با ما در ارتباط باشید: 0314566
سئو سایت فیلم و سریال | بهینه سازی وبسایت فیلم و سریال

امروزه، فیلم ها و سریال ها بخش بسیار زیادی از تفریحات مردم را به خود اختصاص داده اند و فیلم های موفق و پرمخاطب، موفقیت های بزرگی را به دست می آورد؛ با توجه به این دانلود فیلم ها و سریال های جدید، یکی از عبارت های پرجستجو روزانه در موتورهای جستجو است، رفته رفته تعداد سایت هایی که فیلم و سریال ها را برای دانلود در اختیار می گذارند، بیشتر شده است. از این رو یک سایت دانلود فیلم و سریال خوب، باید به بهترین شکل سایت خود را بهینه کرده تا با پیشرفت در صفحه نتایج جستجوی گوگل، سهم خوبی از کلیک های جستجوهای پرتعداد گفته شده به دست آورد.

شما می توانید خدمات سئو تضمینی سایت فیلم را به تیم پونه مدیا بسپارید برای آشنایی با اینکه خدمات سئو چیست کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای یک سایت فیلم و سریال 

اولین و مهم ترین گام برای شروع فعالیت، انتخاب کلمات کلیدی مناسب است که تقریبا در تمامی قسمت های سایت شما استفاده شده و باعث حضور شما در جستجوی گوگل می شوند؛ برای مثال عبارت "دانلود فیلم جدید" یا "دانلود فیلم 2020" در کنار بسیاری دیگر از عبارت ها، روزانه سهم خوبی را در جستجوها به خود اختصاص داده اند.
از این رو با بررسی سایت های موفق فیلم یا ابزارهای کلیدواژه موجود در اینترنت، بهترین کلیدواژه های مرتبط با کار خود را پیدا کرده و بر روی آن ها سرمایه گذاری کنید؛ این کلیدواژه ها باعث حضور بهتر شما در صفحات جستجو می شود. به خاطر داشته باشید که در ایران، حضور عبارت "رایگان" در عبارت شما، تاثیر بسیاری دارد زیرا مخاطبان ایرانی در جستجوی دانلود رایگان فیلم ها هستند؛ در سریال ها و مخصوصا سریال های قدیمی نیز "دانلود تمام فصل های سریال به صورت یکجا" کلیدواژه ای خوب به نظر می رسد.

عنوان، توضیحات و URL خود را بهینه کنید

در عنوان خود، از کلیدواژه های مناسبی استفاده کنید؛ عنوان سئویی شما که در موتورهای جستجوگر استفاده می شود، یکی از مهم ترین فاکتورهای سایت شما برای حضور در صفحه نتایج را تشکیل می دهد پس بهترین کلیدواژه خود را در عنوان قرار دهید.
توضیحات متا سایت شما نیز بسیار مهم است و باید با استفاده از چند کلیدواژه خود، پاراگرافی معنادار و قابل خواندن را تولید کنید؛ معنادار بودن این بخش برای گوگل از اهمین بالایی برخوردار است.
آدرس URL شما نیز باید تا حد امکان بهینه بوده و با استفاده از کلیدواژه شما طراحی شود؛ این عنوان نباید خیلی بلند یا بی معنا باشد تا بتوانید به کمک آن در صفحه جستجوی گوگل به جایگاه بالاتری برسید.

ژانرها، ملیت ها و سال تولید را در یک سایت فیلم و سریال تفکیک کنید

دسته بندی نقش بسیار مهمی در سئو سایت شما دارد؛ باید دسته بندی های مناسبی را انجام دهید. این طبقه بندی ها تجربه کاربران در سایت شما را نیز بهتر کند.
فارغ از جداسازی فیلم ها و سریال ها، نکته دیگر مهم در دسته بندی، جداسازی سال تولید تا حد امکان (برای فیلم های ایرانی به تاریخ شمسی و برای فیلم های خارجی به تاریخ میلادی)، کشور سازنده فیلم (یا حداقل کشورهای سازنده مهم مثل ایران، آمریکا، کره جنوبی و هند که مردم برای آن ها جستجو می کنند) و البته از همه این ها مهم تر ژانر فیلم هاست.
واضح است که مثلا عبارت "فیلم کمدی جدید" یا "فیلم طنز" سهم خوبی را در جستجوی جویندگان فیلم داشته باشد و از این رو، شما باید ژانرها را جدا کنید و برای هر ژانر، صفحه ای جداگانه ساخته و آن را بهینه کنید؛ ژانر برای برخی یک فاکتور بسیار مهم در جستجوی فیلم و سریال است و شما نیز باید به درستی بر روی آن سرمایه گذاری کنید.

محتوای بصری مناسب و بهینه شده ایجاد کنید

برای هر فیلم (مخصوصا فیلم های خارجی)، عکس های زیادی منتشر می شود و سازندگان هر فیلم، پیش نمایش هایی نیز از آن ها به اشتراک می گذارند؛ شما نیز برای هر مطلب خود یا در صفحه دانلود هر فیلم، عکس ها و پیش نمایش های آن را در صورت وجود قرار دهید.
البته از عنوان های جایگزین در جهت بهینه سازی فیلم و سریال استفاده کنید تا عکس ها و فیلم های شما به صورت جداگانه برای رسیدن به عکس ها و ویدیوهای اصلی گوگل، شانس حضور داشته باشند.

برای هنرمندان، صفحه ایجاد کنید

صفحه دانلود هر فیلم، برای آن وجود دارد اما برای هنرمندان، کارگردانان و حتی خود فیلم ها صفحات جداگانه ای تولید کنید؛ در این صفحه ها می توانید از بیوگرافی هایی که خودتان از منابع می نویسید تا آخرین اخبار و مصاحبه های آن ها قرار دهید. با بهینه سازی بهتر این صفحات، می توانید در جستجوی هر هنرمند یا فیلم نیز در جایگاه بالاتری قرار گرفته و این مسئله باعث می شود که رتبه کلی شما در گوگل بالاتر برود.

در یک سایت فیلم و سریال همواره به روز باشید

ارائه مطالب جدید و به روز، برای گوگل بسیار مهم است و این مسئله هیچگاه از چشم موتورهای جستجو دور نمی ماند؛ پس شما نیز سعی کنید به روز بوده و مطالب خود را به صورت مستمر آپدیت کرده و مطالب جدید بارگذاری کنید.
همینطور برای فیلم ها و سریال های جدیدی که احتمالا مخاطبان بسیاری داشته و خیلی ها به دنبال آن هستند، گوش به زنگ باشید. می توانید با تولید محتوا پیش از انتشار رسمی آن ها و تولید اخبار یا اطلاعات این فیلم ها، خود را در جستجوی مربوط به آن ها در صفحه نتایج جستجوی گوگل بالاتر بیاورید تا مخاطبان در زمان انتشار هم به سایت شما بازگردند.

لینک های دانلود سریع داشته باشید

سایت شما باید به سرعت بارگذاری شود زیرا سرعت کم سایت، باعث جریمه شدن وبسایتتان از سوی موتورهای جستجوگر می شود؛ اما از آن مهم تر این نکته است که لینک های دانلود شما باید سرعت مناسبی داشته باشند. برای این کار می توانید از هاست های داخلی استفاده کنید اما به یاد داشته باشید اگر کاربر با دانلود از سایت شما تجربه خوبی را کسب نکند و لینک های شما کند باشند، خیلی زود مخاطبان خود را از دست خواهید داد.

نکات کلی دیگر در سئو سایت فیلم و سریال

نکات کلی سئو همگی مهم هستند و باید به درستی رعایت شوند؛ از نقشه سایت استفاده کنید زیرا باعث می شوند که خزندگان گوگل به راحتی به همه جای سایت شما بروند و سایت شما را فهرست بندی کنند. هر صفحه خود را کاملا از لحاظ محتوا، عنوان، توضیحات و URL بهینه سازی کنید زیرا صفحاتی که ساختن آن را ذکر کردیم، هرکدام می توانند باعث بیشتر شدن ترافیک ورودی به سایت شما شوند.
همینطور به امنیت سایت خود توجه بسیار زیادی کنید زیرا صفحات ناامن از نتایج گوگل حذف می شوند.

اگر می خواهید فیلم و سریال های داخلی را به صورت قانونی از طریق سایت خود بفروشید، حتما درگاه های پرداخت امن و تضمین شده را برای این کار انتخاب کنید تا مشکلی برای کاربران به وجود نیاید.
از کاربران بخواهید که در مورد سایت شما نظر بدهند و فضایی را برای بحث و تبادل نظر آن ها مهیا کنید؛ این کار تجربه کاربری بهتری را به آن ها داده و باعث محبوبیت بیشتر سایت شما می شود. همینطور برای سایت، می توانید ریچ اسنیپت نمره دهی را فعال کنید و از کاربران بخواهید به محتوای شما یا فیلمی که برای دانلود گذاشته اید، نمره بدهند.

5 از 5