با ما در ارتباط باشید: 0314566

آیا تصمیم دارید به یک سئوکار تبدیل بشوید و در زمینه سئو مشغول به کار بشوید؟ ما شرکت در دوره آموزش سئو را به شما پیشنهاد میدهیم.

از آنجایی که یادگیری سئو به وسیله وبسایت ها زمان زیادی میبرد بهترین و به صرفه ترین راه برای یادگیری شما شرکت در دوره های آموزش خصوصی سئو است. شما میتوانید با شرکت در دوره خصوصی آموزش سئو پونه مدیا در کمترین زمان ممکن به یک متخصص سئو تبدیل بشوید. دوره آموزشی سئو در پونه مدیا سئو را به روش پروژه ای به شما آموزش خواهد داد. شما با هر تحصیلاتی میتوانید برای یادگیری سئو اقدام کنید و سپس در این زمینه شروع به کار بکنید.

تدریس خصوصی سئو

تدریس سئو به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام میشود که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور شرکت پونه مدیا تمام کلاس های آموزشی خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار میکند. برای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی شما میتوانید از سراسر ایران در این کلاس ها ثبت نام کنید. 

دوره های تدریس خصوصی سئو پونه مدیا با حضور بهترین کارشناسان و متخصصان سئو برای شما برگزار میشود. 

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
بهترین دوره آموزش سئو

دوره تدریس خصوصی سئو

برای شرکت در دوره تخصصی سئو شما ابتدا باید فرم درخواست را پر کرده و آن را برای ما ارسال کنید. کارشناسان ما پس از دریافت فرم با شما تماس میگیرند و هماهنگی های لازم را برای برگذاری جلسات آنلاین انجام میدهند. 

برای شرکت در دوره آموزش سئو شما ابتدا محتواهایی که توسط تیم پونه مدیا برای شما تهیه شده را مطالعه میکنید و پس از اینکه این مطالب را به خوبی یادگرفتید با انجام یک پروژه سئو آموخته های خود را به صورت عملی پیاده سازی خواهید کرد. در بخش پیاده سازی به شما 10 جلسه رفع اشکال 45 دقیقه ای اختصاص داده میشود.  

برای اینکه درصد یادگیری مطالب سئو بالا برود آموزش سئو برای شما هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی (انجام یک پروژه سئو) برای شما انجام میشود.

هزینه کلاس آموزش سئو در پونه مدیا

دوره ی آموزش سئو پونه مدیا که شامل صفر تا 100 مراحل آموزش سئو میشود به صورت یک بسته با هزینه 10 میلیون تومان به شاگردان گرامی عرضه خواهد شد.این دوره شامل آموزش های تئوری و عملی سئو است. 

سرفصل های دوره خصوصی تدریس سئو

در زیر سرفصل های اصلی دوره آموزش سئو برای شما آمده است توجه داشته باشید که در این سرفصل ها تمام نکات مهم را به شما آموزش خواهیم داد و از به اشتراک گذاشتن هیچ اطلاعاتی برای شما دریغ نخواهیم کرد.

  • آموزش کامل موتورهای جستجو
  • سئو چیست؟ اهمیت سئو برای سایت ها
  • انواع تکنیک های سئو  
  • آموزش 0 تا 100 سئو داخلی
  • آموزش سئو خارجی و تکنیک های لینک بیلدینگ 
  • سئو محلی 
  • سئو محتوا و آموزش نوشتن محتوای بهینه برای سایت
  • آنالیز رقبا
  • ابزارهای آنالیز سئو سایت 
  • آموزش گوگل وبمستر و گوگل آنالاتیک

 

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی آموزش سئو پونه مدیا همین امروز اقدام کنید

 
5 از 5