با ما در ارتباط باشید: 0314566
سئو سایت املاک | بهینه سازی وب سایت خرید و فروش املاک

در شهرهای بزرگ، مشاوره املاک شغلی بسیار رقابتی محسوب می شود؛ در مناطق مهم یک شهر بزرگ، تبلیغات برای جذب مشتری توسط یک مشاور املاک بسیار اهمیت دارد و اگر مشتریان خریدار خانه در آن منطقه از دست بروند، کسب و کار این مشاوران خیلی زود با شکست رو به رو خواهد شد. به همین دلیل سئو وبسایت خرید و فروش املاک برای موفقیت بسیار مهم است. 
صفحات مشاوره املاک، مدام در حال تغییر هستند و اکثر صفحات بر روی این سایت ها حالت دائمی ندارند و پس از مدتی باید این صفحات حذف یا وضعیت آنها تغییر کند (مثلا اگر خانه ای فروخته شد وضعیت جدید در صفحه نشان داده شود). این موضوع یک تفاوت بین استراتژی سئو سایت املاک و دیگر سایت ها است. 

چرا سئو برای مشاورین املاک حیاتی است؟

44 درصد از مشتریان خرید خانه، برای این کار به گوگل مراجعه می کنند؛ همین مسئله باعث می شود که اهمیت حضور صفحات مشاوره املاک در نتایج اولیه این موتور جستجو بیشتر شود. صنعت مسکن و املاک، معمولا رقابت شدیدی در خود دارد و برای زنده ماندن در این بازار، باید مطالب جدید، بهینه و مناسب تولید شوند. اگر در زمینه سئو تخصص ندارید بهتر از خدمات سئو شرکت ها یا فریلنسرها استفاده کنید. اینکه خدمات سئو چیست و چه هزینه ای برای شما دارد توسط تیم پونه مدیا به طور کامل برای شما توضیح داده شده است.

سئو سایت املاک

برای سئو کردن یک سایت املاک باید مراحل مشخصی را طی کنید. این مراحل تفاوت چندانی با سئو سایت‌های دیگر ندارند با این حال برای این که مطمئن شوید چیزی از قلم نیفتاده، طبق مراحل زیر پیش بروید:

کار خود را با یک سایت خوب و راحت آغاز کنید

مشتریان احتمالی شما احتمالا با جستجوی آدرس به دنبال پیدا کردن خانه هستند؛ یک سایت مناسب برای سئو، باید کاملا دقیق همه چیز را توضیح دهد و نقشه آسانی داشته باشد تا امکان جستجوی خانه در آن آسان باشد.

سایت شما باید سریع باشد زیرا این موضوع برای موتورهای جستجو اهمیت بسیار زیادی دارد؛ از این رو از هاست های قدرتمند استفاده کنید تا جلوه های بصری و مطالب شما سریعا لود شود و مخاطبان را راضی نگه دارد.

تحقیقات لازم در خصوص کلمات کلیدی را انجام دهید

تحقیق در مورد کلیدواژه های ضروری، یکی از مهم ترین گام های سئو است؛ شما باید دقیقا بدانید که کاربران با جستجوی چه کلماتی به وبسایت شما می آیند. وقتی شما آن ها را بدانید، به سایت خود اضافه کرده و در صفحه نتایج در جایگاه بالاتری قرار می گیرید.
ابرازهای زیادی برای انجام تحقیقات کلیدواژه ها وجود دارد که یکی از بهترین آن ها، برنامه ریز کلیدواژه گوگل است. اگر در بخش تبلیغات گوگل اکانت داشته باشید، این کار را می توانید به سادگی انجام دهید.
وقتی کلیدواژه ها را به دست آوردید، باید الگوریم قرار دادن آن ها در مطالبتان را نیز شناسایی کنید؛ کلیدواژه ها باید به شکلی معنادار و درست قرار بگیرند و عنوان های صفحات شما هم مطابق با آن ها طراحی شوند. مثلا برای منطقه شما، اتاق خواب مهم تر از متراژ خانه است؛ پس عنوان مطلب شما به جای "آپارتمان 75 متری در ..." باید به عنوان " آپارتمان دو تخت خوابه در ..." نوشته شود.
همینطور بهینه سازی سایتتان برای گوشی موبایل نیز اهمیت بسیاری دارد زیرا بیش از نیمی از حضور در اینترنت، با استفاده از تلفن همراه صورت می گیرد.

کلیدواژه های محلی انتخاب کنید

این شغل، معمولا تمرکز بر روی یک منطقه از شهر دارد و به همین دلیل، شما باید کلیدواژه های مربوط به آن محله را در وبگاه خود گسترش دهید؛ معمولا مشتریان با اسم محله یا خیابان خاصی به دنبال خانه می گردند و اگر این کلیدواژه ها در سایت شما تقویت شده باشند، مخاطبان را به درستی جذب خواهید کرد.
همینطور در URL، عنوان و توضیحات مطلبتان، نام محله، خیابان و حتی اطلاعات جذاب دیگر را به کار ببرید تا درک مطلب شما برای موتورهای جستجو آسان تر باشد.

از جذابیت های بصری استفاده کنید

مهم ترین فاکتور برای خرید یک خانه، دیدن آن و مورد پسند بودن آن است. اگر شما در مطالب خود راجع به خانه ها از عکس ها و ویدیوها استفاده کنید، قطعا موفق خواهید بود. هر عکس، ویدیو، نمودار یا آمار در سایت شما باید به طور دقیق توضیح داده شده باشد و برای عکس ها و ویدیوها، نکات بهینه سازی سئو نیز باید رعایت شود.
نکته دیگری که می تواند در یک سایت مشاوره املاک اهمیت بسیاری داشته باشد، قرار دادن یک نقشه در سایت برای نشان دادن دقیق ملک پیشنهادی است؛ همینطور واضح بودن قیمت ملک مذکور نیز تاثیر بسیار مهمی خواهد داشت.

در مورد مناطق مهم، تولید محتوا کنید

محتواهایی را در مورد محله ها، مردم شناسی و اتفاقات آن تهیه کنید؛ سعی کنید که محله ای که در آن فعالیت می کنید را به مخاطب خود بشناسید و در کلیدواژه آن محله نیز در جایگاه بالاتری قرار بگیرید.

در لیست کسب و کارهای گوگل وارد شوید

وقتی کلمه ای مثل مشاوره املاک را جستجو می کنید، گوگل معمولا یک نقشه آورده و چند نقطه را به عنوان کسب و کارهای فعال مشخص می کند. سعی کنید که با وارد کردن اطلاعات خود، در این نقاط باشید تا بتوانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

به نظرات کاربران اهمیت دهید

نظرات تاثیر بسیار زیادی در سئو دارند و نظراتی که در قسمت کسب و کارهای گوگل وارد می شوند، باید مورد اهمیت قرار گیرند؛ سعی کنید آن ها را خوانده و حتی به برخی از آن ها جواب دهید.
همینطور در کنار آن، به بخش نظرات سایت خود اهمیت دهید و اجازه دهید که نظرات در مورد املاکی که در سایت خود قرار داده اید، داده شوند؛ همینطور در بخش نظرات به سوالات کاربران پاسخ دهید.پ

سعی کنید لینک های خارجی خوبی داشته باشید

این مسئله با تبلیغ سایتتان، قرار گرفتن لینک سایتتان در سایت های بزرگ دیگر و حتی تبلیغات منطقه ای انجام می شود. در منطقه ای که قرار دارید، حضور فعالی داشته باشید و در اتفاقات منطقه، کسب و کار خود را تبلیغ کنید. همینطور با بقیه کسب و کارهای منطقه مراورده داشته باشید تا کسب و کار شما را تبلیغ کنند.
در کنار این ها، نباید هیچگاه نکات کلی بهبود وضعیت سایت و رشد آن توسط راه های کلی سئو را از یاد برد زیرا آن ها تاثیر بسیار زیادی در رشد سایت دارند. همینطور حضور موثر در شبکه های اجتماعی، کمک بسیار فراوانی به شناخته شدن کسب و کار شما و بیشتر شدن ترافیک ورودی سایت شما می شود.

تیم سئو پونه مدیا در کنار شماست تا سئو سایت املاک شما به بهترین نحو انجام شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سئو تضمینی سایت املاک با مشاوران ما در پونه مدیا تماس بگیرید.

 

5 از 5