با ما در ارتباط باشید: 0314566
مدیریت ربات تلگرام
مدیریت ربات تلگرام

در این قسمت شما می توانید با استفاده از دستورات زیر، ربات خود را کامل کرده و آنرا مدیریت کنید. اما در ادامه به بیان چند دستور مهم برای کار با ربات خواهیم پرداخت.


token/: برای دریافت کد توکن از این کد استفاده کنید.
(Token یک رشته از اعداد و حروف مانند 110201543AAHdqTcvCH1vGWJxfSeofSAs0K5PALDsaw است که برای ایجاد ارتباط میان شما و ربات بکار میرود.)

revoke/: برای حذف کد توکن این کد را تایپ نموده یا بر روی آن کلیک نمایید.

setname/: نام ربات تلگرام را می توان با این کد تغییر داد. این کد را تایپ کرده و یا روی آن در صفحه تلگرام خود کلیک کنید و مراحل تغییر نام را دنبال کنید.

setdescription/: برای نوشتن توضیحات مربوط به معرفی ربات از این دستور استفاده می شود. این دستور را تایپ نموده یا بر روی آن کلیک نمایید و سپس توضیحات خود را وارد کنید. در این قسمت می توانید حداکثر از 512 کاراکتر استفاده کنید.

setabouttext/: برای نوشتن توضیح مختصر در پروفایل ربات این کد را تایپ نموده یا بر روی آن کلیک نمایید، سپس متن توضیح مختصر خود را وارد کرده و ارسال کنید. در این قسمت می توانید حداکثر از 120 کاراکتر استفاده کنید.

setuserpic/: برای تغییر تصویر پروفایل ربات از این کد استفاده می کنیم. آن را تایپ نموده یا بر روی آن کلیک نمایید.

setinline/: برای تغییر تنظیمات ربات inline از این کد استفاده میکنیم. آن را تایپ نموده یا بر روی آن کلیک نمایید.

setinlinefeedback/: برای تغییر تنظیمات فیدبک ربات inline از این کد استفاده میکنیم. آن را تایپ نموده یا بر روی آن کلیک نمایید.

setcommands/: برای واردکردن دستورات جانبی و تکمیلی ربات خود این کد را تایپ نموده یا بر روی آن کلیک نمایید.

setjoingroups/: اگر می خواهید ربات خود را به گروه ها اضافه کنید می توانید با این کد تنظیمات مربوطه را انجام دهید. آن را تایپ نموده یا بر روی آن کلیک نمایید.

setprivacy/: با این کد مدیر تعیین میکند که چه پیام هایی توسط ربات در گروه ها دریافت شود، با غیر فعال گذاشتن این گزینه، ربات تمام پیام های ارسالی در گروه ها را دریافت و برای مدیر ارسال خواهد کرد.

deletebot/: اگر می خواهید ربات خود را حذف کنید از این کد استفاده کنید. با حذف ربات نام کاربری شما آزاد خواهد شد.

cancel/: اگر از انجام تغییرات در ربات خود منصرف شدید می توانید با این کد عملیات در حال انجام را لغو کنید.
پس از واردکردن این دستورات باید توجه کنید که برای اعمال تغییرات به چند دقیقه زمان نیاز است. پس عجله نکنید.

امتیازی ثبت نشده است.