با ما در ارتباط باشید: 0314566
فروشگاه ساز magento
فروشگاه ساز magento

مجنتو Magento یک سیستم مدیریت محتوا CMS متن باز مخصوص تجارت الکترونیک جهت ساخت فروشگاه های آنلاین است. ساخت وب سایت های فروشگاهی، کتابخانه های مجازی، فروش فیلم و موسیقی و ... از جمله کاربردهای متداول مجنتو است. در حال حاضر تقریبا ۶۰ هزار فروشگاه (از جمله فروشگاههای برندهای بزرگی چون ،Lenovo، Nokia، Skype، Adidas ،Nike و Samsung) از مجنتو استفاده می‌کنند.

مجنتو دارای دو نسخه ی متفاوت است. نسخه Enterprise (پولی) که برای کمپانی های بزرگ و دارای سابقه طولانی در اداره فروشگاه های اینترنتی مناسب است و دیگری نسخه Community (رایگان) که معمولا برای راه اندازی و شروع به کار فروشگاه های جدید و کسب و کارهای نو پا مورد استفاده قرار می گیرد. کمپانی مجنتو امکان دسترسی به کدهای این سیستم مدیریت محتوا را برای کاربران باز گذاشته است. گر چه استفاده از مجنتو نیاز به مهارت برنامه نویسی ندارد ولی می توان کد های برنامه را در صورت نیاز تغییر داد و بنا به نیاز مشتری سفارشی نمود. این ویژگی محدودیت های موجود در کد برنامه را از بین می برد.

از جمله ویژگی های مجنتو می توان به قدرتمند بودنش در سئو، امنیت بالا، توان بالا برای جستجو محصولات، مدیرت خدمات فروشگاه، پنل مدیریت حساب و سفارشات مشتری و ... اشاره نمود.

مجنتو Magento یکی از قویترین سیستم های مدیریت محتوا نوشته شده به زبان برنامه نویسی PHP برای طراحی سایت فروشگاهی می باشد که با استفاده از این فروشگاه ساز می توانید هر نوع وب سایت فروشگاهی را طراحی نمایید. این سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی دارای امکانات پیش فرض رایگان بسیاری می باشد که در قالب Magento Community Edition ارائه می گردد و می توانید آخرین نسخه از این سیستم فروشگاهی را از بخش دانلود مجنتو دریافت نمایید و همیشه سعی نمایید آخرین نسخه از این نرم افزار را دانلود نمایید که در زمان نوشتن این مقاله آخرین نسخه 1.9.1.1 می باشد. برای دانلود این فروشگاه ساز می بایست در وب سایت عضو شده و پس از عضویت قادر خواهید بود فایل را از وب سایت دانلود نمایید.

پس از دانلود فایل لازم است تا آن را در سرور خود بارگذاری نموده و نصب نمایید که برای نصب کافی است آدرس نصب را توسط مرورگر خود باز نموده تا سیستم نصب مجنتو فعال گردد. نصب مجنتو نیاز به سروری با پشتیبانی از PHP و MYSQL دارد بنابراین قبل از خرید هاست با سرور خود از بابت امکانات درخواستی خود مشورت نمایید. لازم به ذکر است قبل از انجام مراحل نصب بهتر است دیتابیس MYSQL را به جهت ساختن جداول بر روی سرور ایجاد نمایید در غیر این صورت عملیات نصب تکمیل نمی گردد.


مـجـنـتـو بـرای فـروشـندگـان

  • نمایش متفاوت یک کالا یا دسته‌ی خاص
  • افزایش فروش با اختصاص تخفیف برای دسته‌ی کالا، گروه مشتریان یا محصول مشخص
  • ایجاد چند فروشگاه و انبار و نیز مدیریت واحد و همزمان آنها
  • ایجاد و فروش کالاهای مجازی، خدمات و کالاهای قابل دانلود علاوه بر کالاهای فیزیکی
  • اخذ گزارش‌های متنوع از جمله آمار فروش دسته‌های محصول یا تک‌تک محصولات، آمار بازدید کالا، و پربازدیدترین کالاها و دسته‌ها، آمار خریدهای مشتری، آمار استفاده از تخفیف‌ها و کوپن‌ها، آمار استفاده از روش‌های حمل مختلف و آمار موجودی انبار

مـجـنـتـو بـرای خریـداران

  • تنوع در متمایز کردن محصولات (بخش پرفروش‌ترین‌ها، پربازدیدترین‌ها و جدیدترین‌ها)
  • ایجاد لیست علاقه‌مندی‌ها و امکان ارسال کاتالوگ محصولات به دوستان
  • پرداخت تک‌صفحه‌ای و بدون نیاز به ثبت نام، ثبت نام تک صفحه‌ای و آسان
  • تحویل کالا در آدرس‌های مختلف و مشاهده‌ی سوابق خرید
امتیازی ثبت نشده است.