با ما در ارتباط باشید: 0314566
سئو سایت شرکتی

سئو سایت شرکتی می تواند به عنوان یک مجموعه از استراتژی های بهینه سازی به منظور حضور ارگانیک یک شرکت تجاری در نتایج SERP تعریف شود. طراحی وب سایت شرکتی به دلیل وب سایت های بزرگ، صفحات بی شمار و محصولات فراوان به کمک متخصص سئو برای بهینه سازی سایت شرکتی خود نیاز دارند. در سئو شرکتی، شما بر روی کلیدواژه ها با رقابت بالا تمرکز می کنید. سئو شرکتی گرچه از اصول پایه سئو تبعیت می کند، اما از تکنیک های پیشرفته و زمان محور نیز بهره می برد که تاثیر زیادی بر تعداد تغییرات اعمالی بر روی سایت خواهد داشت. پونه مدیا با تجربه بالا و استفاده از متخصصان سئو قادر است سئو سایت شرکتی شما را به بهترین نحو انجام دهد اگر نمی دانید خدمات سئو چیست برای دریافت مشاوره سئو در خصوص سایت های خود می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید و جواب تمام سوالات خود را دریافت کنید.

چرا به سئو سایت شرکتی نیاز دارید

در عصر دیجیتال، تقریباً هر وب سایتی برای رتبه بندی بهتر نیاز به بهینه سازی دارد. فرایندی که برای انتخاب یک فروشنده یا یک بنگاه تجاری برای همکاری طی می شود را در نظر بگیرید. قبل از اینکه یکی را از دفترچه تلفن انتخاب کنید، احتمالاً اندکی تحقیق می کنید. ممکن است به تعدادی از دوستان خود یا صاحبان کسب و کار تلفن کنید و بپرسید که از کدام یک از سرویس مورد نظر شما استفاده می کنند. ممکن است بر پایه توصیه آنها، فهرست خود را کوچک کنید. احتمالاً بعد از آن یک تحقیق آنلاین انجام خواهید داد، شخصاً از آن کسب و کار دیدن می کنید و بازخوردها را مشاهده می کنید.

این پروسه شباهت های زیادی به روشی دارد که در آن موتورهای جستجو تصمیم می گیرند کدام وب سایت ها در رأس صفحه نتایج قرار بگیرند. آنها چندین عامل شامل کیفیت وب سایت، محبوبیت و رضایت مشتری را بررسی می کنند. بدون سئو، گوگل در انتخاب یک وب سایت در رتبه بندی به مشکل برخواهد خورد.
برای سال های زیادی، مدیران اجرایی شرکت ها، به بهینه سازی موتور جستجو به عنوان یک استراتژی و نه به عنوان یک نیاز برای موفقیت آنلاین نگاه می کردند. اما امروزه سئو در حال تبدیل شدن به یک زیر بنا برای بیشتر شرکت های مهم است. سئو شرکتی مطمئن می شود که یک برند قدرتمند در جهان همیشه در زمینه بازاریابی محتوا و رتبه بندی های صفحات، رقابت پذیر باقی بماند.
ماهیت سیال نتایج موتورهای جستجو، بخش مهمی از پاسخ به این سؤال است که چرا خیلی از شرکت های بزرگ در حال سرمایه گذاری در کمپین سئو شرکتی هستند. به طور معمول صدها یا هزاران کارمند برای این شرکت های بزرگ مشغول به کار هستند. و طبیعتاً صدها یا گاهاً هزاران صفحه وب در ارتباط با وب سایت های این شرکت ها هستند. برای ماندن در رقابت آنلاین، هر پلتفرم سئو برای این وب سایت های بزرگ، باید شامل بهینه سازی محتوای سئو داخلی باشد. این نه تنها عملکرد سئو شرکت های بزرگتر را ارتقا می دهد، بلکه همچنین می تواند مقادیر گسترده ای از محتوا برای یک تجربه کاربری بهتر در زمینه جستجو را مهیا کند.
هر چه نام یک برند شناخته شده تر یا رتبه بندی یک شرکت در نتایج گوگل بهتر باشد، احتمال اینکه افرادی که به دنبال خدمات یا کالاها در آن حوزه هستند بر روی وب سایت آن شرکت که رتبه اول در SERPها (صفحات نتایج موتورهای جستجو) را اشغال کرده است کلیک کنند، بیشتر است. اگر اختلاف بین مشتریانی که یک شرکت سئو سایت را بر دیگری ترجیح می دهند، به سادگی بوسیله جایگاه شرکت در نتایج جستجو تعیین شود، این استقرار یک برنامه سئو را تبدیل به مهمترین ابزار در هر طرح بازاریابی شرکتی خواهد کرد.

نه تنها راه حل سئو شرکتی، به شرکت ها اجازه می دهد نام تجاری خود را ارتقا دهند، بلکه کسب جایگاه بهتر نسبت به رقبا و سایت های ثالث، از مورد حمله قرار گرفتن اعتبار شرکت جلوگیری می کند. بنابرین ایجاد محتوای غنی سئو به شرکت ها اجازه می دهد که داستان خودشان را تعریف کنند. پیاده سازی آموزش سئو برای یک سازمان تجاری بزرگ همچنین می تواند همه جنبه های بازاریابی شرکت و طرح های فروش را قدرت بخشد.

چیزی که سئو شرکتی را به یکی از موثرترین راه ها برای بهبود عملکرد یک شرکت و قابلیت دیده شدن آن تبدیل می کند افزایش اعتبار شرکت در دنیای دیجیتال و تبدیل جستجوگران اینترنتی کنجکاو به خریداران است.

بعضی از متخصصان سنتی مارکتینگ تصور می کردند شرکت های کوچکتر و نوظهور تهدید آنلاینی محسوب نمی شوند، اما واقعیت این است که هر چه حضور دیجیتال شرکت افزایش می یابد، چالش ها بیشتر و پیچیده تر می شوند. یک وب سایت شرکتی تعداد صفحات زیادی خواهد داشت که اغلب برای مشتریان و بازدید کنندگان ویژگی های متفاوت، خدمات و انواع محتوا را ارائه می دهند. تنها زمانی یک جستجوگر می تواند بین آنها انتخاب تمایز قایل شود که شرکت یک تیم سئو قدرتمند داشته که این بینش ها را ایجاد کرده و محتوای وب سایت را همانطور که شرکت توسعه می یابد، بهینه نگه دارند.

چرا به سئو سایت شرکتی نیاز دارید

آیا سئو شرکتی برای همه شرکت ها مفید است؟

شما ممکن است کسب و کاری خاص در صنعتی بدون رقابت داشته باشید. حتی ممکن است هم اکنون رتبه یک گوگل باشید. یا ممکن است برای ورود به آن تلاش می کنید و برایتان سوال باشد چه گزینه های دیگری جز سئو وجود دارد تا توجهی که نیاز دارید را دریافت کنید.
صرف نظر از اینکه در چه موقعیتی هستید، اگر برای شرکتتان یک وب سایت دارید، سئو دارای اهمیت زیادی خواهد بود. چه کسب وکارتان کوچک باشد یا بزرگ، نوپا باشد یا قدیمی، موفق باشد یا آسیب پذیر، سئو برای موفقیت آنلاین شما حیاتی است. حتی اگر شما تنها شرکت در صنعت خود باشید. چرا؟ به یک دلیل مهم: سئو شما چیزی است که می توانید آن را کنترل کنید. چیزهای زیادی در مورد کسب و کارتان وجود دارد که نمی توانید کنترل کنید. برای مثال نمی توانید کنترل کنید چه زمانی یک رقیب تازه از راه می رسد یا مشتریان شما چگونه به یک محصول جدید عکس العمل نشان خواهند داد. اما با سئو، شما می توانید رتبه بندی های خود را کنترل کنید و تا حدی می توانید کنترل کنید چه تعداد بازدید کننده به وب سایت شما سرکشی می کنند که به طور مستقیم بر روی فروش آنلاین شما تاثیر خواهد گذاشت.
اگر شما بر روی بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت خود سرمایه گذاری کنید، شما یک سرمایه گذاری مستقیم بر روی دیده شدن و بهره وری خود انجام داده اید. بنابرین، صرف نظر از اینکه چه چیزی در آینده اتفاق خواهد افتاد، اگر سئو شما پایدار باشد، می توانید روی دیده شدن خود برای کمک به رشد و شکوفایی کسب و کارتان حساب باز کنید. بنابرین این که سئو در آینده نزدیک اهمیت خود را از دست دهد، دور از انتظار به نظر می رسد.

چهار رکن سئو شرکتی

چهار رکن موفقیت یک استراتژی سئو شرکتی، انتخاب لغات کلیدی، اتوماسیون، الگوهای بهینه سازی شده سئو و تولید محتوا هستند. اجازه دهید نگاه عمیق تری به هریک داشته باشیم.

1) لغات کلیدی در سئو سایت شرکتی

مانند سایر رویکردهای سئو، سئو شرکتی با انتخاب کلمات کلیدی شروع می شود. توانایی شناخت گوگل از عناوین جستجو به صورت معناداری متحول شده است. موتور جستجو اکنون به آسانی ارتباط معنایی میان کلمات و عبارت ها را متوجه می شود.

2) اتوماسیون بازاریابی برای سایت شرکتی

تصور کنید که یک سایت با 5000 محصول را دریافت می کنید. شما نمی توانید برای تک تک آنها محتوای جداگانه تولید کنید. حتی اگر می توانستید، باز زمان بر و مشکل آفرین بود. در اینجاست که اتوماسیون به کار می آید. اتوماسیون بازاریابی، یک رشد 5/14 درصدی در بهره وری فروش به ارمغان می آورد و هزینه های سربار بازاریابی را حدود 2/12 درصد کاهش می دهد.

Marketing automation

اتوماسیون در سئو سایت شرکتی روی مهمترین بخش های سئو تمرکز میکند و باعث میشود زمان شما هدر نرود. از جمله این بخش ها میتوان به تحقیق کلمات کلیدی، شناسایی خطاهای سایت، بررسی بک لینک ها، آنالیز متا تگ ها و URLها و ...

3) قالب های بهینه شده برای سئو سایت شرکتی

قالب ها ستون فقرات وب سایت های شرکتی هستند. زمانی که شما هزاران صفحه بر روی سایت خود دارید، کدگذاری هر کدام از آنها به صورت مجزا، تقریباً کار غیر ممکنی است. در اینجا قالبها به خدمت گرفته می شوند. بسیاری از کسب و کارهای تجاری توصیه های متخصصان سئو پیش از طراحی یک وب سایت را نمی پذیرند. این موضوع کار را برای بازاریابان در زمینه اضافه کردن و شخصی سازی محتوا دشوار می کند. که منجر به مشکلاتی در رتبه بندی می شود. بنابرین حیاتی است که پیش از طراحی قالب یا انتخاب یک قالب آماده برای وب سایت تجاری خود، از متخصصان سئو کمک بگیرید.

4) تولید محتوای با کیفیت

بدون تولید محتوای با کیفیت، انتخاب کلمات کلیدی، الگوهای بهینه شده و اتوماسیون بی اثر خواهند بود. خیلی از وب سایت های شرکتی، خصوصاً آنها که محتوا و داده های خود را از تأمین کنندگان دریافت می کنند، در استفاده از متن موجود روی صفحات مشابه دچار اشتباه می شوند. به همین دلیل است که داشتن شخصی که همه چیز از مشخصات محصول گرفته تا محتواهای توصیفی را بنویسد، ضروری به نظر می رسد. در این زمینه کپی رایت سئو نقش مهمی ایفا می کند.

پنج مزیت کلیدی سئو شرکتی

یک کمپین سئو شرکتی که به خوبی اجرا شده باشد، می تواند ترافیک ارگانیک بیشتری به همراه آورد که به سایت شما اجازه می دهد برای کلیدواژه های متفاوت در صدر SERPها قرار گرفته و تصویر برند شما را بهبود بخشد. بیایید نگاهی گذرا به پنج مزیت کلیدی کمپین های سئو شرکتی داشته باشیم:
1) مشتریان خود را در تمام مراحل سفر مشتری جذب کنید.
یک طرح سئو شرکتی شامل بهینه سازی داخلی و تولید محتوای با کیفیت بالا هم گام با یک توسعه استراتژیکی بسیار هدفمند می باشد.
2) حضور محلی برند خود را بهبود بخشید.
تیم های سئو شرکتی بر روی سئو محلی تمرکز دارند. آنها اعضای تیم مصممی دارند که به سختی بر روی ارتقا حضور کسب و کار در بازارهای محلی کار می کنند. از آنجا که هیچ شرکت بزرگی بدون توانایی نفوذ در بازارهای محلی نمی تواند به موفقیت برسد، سئو محلی بخش مهمی از سئو شرکتی است.
3) تصویر برند خود را ارتقا دهید.
جستجوهای برندها در جریان سفر مشتری رایج است. افراد پیش از کار با یک شرکت، بازخوردها و توصیف های دیگران را چک می کنند. جستجوی برندها یک ترکیب از نتایج را به ارمغان می آورد. بعضی از نتایج شامل چیزهایی است که بر آن کنترل دارید، مانند و ب سایت خود و پروفایل های شما در شبکه های اجتماعی. اما سایت های بازدید ثالثی نیزهستند مانند صفحات ویکی پدیا و مقالات خبری که کنترلی بر آنها ندارید. این نتایج غیر قابل کنترل در شکل دهی تصویر برند شما تأثیر بسزایی دارند. بنابرین اگر نیاز دارید تا یک تصویر مثبت از برند خود در ذهن جستجو کننده باقی گذارید، نیاز به کنترل نتایج جستجوی خود دارید. تیم های سئو شرکتی بر روی ایجاد بازخوردهای مثبت از کسب و کار شما تمرکز دارند و باید بدانید که بازخوردهای آنلاین مثبت می توانند تا 40 درصد درآمد شما را افزایش دهند.
4) وب سایت خود را از بروز رسانی های الگوریتم هسته اصلی در امان نگه دارید.
هر زمان که گوگل یک بروز رسانی الگوریتم جدید معرفی می کند، وب سایت های زیادی به صورت مثبت یا منفی تحت تأثیر قرار می گیرند. با یک استراتژی سئو شرکتی، احتمال اینکه از بروز رسانی های الگوریتم جستجو منفعت ببرید، بیشتر است. سئو شرکتی بر ارتقا تجربه کاربری کلی و مهیا کردن محتوای ارزشمند برای مخاطب هدف متمرکز است. به نظر می رسد گوگل وب سایت هایی که UX بهتری به مشتریان خود ارائه می دهند را ترجیح می دهد.
5) از وب سایت های معتبر، بک لینک (پیوند ورودی) بگیرید.
زمانی که ناشران بزرگ محتوایی راجب برند شما منتشر می کنند یا یک روزنامه معتبر رویدادهای شما را پوشش می دهد، آنها به وب سایت شما لینک می شوند، که به معنی کمک به پروفایل بک لینک شماست. علاوه بر این، زمانی که شما راهنمایی ها یا مشاوره هایی منتشر می کنید که یک مطلب را به طور عمیق پوشش می دهد، بیشتر امکان دارد وبلاگ نویس هایی که درباره موضوعات مشابه می نویسند به پستی که آن مفهوم را شرح می دهد لینک بزنند.

چالش های سئو شرکتی

امروزه، از کسب و کارهای محلی گرفته تا غول های صنعتی همه به دنبال رقابت برای جذب مشتری و ترافیک وب سایت بیشتر هستند. همانطور که انتظار می رفت، شمار کسب و کارهای کوچک دارای یک استراتژی سئو تا سال 2019 تا 23 درصد رشد داشته است.
علاوه بر این، ترافیک ذاتی برای کسب و کارهای کوچک ممکن است بحث چند صد بازدیدکننده باشد. اگرچه، سایت های شرکتی با هزاران هزار بازدیدکننده سر و کار دارند. معادله ساده ای است: حجم بیشتر بازدیدکننده به معنی فروش بالقوه بیشتر است. این موجب چالش حفظ حجم مشخص فروش برای حفظ سهم بازار با هر رقیبی است که تلاش می کند توجهات را به سمت سایت خود بکشاند.
از آنجا که بهبود عملکرد یک موتور جستجو، یک شرکت را به هزاران مشتری بیشتر متصل می کند، بنابرین نیاز برای یک پلتفرم سئو شرکتی و پیاده سازی بهترین رویه ها ضروری است.
خیلی از مدیران شرکت ها جایگاه برند خود در SERPها را دست بالا می گیرند. اما در واقعیت نتایج جستجوی موتورهای جستجو به هیچ عنوان پایدار نبوده و می توانند به سرعت تغییر کنند. این اعتماد به نفس کاذب می تواند منجر به از دست رفتن جایگاه این شرکت ها شود. این اغلب سبب یک بی علاقگی در پذیرش تغییرات در یک استراتژی بازاریابی می شود. خصوصاً زمانی که اوضاع شرکت بر وقف مراد است. اما ما از عصر دیجیتال آموخته ایم که پویای رمز بقا در بازار است.

سئو سایت شرکتی خود را به چه کسی بسپاریم ؟

صنعت سئو پیوسته در حال ترقی است و برای باقی ماندن در رنکینگ های نتایج جستجو، نیاز دارید که در صدر آخرین ترندها باشید. شما در بحث سئو، به یک شریک قابل اعتماد نیاز دارید که به طور کامل از صنعت شما شناخت داشته باشد و در پیاده سازی راه حل های طراحی شده برای بدست آوردن مخاطب بیشتر و بازدید آنلاین بیشتر با شما همکاری کند. در انتخاب یک آژانس سئو برای همکاری، عوامل کلیدی زیر را مدنظر قرار دهید.
1) عملکرد گذشته:
شرکت های سئو معتبر، پورتفولیو و رضایت نامه های مشتریان خود را به صورت آنلاین منتشر می کنند. مشاهده سوابق آنها به شما این اطمینان را می دهد که می توانید با آنها کار کنید.
2) حوزه کاری:
شما همچنین باید حوزه کاری آنها را نیز مد نظر قرار دهید. آیا در حوزه سئو متخصص هستند یا درآمدشان از طریق ایمیل مارکتینگ است؟ در انتخاب یک شرکت سئو، قیمت به تنهایی نباید تعیین کننده باشد. از طرف دیگر احتمالاً بودجه نامحدود هم ندارید. شرکت ها باید قیمت های منصفانه و مطابق عرفی در کنار کیفیت خوب ارائه دهند.

 خدمات سئو شرکتی

برای این که درک کنید که خدمات سئو شرکتی چیست، باید به این فکر کنید که اصلاً یک سایت شرکتی چگونه سایتی است. سایت شرکتی سایتی است که خدمت و محصولی برای فروش از طریق سایت ندارد. بنابراین تمام تمرکز تیم سئو در پروژه سئو چنین سایتی، بر ساختار سایت و محتوای آن است.

شمارهخدمات سئو شرکتیتوضیحات
1

تولید و انتشار محتواهای سئو شده

 تولید مداوم و منظم محتوای سئوشده به ارتقا سئو سایت کمک می کند.
2 انتخاب عناوین درست و استاندارد برای صفحات  در سئو سایت شرکتی باید عناوین درست و در راستای معرفی هرچه بهتر شرکت استخراج شوند.
3  تیتربندی استاندارد محتواها  محتوای سایت شرکتی باید ساختار درستی داشته باشد و تیتربندی آن براساس اصول سئو انجام شود.
4  نوشتن توضیحات متای سئو شده  توضیحات متا تاثیر قابل توجهی در درک مخاطب و گوگل از محتوای سایت شما دارد.
5  لینک سازی داخلی و خارجی  لینک سازی داخلی و خارجی به طور کاملا مستقیم بر سئو سایت شرکتی تأثیرگذار است.

 همان‌طور که می‌بینید به دلیل عدم وجود محصول قابل فروش در سایت‌های شرکتی،سئوکارها برای چنین سایتی بر محتوای آن تمرکز می‌کنند. سئو محتوا و رسیدگی مداوم به سایت از نظر فنی و بهبود دائم تجربه کاربری، خدماتی است که باید به یک سایت شرکتی ارائه داد. پونه مدیا با بیش از 17 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و سئو در کنار شماست تا سئو سایت شرکتی شما را به بهترین نحو ارتقا دهد.

جمع بندی

هیچ وقت برای شروع یک استراتژی جامع سئو دیر نیست. اگر شرکتی از دور رقابت عقب افتاده است، می تواند با یک شرکت سئو قرارداد ببندد و سئو را برون سپاری کند. هنوز هم برخی از مدیران وجود دارند که اهمیت رتبه بندی جستجو و استفاده از کلمات کلیدی را نمی دانند، بنابراین هرگاه سئو شرکتی خود را آغاز کنید دیر نیست. ابتدا با بررسی رتبه بندی وب شروع می شود و سپس بهینه سازی کلمات کلیدی و استراتژی سئوی گسترده تر وارد ترکیب می شوند. در نهایت، یک ارزیابی از بک لینک ها برای حذف همه لینک های اسپم انجام دهید. استفاده از بهترین روش‌های موجود برای سئو با یک تیم می‌تواند به سایت شما کمک کند تا رتبه های بالاتری را به دست آورد. در حالی که کسب رتبه های برتر در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل دشوار است، غیرممکن نیست. آماده باشید که این شیوه ها را به کار ببرید و مرتباً آن ها را آپدیت کنید و اقدامات لازم را به طور مستمر انجام دهید تا سایت شما به جایگاه های اول گوگل صعود کند.

 

5 از 5