با ما در ارتباط باشید: 0314566

با پیشرفت روزافزون دیجیتال و ابزارهای دیجیتال و اینترنت روز به روز به تعداد افرادی که خرید اینترنتی انجام می دهند افزوده می شود. فروشگاههای اینترنتی همواره یکی از رقیبان اصلی فروشگاههای واقعی هستند. محیط وب همواره در برگیرنده تعداد زیادی از فروشگاههای زیبا و باورنکردنی است. فروشگاههای اینترنتی در بخش های مختلف مانند کالای دیجیتال ، کیف و کفش و ... فعالیت دارند.و شما می توانید تمام موارد مورد نیاز خود را از فروشگاه های اینترنتی تامین کنید. محصولات ارائه شده در فروشگاههای اینترنتی ممکن است با قیمتی بالاتر و حتی پایین تر نسبت به فروشگاههای واقعی ارائه شود و برای شما گیج کننده باشد که چه زمانی و از کجا خرید کنید ؟ اما باز هم با توجه به تعداد زیاد فروشگاههای اینترنتی شما می توانید در کسری از زمان بهترین مقایسه را داشته باشید. و خریدی با کیفیت داشته باشید . علاوه بر آن همواره تخفیفاتی در فروشگاه های اینترنتی ارائه می شود که جذابیت این موضوع را دوچندان می کند. در این مطلب تصمیم داریم که بهترین فروشگاه های اینترنتی جهان ( top online shopping ) را معرفی کنیم. 

1- فروشگاه اینترنتی آمازون 

آمازون amazone با داشتن رتبه یک در فروشگاههای تجارت الکترویک همواره از محبوب ترین و بزرگترین فروشگاههای اینترنتی در سطح جهان است. کاربران علاقه زیادی به خرید در amazon.com دارند و این به دلیل استفاده اسان از سایت ، پرداخت ساده و وجود تخفیفات هیجان انگیز و تحویل سرسع آن است. مهم ترین مزیت این فروشگاه را می توان مقرون به صرفه بودن ، تحویل سریع و دارا بودن تعداد زیادی از محصولات از دسته های مختلف دانست. بنابراین آمازون با داشتن رتبه یک در صدر بهترین فروشگاه های اینترنتی جهان است.

آمازون بهترین فروشگاه اینترنتی

2- فروشگاه اینترنتی ebay

وب سايت ebay.com یکی دیگر از نام های محبوب در لیست بهترین فروشگاههای اینترنتی جهان است.یکی از مزیت هایی که ebay برا کاربران خود دارد این است که ebay تنها به خرید محصولات ختم نمی شود و شما قادر خواهید بود محصولات و خدمات خود را نیز به وسیله این سایت به فروش بگذارید که بهترین ویژگی فروشگاه خواهد بود.شما در این سایت تنها با نوشتن و گذاشتن عکس محصولات خود فروش خود را استارت بزنید. علاوه بر آن با توجه به ایام خاص در سال برای مشتریان خود تخفیفاتی را ارائه می دهند تا آنها را به خرید بیشتر ترغیب کنند.

ebay

3- فروشگاه اینترنتی walmart

یکی از بزرگترین خرده فروشی های جهان هستند . که شعبات آها در مکانهای محبوب در امریکا است . که هم اکنون نیز به یکی از بزرگترین فروشگاههای اینترنتی در جهان تبدیل شده است. تنوع محصولی در فروشگاههای مالمارت بسیار زیاد است . و در زمینه لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، اتومبیل، ورزش، اسباب بازی، لوازم جانبی مد، هدایا، صنایع دستی، داروسازی، مواد غذایی و بسیاری از کالاهای دیگر نیز فعالیت دارد . کوپن تخفیف، تخفیفات خاص، و رابط کاربری ساده استفاده از این سیستم را روز به روز محبوب تر و پر سودتر می کند.

بهترین فروشگاه  walmart

4- فروشگاه اینترنتی alibaba

سایت علی بابا alibaba.com بیشتر برای تجارت جهانی استفاده می شود و تاجران برای خرید و فروش محصولات خود از این سایت استفاده می کنند. قیمت های ارائه شده در سایت علی بابا به نسبت ارزان هستند. و خیلی از ایرانی ها نیز علاقه مند به خرید از این سایت هستند. سایت علی بابا از محبوب ترین فروشگاههای اینترنتی در در چین و آسیا است. در اصل علی بابا ارتباطی را بین تامین کننده و خریدار فراهم می کند. که به تامین کنندگان این امکان را می دهد به اصولی ترین روش و قیمت محصولات خود را به فروش برسانند و دیگر محصولات مورد نیاز خود را نیز با قیمت مناسب خریداری کنند.این فروشگاه نیز از ویژگی هایی مانند پرداخت امن ، تحویل سریع ، امکان مقایسه محصولات و.. نیز برخوردار است.
 فروشگاه اینترنتی alibaba

5- فروشگاه اینترنتی target

در سایت target.com شما به راحتی می توانید کالاهای مردانه ، زنانه و کودک را خریداری کنید.این سایت به دلیل داشتن امکانات انعطاف پذیر ، حمل و نقل رایگان  و تخفیفات بزرگ می تواند بهترین لذت یک خرید اینترنتی را برای مشترین خود فراهم کند.مهم ترین چیز در سایت target.com فروش محصولاتی است که افراد در زندگی روزانه خود به آن نیاز دارنداست.
 بهترین فروشگاه اینترنتی target

6-فروشگاه اینترنتی FLIPKART

دلیل اینکه سایت flipkart.com را نیز در این مطلب بیان کردیم می تواند سرعت رشد سریع آن در بازه زمانی کوتاه باشد. این سایت به شدت در هند و آسیا محبوب است. در ابتدا flipkart.com فعالیت خود را فروش کتاب به صورت آنلاین آغاز کرد. اما بعد از محبوب شدن تصمیم به رشد کسب و کار خود گرفتند و محصولاتی مانند موبایل ، پوشاک ،لوازم خانگی ، تبلت و... را به فروشگاه  اینترنتی خود اضافه کردند.
نظرات مشتریان در رابطه با محصول ، توضیحات محصول و .. همواره به مشتریان این امکان را می دهد که محصول مورد نظر قابل خرید است یا خیر؟؟

flipkart

7-فروشگاه اینترنتی BESTBUY

یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین وب سایت های فروش کالای الکترونیک است. این وب سایت همچنین خدمات نصب و تعمیرات را برای محصولات ارائه می دهد. در این فروشگاه شما می توانید محصولات برندهای مهم در لوازم الکترونیک را قیمتی مناسب دریافت کنید. اگر شما نیاز به خرید یک محصول و خدمات راه  اندازی آن هستید توصیه می کنم که از سایت bestbuy.com خرید کنید.

 bestbuy

8- فروشگاه اینترنتی NEWEGG

newegg.com نیز یکی از یکی دیگر از فروشگاه های جذاب برای تلفن های همراه، تبلت ها، لپ تاپ ها و همچنین نرم افزار آنلاین ، فیلم ها، بازی ها، نرم افزار آموزشی، آنتی ویروس، دوربین دیجیتال، سیستم عامل، و توسعه وب است.این فروشگاه بالغ بر سه میلیون محصول دارد.

 newegg

9- فروشگاه اینترنتی OVERSTOCK

overstock.com یکی از خرده فروشی های دارای تخفیف بر بستر اینترنت است. و محصولاتی مانند لباس ، جواهر ، خودرو و... را ارائه میدهد.این فروشگاه اینترنتی همواره بهترین محصولات را با کمترین زمان و بیشترین کیفیت برای شما فراهم می کند. یکی از مهم ترین ویژی هایی که overstock.com را ممتاز می کند فروش خودرو به صورا انلاین است زیرا کمتر سایتی این امکان را برای شما روی وب فراهم می کند.

overstock

10- فروشگاه اینترنتی SHOP

shop.com همواره یک راه جدید را برای کسب و کار خود نسبت به سایر فروشگاههای اینترنتی ارائه داده است. این وب سایت یک وب سایت مقایسه ای خرید است. که به شما امکان مقایسه محصولات و ویژگی ها را میدهد. حتی برای شما نیز بیان می کند که کدام ویژگی در این محصول در دسترس است و کدام ویژگی در دسترس نیست. حتی به شما ایده میدهد که چرا خرید این محصول نسبت به سایر محصولات بهتر است. یک امکان وارنکردنی در مورد shop.com این است که در سایت یک سیستم مزایده ای وجود ندارد که در آن مجموعه ای ازکالا و خدمات انتخاب شده با قیمت پایه 1$ وارد مزایده می شود و اگر کسی قیمیت بالاتری ارائه ندهد شما کالای خود را تنها با پرداخت 1$ خرید کرده اید.

shop

بهترین فروشگاه های اینترنتی جهان

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

 

امتیازی ثبت نشده است.