با ما در ارتباط باشید: 0314566
مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی این روزها به عنوان یکی از دغدغه های مهم در بخش بازاریابی دیجیتال هر شرکتی است که قصد دارد تبدیل به یک برند بزرگ و قوی شود؛ همچنین از طرفی همه بازاریابان و صاحبان کسب و کار باید این حقیقت را بپذیرند که در دنیای امروز بدون استفاده از شبکه های اجتماعی نمی توانند هیچ پیشرفت چشمگیری در زمینه خاصی داشته باشند. استفاده از ابزارهای مدرن مانند اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک و... باعث می شود که شما بتوانید با تعداد بیشتری از مخاطبان خود ارتباط نزدیکی داشته باشید، از سلایق و دیدگاه آن‌ها راحتتر آگاه شوید و از سوی دیگر بتوانید فروش خدمات و محصولات خود را از طریق اینترنت ساده تر کنید. در ادامه این مطلب تیم دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا قصد دارد تجربیات و دانش خود در زمینه مدیریت شبکه های اجتماعی را با شما خوانندگان عزیز به اشتراک بگذارد تا بتوانید با آگاهی بیشتری در این مورد تصمیم بگیرید.

تعرفه مدیریت شبکه های اجتماعی

تعرفه مدیریت شبکه های اجتماعی که توسط پونه مدیا و به طور کلی همه شرکت های ارائه دهنده این خدمات مشخص شده، معمولا بر اساس تعداد پست و استوری در هفته و کیفیت و نوع محتوای استفاده شده در پست ها می باشد. نکته ای که شما در این میان باید در نظر داشته باشید این است که، بسته های مختلف مدیریت شبکه های اجتماعی که در اختیار شما قرار دارد را با توجه به نیاز های خود انتخاب کنید. همچنین باید این موضوع را بررسی کنید که آیا شرکت مورد نظر شما توانایی کنترل چه شبکه های اجتماعی را دارد و آیا توانسته است که در گذشته نمونه کارهای خوبی داشته باشد. بهتر است که شما با توجه به نیاز های خود بسته های ارائه خدمات مختلف مدیریت شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید تا به اهدافی که برای کسب و کار خود مشخص کردید نزدیک تر شوید.

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی این امکان را به شما می دهد که بتوانید راحت تر شبکه های اجتماعی خود را مدیریت کنید و استراتژی هایی که برای پیرفت کسب و کار دیجیتال خود برنامه ریزی کرده اید را پیش ببرید. در ادامه این قسمت ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی که از نظر متخصصان ما در پونه مدیا می توانند کمک زیادی به شما داشته باشند را خدمت شما معرفی میکنیم:
• Buffer: این ابزار که پرطرفدارترین و معروف ترین ابزار مورد استفاده برای مدیریت شبکه های اجتماعی مختلف است به شما کمک میکند که بتوانید به شکل همزمان شبکه های مختلف خود را کنترل کنید و برای پیشبرد مسیر کاری خود استراتژی هایی که مد نظر دارید را پیاده سازی کنید. یکی از مزایای این ابزار اعلام کردن تاریخ و ساعت پیشنهادی برای پست گذاری و انتشار مطالب است که این کار رابا استفاده از رفتار مخاطبان شما انجام میدهد و در نتیجه زمانی را به شما پیشنهاد میدهد که برای شما بازده بیشتری داشته باشد.
• TweetDeck: بسیاری از کسب و کارها توییتر را شبکه اجتماعی خوبی برای خود می بینند، چرا که فضای مخاطبان این شبکه اجتماعی نسبت به اینستاگرام متفاوت است؛ از طرفی شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید کارکردن با توئیتر معمولا برای همه راحت نیست و بیشتر اوقات موفقیت در این شبکه اجتماعی نیازمند مطالعات و آموزشهای زیادی است. البته در نظر داشته باشید که این ابزار کار را برای شما راحت خواهد کرد.

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی


• SocialOomph: این ابزار به شما امکان می دهد که فعالیت های پیش روی خود در شبکه های اجتماعی مختلف و وبلاگ خود را برنامه ریزی کنید و با زمان بندی بهتری پیش بروید. مزیت اصلی این ابزار، امکان استفاده راحت از آن است.
• Followerwonk: این ابزار بیشتر برای کسب و کارهایی مورد استفاده قرار میگیرد که در بین شبکه های اجتماعی، تمرکز بیشتری روی توییتر دارند. این ابزار به شما کمک میکند که بتوانید تعامل بهتری با دنبال کنندگان خود در توییتر داشته باشید و آنها و نیازهایشان را بهتر درک کنید.
• Zoho Social: این ابزار غیر رایگان امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد که برای مدیریت شبکه های اجتماعی شما بسیار مفید و ضروری خواهد بود. با استفاده از این ابزار شما می توانید مخاطبان و علایق آنها در شبکه های اجتماعی را به راحتی پیدا کنید، زمان مناسب برای انتشار مطالب وبلاگ یا پست های شبکه های اجتماعی را در دست داشته باشید. استفاده از این ابزار حتما باعث افزایش بازده شبکه های اجتماعی شما خواهد شد و می توانید تاثیر بیشتری روی مخاطبان خود بگذارید.

پکیج مدیریت شبکه های اجتماعی

پکیج مدیریت شبکه های اجتماعی که پونه مدیا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد به شکلی تنظیم شده است که بتوانید به راحتی با هر سطح بودجه‌ای بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته این موضوع را باید در نظر داشته باشید که وقتی شما یکی از این پکیج ها را خریداری میکنید، متخصصان ما سعی می کنند که خدماتی با ارزش به شما ارائه دهند، پس می توانید مطمئن باشید که هزینه شما به هدر نرفته و صد البته این قضیه را می توانید به صورت واضح از نتایج به دست آمده عینا مشاهده کنید. در ادامه استاندارد های کلی که اساس کار تیم دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا برای مدیریت شبکه های اجتماعی هستند را با هم بررسی می کنیم.
• پست گذاری بر اساس زمان بندی دقیق و منظم در تمام پکیج ها.
• تولید محتوای جذاب و قوی برای مخاطبان، به صورتی که باعث جذب مخاطب برای شما میشود.
• استفاده از ایده های مختلف برای رسیدن به یک طرح اصلی برای پیشبرد اهداف مشتری
• دقت در انتخاب موضوع و نحوه بیان مطالب، به گونه ای که تاثیرگذاری آن به حداکثر برسد.
• استفاده از امکانات و ابزارهای جدید و دقیق برای مدیریت شبکه های اجتماعی، آمارگیری و تعیین زمان بندی.

پکیج مدیریت شبکه های اجتماعی

سرویس مدیریت شبکه های اجتماعی

سرویس مدیریت شبکه های اجتماعی باید به گونه ای باشد که شما بتوانید تاثیر آن را بر روی کسب و کار خود مشاهده کنید؛ اما در نظر داشته باشید که به عنوان مثال افزایش فالوور واقعی که همگی از محتوای شما لذت ببرند کاری زمان بر است که اگر به صورت دقیق و با حوصله انجام شود می تواند در طولانی مدت نتایج بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که: "چشمتان به تعداد فالوور که صرفاً یک عدد است نباشد، چرا که ترفند های بسیاری برای جذب فالوور وجود دارد که در پایان هیچ ارزشی برای شما کسب و کارتان نخواهد داشت. شما به افرادی نیاز دارید که از محتوای شما استفاده کنند و فعالیت های شما را با میل و علاقه پیگیری کنند."

هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی

هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی در صورتی که به شرکتهای فعال در این زمینه سپرده شود می تواند بسته به کیفیت کار و نوع محتوایی که برای شما تولید می کنند متفاوت باشد. اما شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که شرکتی که قصد دارید مدیریت شبکه های اجتماعی را به آن بسپارید باید حتما پاسخگوی نیازهای شما باشد و از طرفی نمونه کارهای موفقی در زمینه این کار داشته باشد که بتوانید در این زمینه به آنها اعتماد کنید. شرکت پونه مدیا علاوه بر اینکه خدمات مربوط به مدیدریت شبکه های اجتماعی را انجام می دهد، در این زمینه می تواند اطلاعات ارزشمندی را تحت عنوان مشاوره رایگان در اختیار شما قرار دهد.

هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی

قرارداد مدیریت شبکه های اجتماعی

قرارداد مدیریت شبکه های اجتماعی ممکن است برای شرکت های مختلف، متفاوت باشد. اما چیزی که در این میان مهم می باشد، اصول و بند های اصلی است که باید در آن رعایت شود. تیم دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا بخش های مختلف یک قرار داد مدیریت شبکه های اجتماعی را در اختیار شما قرار می دهد.
1. معرفی طرفین قرارداد به همراه مشخصات کامل و همچنین محل و تاریخ بسته شدن قرارداد.
2. موضوع قرار داد و اطلاعات مربوط به شبکه اجتماعی مانند تعداد متوسط لایک و کامنت، تعداد فالور و آدرس صفحه.
3. مدت قرار داد که باید به صورت دقیق مشخص شود. (تاریخ شروع و اتمام مشخص باشد.)
4. مبلع قرارداد و نحوه دریاف و پرداخت آن، به همراه تاریخ های دقیق
5. بندهای حقوقی در مورد قرارداد مربوطه که طرفین باید از آنها با خبر باشند. این موارد مربوط به شرایط فسخ قرارداد، تعهدات طرفین و...
6. درپایان طرفین قرارداد اسم و مشخصات و امضای طرفین قرار داد ثبت می شود.

5 از 5
3 سال قبل
نظر
سلام با این ابزار میشه همزمان پست سایت و شبکه اجتماعی مدیریت کرد؟
نمایش بیشتر
0 از 0 نفر این نظر را مفید دانسته اند