با ما در ارتباط باشید: 0314566
طراحی سایت ورزشی

اگر به تازگی وارد بازار آنلاین شده‌اید و تصمیم گرفته‌اید با طراحی سایت ورزشی تخصصی و حرفه‌ای رقبای کاربلد و موفق خود را پشت سر بگذارید، باید به شما بگوییم بهترین تصمیم را گرفته‌اید. با افزایش دسترسی به گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمندی که در کسری از ثانیه به دنیای بی‌انتهای اینترنت متصل می‌شوند، فقط کافی‌ست چند کلمه در گوگل سرچ کنید تا نیازهای روزمره و حتی ویژه‌ شما رفع شود! همان‌طور که شما از اینترنت برای دستیابی به اهدافتان نظیر خرید از فروشگاه‌های مواد غذایی یا تاکسی‌های آنلاین استفاده می‌کنید، دیگران نیز به خدمات و محصولات شما نیاز دارند و به شما را در موتورهای جستجو سرچ می‌کنند. حالا که تصمیم گرفته‌اید برای طراحی سایت ورزشی سرمایه گذاری کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با 10 ویژگی یک سایت عالی و جذاب آشنا شوید.

ویژگی‌های‌ سایت‌های حرفه‌ای

ناوبری ساده
باید طراحی سایت ورزشی ساده باشد و قسمت منو در داخل هر صفحه به راحتی قابل دسترس باشد. کاربر همیشه باید دقیقاً بفهمد که کجای سایت قرار دارد و به راحتی به مکانی که دوست دارد باشد دسترسی پیدا کند. به یاد داشته باشید که حرکت کاربر از نقطه A به نقطه B و حتی نقطه C باید به ساده‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن انجام پذیرد.

طراحی گرافیک جذاب
استفاده از گرافیک مناسب و مرتبط با محصولات و خدمات ورزشی شما یکی از بهترین و رایج‌ترین روش‌های جذب مصرف‌کننده با سایت شماست. مشتری فقط چند ثانیه پس از ورودش به سایت شما تشخیص می‌دهد که آیا سایتتان معتبر و قابل اطمینان هست یا خیر. به همین منظور تاثیرگذاری اولیه سایت مهم‌ترین چیزی است که شما می‌توانید از طریق آن مشتری را مجذوب کنید.

محتوای کاربردی و مرتبط
مهم‌ترین چیزی که در سایت خود بارگذاری می‌کنید محتوا است. در حقیقت محتوا دلیل اصلی بازدید کاربران اینترنت از سایت شماست. شما می‌توانید با بهره‌گیری از یک تیم تولید محتوای متخصص و بازاریابی محتوا حرفه ای علاوه بر اینکه میزان بازدید از سایت را بالا می‌برید به سئو سایت نیز کمک کنید و ترافیک ارگانیگ کسب کنید.

ویژگی‌های‌ سایت‌های حرفه‌ای

سازگاری با گوشی‌های هوشمند
رایج‌ترین ابزاری که برای جستجوهای اینترنتی استفاده می‌شود گوشی هوشمند است. سایت‌ها باید برای انواع گوشی‌ها و دستگاه‌های هوشمند بهینه‌سازی شده باشند و تنظیمات ابعاد تصاویر و حروف به صورت خودکار تنظیم شود تا مخاطب بتواند محتویات سایت ورزشی شما را با هر دستگاهی که در دست دارد به راحتی مشاهده و مطالعه کند.

دسترسی به اطلاعات
ممکن است بازدیدکنندگان سایت ورزشی شما علاقه‌مند به جستجوی محصولات و خدمات سایت ورزشی شما نباشند و یا وقت کافی برای جستجوی کل سایت را نداشته باشند. در نتیجه امکان دارد فقط به شماره تلفن یا آدرس و دیگر اطلاعات تماس شما نیاز داشته باشند. به همین دلیل باید اطلاعات تماس را در بخشی از سایت ورزشی خود قرار دهید که به راحتی قابل دسترس باشد و پیدا کردنش زمانبر نباشد. همه ما این تجربه را داشتیم که نتوانستیم برخی اطلاعات مورد نیاز را در یک سایت پیدا کنیم و ناامید سایت را ترک کردیم و دیگر به آن مراجعه نکردیم. چنین تجربیاتی به شدت به کسب و کار شما خسارت وارد می‌کند‍!

امکانات سایت ورزشی

با توجه به اینکه مخاطب سایت‌های ورزشی افرادی با روحیه خاص و انرژی بسیار زیاد هستند باید توجه کنید که در هنگام سفارش طراحی سایت ورزشی امکانات ویژه‌ای را برای دوستدارن ورزش باید در نظر بگیرید. این امکانات علاوه‌بر اینکه باعث بازدید مجدد کاربران می‌شود به راحتی‌ می‌تواند آنها را از یک کاربر ساده به یک مشتری دائم و وفادار تبدیل کند.

لوگو: لوگو هویت شماست. اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که برندهای ورزشی بزرگ از لوگوی خود در تصاویر، ویدیوها و حتی تی‌شرت استفاده می‌کنند و به راحتی از آن کسب درآمد می‌کنند. لوگویی که براساس خدمات و محصولات شما طراحی شود معرف تجارت شما خواهد شد و در ذهن مصرف‌کنندگان خواهد ماند.
اخبار و اطلاعات ورزشی به‌روز: هر سایت ورزشی به یک بخش اخبار نیاز دارد تا بتواند بازدیدکنندگان را مجبور به بازدید روزانه بکند. هیج راه ارتباطی بهتری از بخش‌های خبری سایت و ثبت نظر کاربران با مصرف‌کننده شما وجود دارد. از این طریق می‌توانید در مورد بازار مصرف خود اطلاعات بی‌نظیری کسب کنید.
انتشار عکس‌ها و ویدیوهای ورزشی: بخش چندرسانه‌ای شما باید شامل همه چیز، از عکس گرفته تا فیلم و حتی فایل‌های صوتی باشد. ویدیوها میزان تعامل را تا 22٪ افزایش می‌دهند و همچنین به شدت جستجو می‌شوند.
فروشگاه آنلاین: اگر محصولات ورزشی برای فروش دارید حتما باید از درگاه فروش امن استفاده کنید. مشتریان شما پس از آنکه اطلاعات سایت شما را معتبر شناسایی کنند با اطمینان خاطر از سایت شما خرید می‌کنند. پس بهتر است از درگاه خریدی که برای سایت ورزشی خود تهیه می‌کنید مطمئن باشید. طراحی فروشگاه اینترنتی راهی ایمن و سودآور برای معرفی برند شما به دنیاست.

امکانات سایت ورزشی

قیمت سایت ورزشی

قیمت سایت ورزشی به عوامل گوناگونی بستگی دارد. اینکه یک تیم حرفه‌ای طراحی سایت ورزشی شما را به عهده بگیرند یا شخصی که به صورت مستقل برای خودش در منزل کار می‌کند مسلما در تعیین قیمت طراحی سایت تاثیر می‌گذارد. علاوه بر این، هر چه امکانات بیشتری به سایت ورزشی خود اضافه کنید به همان میزان هزینه طراحی سایت ورزشی شما بالا می‌رود. برای مثال سایتی که فقط اطلاعات تماس یک فروشگاه وسایل ورزشی را برای مخاطب به نمایش می‌گذارد با یک سایت فوق‌تخصصی فروشگاه آنلاین وسایل ورزشی بسیار متفاوت و از امکانات ویژه‌ای برخوردار است.

برای تماس با پونه مدیا، دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص راه اندازی سایت ورزشی همین حالا دست به کار شوید.

امتیازی ثبت نشده است.