با ما در ارتباط باشید: 0314566
پنجره نقشه The Map Pack

The map pack که همچنین local pack و یا (بسته محلی) نیز نامیده میشود, شامل سه نتیجه کسب و کارهای محلی است که نقشه آنها که از google map گرفته میشود.


پنجره نقشه در گوگل map pack
برای مثال وقتی شما "رستوران های اصفهان " جستجو میکنید. گوگل یک Map Pack در اول نتایج نشان میدهد.

مپ پک برای رستوران های اصفهان
نتایج جستجوی معمولی در زیر پنجره نقشه  قرار دارد:

نتایج جستجو زیر map pack
در ادامه این مطلب به شما نشان خواهم داد گوگل چگونه کسب و کار شما را در map pack رتبه بندی میکند. اما در حال حاضر کافیست به یاد داشته باشید که map pack الگوریتم و سری قوانین خود را دارد.
قطعا, برخی از فاکتورهای رتبه بندی مانند بک لینک ها به شما کمک میکنند هم در نتایج محلی و هم نتایج جستجوی طبیعی رتبه بالا کسب کنید.اما بعضی از فاکتورها مانند (NAPs) فقط برای رتبه بندی در map pack مهم هستند.
نکته ای که باید بدانید این است که گوگل نتایج محلی را تنها برای کلمات کلیدی که شامل یک شهر مشخص یا ایالت باشند را نشان نمیدهد. اگر گوگل فکر کند که جستجوی شما به یک سری نتایج محلی نیاز دارد , این نتایج را به شما نشان خواهد داد حتی اگر کلمه ی کلیدی به طور واضح محلی نباشد.

برای مثال من کلمه کافی شاپ را جستجو کردم. و نتیجه ای که گوگل به من داد لیستی از کافه ها در اصفهان است.

map pack سئو محلیپس خیلی اهمیت دارد که کلمات کلیدی خودتون را درست انتخاب کنید چرا که خیلی وقتها خود کلمه بدون اسم شهر یا مغازه بیشتر جستجو میشود.
و در بیشتر مواقع کلمه کلیدی "فروشگاه " بدون احتساب موقعیت جغرافیایی ترافیک بیشتری نسبت به" فروشگاه + نام شهر" دارد.

حال که این نکات گفته شد، بیاید ببینم چطور باید رده‌بندی سئو محلی را دنبال کرد.

چگونه رتبه بندی map pack را بررسی کنیم؟

یکی از مهمترین و اولین قدمهای سئو محلی، ثبت آدرسی است که در آن هستید. مخصوصا اگر میخواهید ببینید چه رتبه ای در Map Pack دارید.
تقریبا تمام ابزار های بررسی رتبه بندی یک قسمت مخصوص پیگیری رتبه در Map Pack دارند.

ردیاب رتبه بندی سئو محلی
نکته اینجاست که با سئو محلی جایی که شما از آن جستجو میکنید بسیار وسیع است. در حقیقت نتایج map pack میتوانند از یک خیابان تا خیابان بعدی کاملا متفاوت باشند.
برای مثال یک نفر کلمه ی "کافی شاپ" را در خیابان دوم و هفتاد و دوم در شهر نیویورک جستجو میکند.
map pack سئو محلی
این نتایج تا حد زیادی بر اساس جایی که فرد ایستاده است نشان داده خواهند شد. همین جستجو چند خیابان آن طرف تر نتایج متفاوتی برای ما خواهد داشت (یا نتایجی مشابه با ترتیبی متفاوت).map pack سئو محلی
اگر شما فقط رتبه بندی محلی خود را از یک محل مانند نیویورک چک کنید, شما فقط یک نمونه کوچکی از جایی که در جهان واقعی رتبه میگیرید را خواهید دید.
برای همین باید در مورد نتایج خود به شدت دقیق عمل کنید. اینگونه میتوانید ببینید در شهر یا منطقه چه رتبه ای دارید.
من ابزار Local Falcon را برای این بررسی جزئی به شما پیشنهاد میدم.

صفحه ابزار سئو محلی falcon
البته ابزارهای دیگری مانند Local Viking وجود دارند که تقریبا به طور مشابه عمل میکنند.
اولین قدم این است که نام تجاری خود را در فالکون انتخاب کنید. (نکته: این انتخاب به طور مستقیم از google map آورده میشوند. بنابراین, برای استفاده از این ابزار شما نیاز دارید که پروفایل google my business را راه اندازی کرده باشید.)

وارد کردن نام تجاری در local falcon

سپس یک کلمه کلیدی که میخواهید رتبه بندی آن را چک کنید انتخاب کنید.
وارد کردنکلمه کلیدی در local falcon
پس از آن انتخاب کنید تا چه اندازه میخواهید که این رتبه بندی خاص یا وسیع انجام شود. (انتخاب کنید در چه محدوده ای قصد دنبال کردن رتبه بندی خود را دارید )
برای مثال, اینجا یک ردیابی رتبه در شعاع 5 مایل (8کیلومتری) است.
راهنمای استفاده از local falcon
این برنامه بر روی یک شبکه 7*7 تنظیم شده است که یک ایده ی خوب از مکان کسب و کار شما در یک منطقه را نشان میدهد.
این نقشه امکان ارتفا تا اندازه 15*15 را دارد.
حالا وقت این است که رتبه بندی خود را چک کنید.
بعد از اینکه ابزار Falcon کار خود را انجام داد, شما با یک واسط تصویری که رتبه بندی شما را برای هر موقعیت جغرافیایی نشان میدهد بدست خواهید آورد.
راهنمای استفاده از local falcon
همانطور که می‌بینید، نقشه خوبی جلوی شما قرار می‌گیرد که رده‌بندی‌ در مکان‌های مختلف شهر را به شما نشان می‌دهد. با توجه به این نتایج بهترین رتبه بندی ها در پیرامون شهر هستند و هرچه به سمت مرکز شهر نزدیک میشوید رتبه افت پیدا میکند.

بررسی نتایج در ابزار falcon
این نتایج الزاما یک مشکل را نشان نمیدهند. میتواند به این دلیل باشد که رقیب شما موقعیتی دارد که نسبت به هتل شما مرکزیت بیشتری دارد. پس برای فردی که از آن موقعیت با موبایل جستجو میکند, گوگل رقیب را بهتر شناسایی میکند.
گفته میشود شما باید از این ابزار استفاده کنید و نقاطی که باید در آنها رتبه بهتر کسب کنید (اما این اتفاق نیافتاده است) را شناسایی کنید.
برای مثال شما میتوانید ببینید این کسب و کار در قسمت شمالی شهر(در همه جا به جز یک نقطه) رتبه اول را دارد.
نتایج یک کسب و کار محلی در لوکال فلکون
در این مواقع روی این نتیجه کلیک کنید تا ببنید چه کسی رتبه بالاتری نسبت به شما دارد.

بررسی رتبه رقبا در local falcon
در این مورد, رقیب شما رتبه یک را دارد.
اما اگر شما از رتبه #2 رضایت ندارید, آدرس رقبا را در لیست شان مشاهده کنید تا بتوانید یک بررسی متقابل انجام دهید و ببینید از نظر فیزیکی روی نقشه کجا قرار گرفته اند.
بررسی آدرس رقبا در گوگل مپ
وقتی که شما موقعیت رقبا را روی نقشه ی رتبه بندی میگذارید, خواهید دید که چرا رتبه اول را کسب نکرده اید. 
بررسی آدرس رقبا در local falcon
توضیح ساده این است که این نقطه ی جستجو که در آن رتبه 2 کسب کرده اید به رقیب شما نزدیک تر است. بنابراین بسیار معقول است که گوگل بخواهد به رقیب نتیجه #1 را نشان بدهد.

رتبه بندی ارگانیک محلی

اگر شما یک کسب و کار محلی دارید, باید در The map pack نشان داده شوید.
با این حال شما نباید نتایج سنتی محلی را کاملا نادیده بگیرید.
بله, نتایج ارگانیک محلی معمولا زیر local pack نمایش داده میشوند.
نتایج طبیعی جستجوی محلینزارید این موضوع شما را گول بزند و شما فکر کنید "یا map pack یا هیچ". به دلیل اینکه بیشتر جستجوهای محلی هدف تجاری دارند و کاملا ارزش رتبه گیری در SERP های محلی را دارند.
همچنین بر خلاف نتایج MAP PACK نتایج محلی معمولا برای هر GOOGLE SERP یکسان هستند.
بنابراین برای بهینه سازی سایت خود برای رتبه بندی محلی ارگانیک, شما میخواهید کلمات کلیدی را در Title tag, URL, و همچنین تمامی سئو های داخلی استفاده کنید. بک لینک را نیز فراموش نکنید. 
در حقیقت تنها مورد خاص درباره رتبه بندی ارگانیک محلی نحوه ردیابی آنهاست.
به یاد داشته باشید "فروشگاه + شهر" فقط یک بخشی از جستجوها را در بر میگیرند. اضافه بر “Boston barber” شما میخواهید رتبه بندی کلمات کلیدی مانند barber و همچنین barber near me را برای مردمی که در Boston جستجو میکنند را ردیابی کنید, شما فقط نیاز دارید موقعیت خود را در ابزارهای ردیابی رتبه مشخص کنید:
سئو محلیو اگر میخواهید ایده ی بهتری از اینکه رتبه ی شما در شهرتان کجاست داشته باشید, شما میتوانید رتبه ی خود را برای کلمات کلیدی یکسان در نقاط مختلف بررسی کنید.

سئو محلی

 

امتیازی ثبت نشده است.