با ما در ارتباط باشید: 0314566
چرا نباید اسم خود را در گوگل سرچ کنیم

برای پاسخ دادن به این سوال که "چرا نباید اسم خود را در گوگل سرچ کنیم" باید ابتدا اطلاعات جانبی را در اختیار شما قرار دهیم که به درک بهتر این موضوع کمک خواهد کرد.

در سال گذشته آمار به دست آمده نشان دهنده این است که حداقل 2 تریلیون جستجو با استفاده از گوگل انجام شده است. شاید شما برای این که ببینید جایگاه کسب و کارتان در رده بندی نتایج گوگل کجاست یا این که آیا تبلیغات گوگل (گوگل ادوردز) خریداری شده فعال است یا خیر؟ شاید هم فقط دوست دارید ببینید که با جستجوی نامتان در گوگل به چه نتایجی میرسید. در ادامه این مطلب از پونه مدیا ما قصد داریم تجربیات متخصصان و نتیجه مطالعاتی که در این خصوص انجام داده ایم را در اختیار شما قرار دهیم.
نکته مهمی که باید قبل از پرداختن به بحث کسب و کارهای دیجیتال با شما در میان بگذاریم این است که جستجوی کردن نام خودتان هیچ مشکلی برای شما بوجود نخواهد آورد، البته مادامی که اطلاعات عجیب و غریبی در خصوص شما در سایت های مختلف پخش نشده باشد. به عنوان مثال اگر من اسم (نویسنده این مقاله) خودم را در گوگل جستجو کنم، نتیجه خاصی در پی نخواهد داشت و در نهایت خوش شانسی یک لینک از شبکه‌های اجتماعی که به من مربوط است پدیدار می شود که این موضوع تقریبا هیچ  ضرر یا سودی را برای من به دنبال نخواهد داشت. به همین دلیل نکاتی که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد مربوط به کسب و کارهایی اینترنتی است که قصد دارند در صفحه نتایج گوگل ظاهر شوند.

 

هیچوقت اسمتان را در گوگل سرچ نکنید

هیچوقت اسمتان را در گوگل سرچ نکنید و در نظر داشته باشید که منظور ما اسم کسب و کارتان و مهم تر از آن کلمات کلیدی است که بر روی آنها تمرکز کرده و برای نشان دادن سایت خود در این کلمات کلیدی از تبلیغات گوگل نیز استفاده کرده اید.

گوگل مدتی پیش به صورت مستقیم اعلام کرده است که: "اگر شما به صورت مرتب کلمه کلیدی که منجر به نمایش تبلیغات گوگل شود را جستجو کنید، ولی در نتایج جستجو روی آن هیچ کلیکی انجام ندهید؛ بعد از مدتی سیستم گوگل تشخیص می دهد که جستجو کنندگان به این نتیجه علاقمند نیستند و به همین دلیل ممکن است که صفحه مورد نظر شما در صفحه نتایج جستجو نمایش داده نشود" دقیقا به همین دلیل است که به استفاده کنندگان از خدمات خود توصیه میکنیم که به هیچ  عنوان نام کسب و کار یا کلمات کلیدی که بر روی آنها تمرکز شده و برای تبلیغات گوگل در خصوص آن کلمات سرمایه گذاری شده را در گوگل جستجو نکنند و در صورتی به دنبال بررسی و آنالیز نتایج هستند از شرکت ارائه دهنده خدمات خود مشاوره بگیرند.

اسم خود را در گوگل سرچ نکنید

چرا نباید اسممان را در گوگل سرچ کنیم

چرا نباید اسممان را در گوگل سرچ کنیم سوالی بود که پاسخش را در اختیار شما قرار دادیم. در این مرحله میخواهیم این موضوع بسیار مهم را به شما یادآوری کنیم که حتما به کارکنان شرکت خود اعلام کنید که از جستجو کردن نام شرکت (یا کلمات کلیدی خاصی که برای تبلیغات گوگل از آنها استفاده کرده اید) را در گوگل جستجو نکنند. در نظر داشته باشید که این افراد حتی اگر نام شرکت شما را جستجو کنند و بر روی لینک نمایش داده شده مربوط به شما کلیک نکنند، به مشکل بر خواهید خورد؛ چرا که کلیک نکردن آنها باعث کاهش CTR صفحه یا سایت شما در صفحه نتایج گوگل می شود. مورد بعدی که در مورد تبلیغات گوگل باید بدانید این است که اگر کلمات کلیدی خود را سرچ کردید و به نتایج سبز رنگ با علامت (AD) برخوردید با کلیک کردن روی آن هیچ کار مفیدی انجام نداده اید، شما با این کار در اصل بودجه ای که برای تبلیغات گوگل در نظر گرفته بوده‌اید را هدر دادید.

4.7 از 5
1 سال قبل
نظر
سلام خسته نباشید خوب بود
نمایش بیشتر
28 از 36 نفر این نظر را مفید دانسته اند
3 سال قبل
نظر
سلام
چطور میتونم اسم و عکس و فیلمهای خودم رو در گوگل بذارم؟
ینی وقتی کسی توی گوگل اسم منو بزنه فیلمها و عکسهای من بیاد بالا
ممنون میشم راهنماییم کنین
نمایش بیشتر
128 از 221 نفر این نظر را مفید دانسته اند
4 سال قبل
نظر
دوست عزیز همانطور که در این مقاله مطرح شد، جستجو نام شما در گوگل و کلیک بر روی آن برای سئو سایت شما بسیار هم مفید است و این تصور که نباید اسممان را در گوگل سرچ کنیم تصور نادرستی است که در بین افراد ایجاد شده است
نمایش بیشتر
61 از 87 نفر این نظر را مفید دانسته اند
  • اوا 3 سال قبل
    اسمت چیه مشی
  • آوا 3 سال قبل
    جان مادرت اینجا بگو????
4 سال قبل
نظر
اگر نام خود را جستجو کرده و کلیک کنیم چطور؟
نمایش بیشتر
87 از 122 نفر این نظر را مفید دانسته اند
  • الینا 2 سال قبل
    سلام چطوری میتونم توی گوگل چیز بزارم