشتراک بگذارد.

17. تشویق مشتریان به بازدید آنلاین از سایت
تبلیغ شفاهی، بهترین شیوه برای معرفی یک محصول است زیرا، مشتریان به نظرات مشتریان دیگر اعتماد می کنند. علاوه بر این، میتوان مشتریان راضی را تشویق کرد تا تجربیات و دیدگاه خود را در مورد یک محصول در سایت هایی مانند گوکل و فیسبوک بنویسند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

تبلیغات رایگان در گوگل


شرکت هایی که قصد دارند برای محصولات خود به صورت رایگان تبلیغ کنند، میتوانند در Google My Bussiness صفحه ای بسازند. اقدامات بعدی که باید برای ساخت این پیج انجام داد به شرح زیر هستند :
• ایجاد اکانت Google My Bussiness
ابتدا برای کسب و کار خود یک اکانت Google My Bussiness ساخته و آن را در Google My Bussiness ثبت کنید. در این اکانت باید، نام کسب و کار، محل تحویل خدمات و یا کالا و مسافت و محل زندگی مخاطب نوشته شود.
• بهینه کردن صفحه کسب و کار
در مرحله بهینه سازی صفحه باید اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن، آدرس ایمیل، وب سایت، عکس کسب و کار و محصولات، شرح دقیق نوع کسب و کار، اطلاعات قیمت و منو و سال تاسیس شرکت را وارد کنید. این اطلاعات کمک میکند تا گوگل بتواند بهترین گزینه را به کاربران محلی معرفی کند.
• تایید و پشتیبانی از کسب و کار
بعد از تکمیل پروفایل، باید قانونی و واقعی بودن کسب و کارتان را با وارد کردن اطلاعاتی مانند ایمیل، کد پستی و تلفن تایید نمایید. در آخر، باید از استراتژی های رایگان سئو برای بهبود رتبه سایت کمک گرفت.

تبلیغات رایگان

 

آموزش تبلیغات اینترنتی


آموزش تبلیغات اینترنتی زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که شما از تاثیری که تبلیغات اینترنتی در کسب و کار شما دارد آگاهی داشته باشید. تبلیغات درست و هدفمند برای رشد هر کسب و کاری لازم و ضروری می باشد.برای این کار ابزار پولی نیز وجود دارد اما نیازمند صرف هزینه های زیاد است. بنابراین برای شروع می توانید از ابزار رایگان استفاده کنید.17 شیوه تبلیغ رایگان برای کسب و کار وجود دارد که مفصلا درباره آن ها توضیح داده شده است. شما می توانید این موارد را مطالعه کنید و از آن ها در استراتژی تبلیغات اینترنتی خود استفاده کنید.


استراتژی تبلیغات اینترنتی


استراتژی تبلیغات اینترنتی یکی از ضروریاتی است که می تواند موجب پیشرفت و یا تنزل یک وب سایت شود. هر کسب و کار کوچکی پس از طراحی باید شروع به فعالیت کند. داشتن یک استراتژی قوی برای کسب و کار امری حیاتی برای بازاریابی محصول و یا نحوه ارائه خدمات می باشد. هدف اصلی تبلیغات و بازاریابی معرفی کسب و کار به مشتریان وعلاقمندان خود می باشد. این امر آن چنان مهم است که می تواند ضامن بقای کسب و کار شما باشد.

نتیجه گیری

بکارگیری روش های نوین تبلیغات اینترنی می تواند به شما در جهت گسترش برندتان کمک کند. با شکل گیری برند شما می بایست از ظرفیت رسانه های اجتماعی، تبلیغات و سایت ها در جهت رسیدن به این هدف کمک بگیرید. همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید که تبلیغات در مکان های پر ترافیک می تواند بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند. بنابراین از ابزاری که در اختیار شما قرار داده شده است نهایت استفاده را ببرید.

امتیازی ثبت نشده است.