با ما در ارتباط باشید: 0314566
کوتاه کننده لینک گوگل

همان طور که می دانید کوتاه کننده لینک یک ابزار بسیار مفید برای کوتاه کردن و به اشتراک گذاری لینک های مفید در دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی است.
گوگل یکی از بزرگترین سایت های خدمات در دنیای اینترنت است.گوگل برای راحتی کاربران در دنیای اینترنت ابزار های جالبی را برای کاربران اینترنتی ارائه کرده است.یکی از جالب ترین آن ها کوتاه کننده لینک گوگل است.کوتاه کننده لینک گوگل می تواند تمامی لینک هایی را که شما در دنیای شبکه های اجتماعی شیر میکنید را بصورت بایگانی برای شما نگهداری کند.بسیاری از شبکه های اجتماعی لینک های طولانی سایت های مختلف را نمی شناسند.از این رو وب سایت های خدمات محور به دنبال حل این مشکل هستند و کوتاه کننده لینک گوگل این مشکل را برای شما حل میکند.
از دیگر ویژگی هایی که موتور جستجوی گوگل در این ابزار کاربردی خود یعنی کوتاه کننده لینک گوگل قرار داده است که شما بتوانید لینک ها را بایگانی کنید و تعداد کلیک و بازدید های آن را مشاهده نمایید.تمامی این امکانات زمانی برای شما قابل استفاده خواهد بود که با جیمیل خود وارد این ابزار گوگل شوید و برای همیشه این لینک ها در اکانت شما قرار خواهد گرفت.

نحوه استفاده از ابزار کاربردی کوتاه کننده لینک گوگل

1.ورود به اکانت گوگل با جیمیل
2.ورود به آدرس اینترنتی http://goo.gl
3. لینک خود را به قسمت مشخص شده در وب سایت بگذارید و گزینه Shorten URL را بزنید.
4. در سمت راست وب سایت لینک کوتاه شده شما بدین صورت نشان داده میشود: http://goo.gl/OFK5WV
5.با کلیک روی Details می توانید آمار کامل کلیک های لینک های کوتاه شده را ببینید.

56

یکی از مهم ترین مزایای سرویس کوتاه کننده لینک گوگل این است که می توانید آمار دقیق بازدید از لینک های خود را ببینید.برای مشاهده آمار بازدید لینک های خود مراحل زیر رو انجام دهید:
وارد حساب کاربری جیمیل خود شوید.
وبسایت Goo.gl را باز کنید.
زیر کادر طوسی رنگ درج لینک،فهرست لینک هایی که تا الان ثبت کرده اید در قالب یک جدول قابل مشاهده می باشند.

برخی از ویژگی های goo.gl

در این سرویس می توانید لینک هایی را که کوتاه کرده اید را در قالب یک جدول مشاهده کنید.
در جدول لینک ها در ستون clicks می توانید تعداد دفعاتی را که بر روی هر لینک کلیک کرده اید ببینید.
اگر قبل از اینکه جدول لینک های کوتاه را بسازید،وارد اکانت گوگل خود شده باشید،می توانید هر زمان که وارد آن شدید،به سایت goo.gl مراجعه و جدول خود را بررسی کنید.
در هر یک از سطرهای جدول گزینه ای به نام Details وجود دارد که می توانید خیلی دقیق تر و با نمودار لینک مورد نظر را بررسی کنید و همچنین در این صفحه کد QR نمایش داده می شود.

5 از 5
5 سال قبل
نظر
عالی
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند